abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211519437
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen, die pieten bezorgen me elk jaar weer een torenhoge bloeddruk van de zenuwen ;(

:P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 5 december 2023 @ 07:08:18 #152
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211521176
Wie was/is eigenlijk die vrouwelijke piet?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_211533090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 07:08 schreef Rostrup het volgende:
Wie was/is eigenlijk die vrouwelijke piet?
Rosa da Silva
pi_211533104
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:06 schreef DaMart het volgende:
Sinterklaas ook in de rij :D.
Dit was wat mij betreft wel het mooiste moment van de editie van dit jaar
pi_211533203
Ik had Sinterklaas wel in politie-uniform de boekpiet in boevenpak willen zien arresteren. _O-
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_211534158
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef Benny het volgende:

[..]
Dit was wat mij betreft wel het mooiste moment van de editie van dit jaar
Ik geloofde mijn ogen niet toen ok het zag. Dat mede-Flodder acteur Horace Cohen erbij was, was een leuke touch.

Sowieso veel leuke (en passende) gastoptredens dit jaar. Van de presentators van de programma's van de NPO in de eerste week tot de drie potentieele Sinterklazen. Top gedaan.
Ook leuk hoe ze het aan de verkiezingen koppelden dit jaar. Scherp.

Enige wat ik nog wel leuk had gevonden was iets meer Jeroen. Die was na het politieke gebeuren volgens mij helemaal niet meer te zien.
  woensdag 6 december 2023 @ 14:55:23 #157
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211534633
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2023 12:02 schreef Benny het volgende:

[..]
Rosa da Silva
Dat is echt een goed lekker wijf.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  woensdag 6 december 2023 @ 16:27:38 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211535478
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had Sinterklaas wel in politie-uniform de boekpiet in boevenpak willen zien arresteren. _O-
Daar hoopte mijn klas ook op.
pi_211536343
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 13:57 schreef Writersright het volgende:

[..]
Ik geloofde mijn ogen niet toen ok het zag. Dat mede-Flodder acteur Horace Cohen erbij was, was een leuke touch.

Sowieso veel leuke (en passende) gastoptredens dit jaar. Van de presentators van de programma's van de NPO in de eerste week tot de drie potentieele Sinterklazen. Top gedaan.
Ook leuk hoe ze het aan de verkiezingen koppelden dit jaar. Scherp.

Enige wat ik nog wel leuk had gevonden was iets meer Jeroen. Die was na het politieke gebeuren volgens mij helemaal niet meer te zien.
Ja, de gimmicks waren niet van de lucht deze editie. Wat mij betreft was het nagebootste Catshuis overleg, inclusief politiek verslaggevers en Hoofdpiet als Mark Rutte het leukst. Overigens heeft Horace Cohen nooit met Stefan de Walle in Flodder gespeeld. Horace speelde met René van 't Hof in de eerste film. René van 't Hof zat dan weer in Speculasies en werd in de laatste aflevering aangezien voor degene die de nieuwe Sinterklaas zou worden. Dát was een leuk knipoog, omdat ze dus allebei Kees Flodder hebben gespeeld. Volgend jaar Tatjana erin graag ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Daar hoopte mijn klas ook op.
De ontknoping was ook gewoon anticlimax. Sinterklaas komt binnen en alles is opgelost. Geen uitleg over de code oid. Natuurlijk is het een kinderprogramma, dus een moeilijke ontknoping kan ook niet, maar nu was het wel heel lame. Dan had een arrestatiescène er wel wat meer jus aan gegeven.
't Echte en 't ware!
pi_211538602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:45 schreef Japepk het volgende:

De ontknoping was ook gewoon anticlimax. Sinterklaas komt binnen en alles is opgelost. Geen uitleg over de code oid. Natuurlijk is het een kinderprogramma, dus een moeilijke ontknoping kan ook niet, maar nu was het wel heel lame. Dan had een arrestatiescène er wel wat meer jus aan gegeven.
Mee eens. Dat einde was echt raar, ook dat feest met Dieuwertje, die duidelijk niet in de auto zat.

Als je een boevenpak in een serie gebruikt dan scherp je verwachtingen, zoals @amaranta ook aangaf. Dan "moet" er iets van een arrestatie uit voortkomen, ook gezien Sint steeds achter hem aan zat.
Juist daarmee kon je ook iets met de code doen/uitleggen.

Maar een minder einde kan het seizoen niet bederven.

Wat vinden jullie trouwens van die kort-nieuws items?
pi_211540035
quote:
Juist daarmee kon je ook iets met de code doen/uitleggen
1811. 18/11 was de aankomstdatum van de Sint
pi_211540049
Wel grappig dat de bol.com reclame heel accuraat was, gezien het Sint en Politieman als held zien en de finaleverhaallijn
pi_211540779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:16 schreef Writersright het volgende:

Wat vinden jullie trouwens van die kort-nieuws items?
Verschrikkelijk. Onze kinderen vinden dat ook het minst leuke. Ik vind de namen en plaatsnamen dan soms nog wel grappig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_211541487
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2023 00:29 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Verschrikkelijk. Onze kinderen vinden dat ook het minst leuke. Ik vind de namen en plaatsnamen dan soms nog wel grappig
Dat had ik ook. Flauwe photoshop-grapjes. Zou leuker zijn als ze dan wat meer doen met vragen aan Sint/Piet, een beetje zoals Bart Peeters deed in Dag Sinterklaasje, zodat je grappige dingen over die w leert.
pi_211550101
Helaas was Bertje Vis maar 1 aflevering te zien. Mis ook het weerbericht met Jan Boerefluitjes.

Maar was zeker een topseizoen, hoofd Piet grandioos als Mark R. Fietsje, appeltje, intonatie en ga zo maar door: geweldig! En leuke gimmicks met Stefan de Walle (risicovol!), zoeken naar het Pietenhuis en Jeroen Woe die eten kwam brengen. Heerlijk!
pi_211621603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:34 schreef Writersright het volgende:

[..]
Dat had ik ook. Flauwe photoshop-grapjes. Zou leuker zijn als ze dan wat meer doen met vragen aan Sint/Piet, een beetje zoals Bart Peeters deed in Dag Sinterklaasje, zodat je grappige dingen over die w leert.
Ik zou het ook leuk vinden als ze daar wat meer inbouwden zodat de mensen die 'in den lande' Sint en Piet spelen ook wat meer handvaten krijgen. Kan me herinneren dat er vroeger nog weleens items over schoensmeer en dergelijk in zaten. Dat dat kwijt was of ineens op een andere plek lag in een huis ofzo.

Nu werden er bij het pietenschoenen vullen wel opmerkingen gemaakt, maar dat was veel te impliciet. Sinds het jaar met de hulpsinterklazen doen ze echt nooit meer zoiets en da's jammer. Wat dat betreft vind ik het soms ook weleens té politiek worden. Het mag misschien wel weer eens 'gewoon' een show over de dagelijkse beslommeringen van Sinterklaas worden zónder spannende verhaallijn met dramatische 'komt het wel goed' blikken. Wat dat betreft zou ik echt weleens een kijkje in de keuken willen krijgen van het Sinterklaasjournaal. Lijkt me machtig interessant om te weten op basis waarvan ze daar besluiten welke richting het uit moet.

Interessant des te meer, omdat de hele rebranding van Sinterklaas met Stefan niet echt uit de verf komt. Hij kreeg destijds een heel nieuw uiterlijk en karakter, maar verschijnt nergens meer behalve in zijn eigen programma. En je ziet nu al een aantal jaar dat de discussie luwt en de populariteit van andere Sinten op televisie toeneemt. Zoals De Leeuw en VI. Die borduren voort op de spitsvondigheid van Bram.
't Echte en 't ware!
pi_211624851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 21:00 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik zou het ook leuk vinden als ze daar wat meer inbouwden zodat de mensen die 'in den lande' Sint en Piet spelen ook wat meer handvaten krijgen. Kan me herinneren dat er vroeger nog weleens items over schoensmeer en dergelijk in zaten. Dat dat kwijt was of ineens op een andere plek lag in een huis ofzo.

Nu werden er bij het pietenschoenen vullen wel opmerkingen gemaakt, maar dat was veel te impliciet. Sinds het jaar met de hulpsinterklazen doen ze echt nooit meer zoiets en da's jammer. Wat dat betreft vind ik het soms ook weleens té politiek worden. Het mag misschien wel weer eens 'gewoon' een show over de dagelijkse beslommeringen van Sinterklaas worden zónder spannende verhaallijn met dramatische 'komt het wel goed' blikken. Wat dat betreft zou ik echt weleens een kijkje in de keuken willen krijgen van het Sinterklaasjournaal. Lijkt me machtig interessant om te weten op basis waarvan ze daar besluiten welke richting het uit moet.
Dat klinkt een beetje in het verlengde van Dag Sinterklaasje, een formule die denk ik nog steeds zou werken.
Ik vond het dit jaar vermakelijk maar het leek inderdaad meer op volwassenen gericht, met die "Kort nieuws" stukjes meer gericht op kinderen.

Een "gezelliger" show zou idd leuk zijn, met minder drama, maar ik denk deels dat dit ook gedaan wordt om kijkers te trekken. Spanning zorgt er voor dat je "moet" weten hoe het verder gaat. Dat zeggende, bij Dag Sinterklaasje werkte nieuwsgierigheid ook goed als kijkerstrekker.

Welke kant ze ook op gaan, van mij mogen ze idd wel wat nieuws doen want "Het boek is zoek/kwijt/we kunnen er niet bij" is wel een van de meest cliche verhaallijnen die al heel lang herhaald wordt.
En het is niet dat er geen opties zijn voor verhaallijnen anno nu. Je kan op een leuke manier actuele zaken er in verpakken waarbij je op niet-belerende toon iets meegeeft:

• Pieten zitten te veel op hun smartphones waardoor ze niet opletten en cadeaus verkeerd bezorgen.
• Pieten bewegen te weinig en moeten daardoor in vorm komen om de daken weer op te kunnen ed.
• Laat een "concurrerent" Sinterklaasjournaal of een nieuwe journalist verschijnen die "nepnieuws" probeert te verspreiden
• Wellicht zelfs iets van traditie vs modern. Logisch denken zou een boek anno nu niet handig zijn. Bewijs de meerwaarde van verouderde tradities (Zonder het boek kwijt te raken)

Om er maar 3 te noemen. Het boek is kwijt is gewoon te cliche. De cast is leuk en er zaten ook erg grappige segmenten in, die met een algemeen betere verhaallijn meer tot hun recht zouden komen.

quote:
Interessant des te meer, omdat de hele rebranding van Sinterklaas met Stefan niet echt uit de verf komt. Hij kreeg destijds een heel nieuw uiterlijk en karakter, maar verschijnt nergens meer behalve in zijn eigen programma. En je ziet nu al een aantal jaar dat de discussie luwt en de populariteit van andere Sinten op televisie toeneemt. Zoals De Leeuw en VI. Die borduren voort op de spitsvondigheid van Bram.
Superinteressant wat je zegt daar. Ik heb eigenlijk een paar jaar niet gekeken en vond dat Stefan het dit jaar best aardig deed maar het punt wat je brengt is helemaal waar. Hij is de Sinterklaasjournaal-Sinterklaas maar lijkt niet dé Sinterklaas te zijn, wat Bram wel was. Vroeger was voor mij een gastoptreden met Bram legitiem, anders niet. Stefan is een goed acteur en ik denk dat hij die gastoptredens ook wel zou kunnen doen. Wie weet is het een budgetissue? Als programma je "eigen" Sinterklaas hebben zal vast een stuk goedkoper zijn.
  vrijdag 15 december 2023 @ 12:31:26 #169
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_211626867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 09:25 schreef Writersright het volgende:

[..]
Dat klinkt een beetje in het verlengde van Dag Sinterklaasje, een formule die denk ik nog steeds zou werken.
Ik vond het dit jaar vermakelijk maar het leek inderdaad meer op volwassenen gericht, met die "Kort nieuws" stukjes meer gericht op kinderen.

Een "gezelliger" show zou idd leuk zijn, met minder drama, maar ik denk deels dat dit ook gedaan wordt om kijkers te trekken. Spanning zorgt er voor dat je "moet" weten hoe het verder gaat. Dat zeggende, bij Dag Sinterklaasje werkte nieuwsgierigheid ook goed als kijkerstrekker.

Welke kant ze ook op gaan, van mij mogen ze idd wel wat nieuws doen want "Het boek is zoek/kwijt/we kunnen er niet bij" is wel een van de meest cliche verhaallijnen die al heel lang herhaald wordt.
En het is niet dat er geen opties zijn voor verhaallijnen anno nu. Je kan op een leuke manier actuele zaken er in verpakken waarbij je op niet-belerende toon iets meegeeft:

• Pieten zitten te veel op hun smartphones waardoor ze niet opletten en cadeaus verkeerd bezorgen.
• Pieten bewegen te weinig en moeten daardoor in vorm komen om de daken weer op te kunnen ed.
• Laat een "concurrerent" Sinterklaasjournaal of een nieuwe journalist verschijnen die "nepnieuws" probeert te verspreiden
• Wellicht zelfs iets van traditie vs modern. Logisch denken zou een boek anno nu niet handig zijn. Bewijs de meerwaarde van verouderde tradities (Zonder het boek kwijt te raken)

Om er maar 3 te noemen. Het boek is kwijt is gewoon te cliche. De cast is leuk en er zaten ook erg grappige segmenten in, die met een algemeen betere verhaallijn meer tot hun recht zouden komen.
[..]
Superinteressant wat je zegt daar. Ik heb eigenlijk een paar jaar niet gekeken en vond dat Stefan het dit jaar best aardig deed maar het punt wat je brengt is helemaal waar. Hij is de Sinterklaasjournaal-Sinterklaas maar lijkt niet dé Sinterklaas te zijn, wat Bram wel was. Vroeger was voor mij een gastoptreden met Bram legitiem, anders niet. Stefan is een goed acteur en ik denk dat hij die gastoptredens ook wel zou kunnen doen. Wie weet is het een budgetissue? Als programma je "eigen" Sinterklaas hebben zal vast een stuk goedkoper zijn.
Bram heeft ook afgedwongen dat hij de Sinterklaas is (was). En geloofde daar ook echt in. Ik vind Bram echt heer en meester en een goede tweede is Hans Kesting. Stefan is ook steeds beter geworden alleen heeft hij maar weinig tv-uren.

Bram zorgde er wel voor dat hij te zien was in al die programma's en zelfs een aantal films. Wellicht dat Stefan die ambitie niet heeft.

Maarten Wansink geeft daar mooi commentaar op; door de nieuwe hoeveelheid sinten is Sinterklaas weer voor iedereen.

Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_211628368
Dat interview met Maarten heb ik ook gezien ja, maar dat vind ik toch makkelijk gezegd. Of liever; ik denk niet dat je moet denken in hulpsinten. Elke Sinterklaas is de echte, maar het was vroeger gewoon ontzettend vet dat Bram en Wegwijspiet óveral op televisie te zien waren, en later met Erik van Muiswinkel erbij. Zelfs tot in GTST toe. Dan kun je ten minste wat neerzetten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 09:25 schreef Writersright het volgende:
Stefan is een goed acteur en ik denk dat hij die gastoptredens ook wel zou kunnen doen. Wie weet is het een budgetissue? Als programma je "eigen" Sinterklaas hebben zal vast een stuk goedkoper zijn.
Ik betwijfel dat. Stefan is een goed acteur hoor, maar toch iets minder in de improvisatie. Je merkt dat met de intochten al. Hoewel hij inderdaad loskomt. Op NPO1 is een aantal jaar een soort quiz geweest op pakjesavond waar hij dan bij was, dat is nou niet bepaald legendarische televisie geworden.

Ik heb begrepen dat Bram zijn status inderdaad had afgedwongen en het Sinterklaasjournaal eigenlijk vooral concurrentie zag in shows als Club van Sinterklaas en dergelijke. Dus is het contract met Stefan veel meer dichtgetimmerd. Op papier een logische keuze, maar echt populair is Stefan als sint niet dus veel levert het niet op. Wie er werk van wil maken kan een eind komen, want in de statuten van het Sinterklaasjournaal staat dat ze geen leidende, maar een volgende rol dienen te pakken als het gaat om het vormgeven van het Sinterklaasfeest. Iets wat ze, zeker rond de Piet-discussie, niet echt hebben gedaan; positief overigens.

één van de redenen dat Sinterklaas vieren weer salonfähig wordt afgelopen jaren is dat ze, in coronatijd en nu, een enorm sterk programma hebben neergezet dat iedereen, links-rechts-zwart-wit, een spiegel voor heeft gehouden.
't Echte en 't ware!
pi_211628695
Ik wist niet dat Maarten Wansink inmiddels een Sinterklaas was. Ik kende hem meer als zwarte piet. (En eigenlijk meer als Dirk uit "Mijn dochter en ik.") Mooi interview, met mooie anekdotes. Vond dat grapje over Aart niet helemaal passend.

Ik vond Bram heerlijk ondeugend als Sint, zowel tegen kinderen als volwassenen. Tegelijk heeft hij natuurlijk veel jaren gehad om ervaring op te doen. Ik kan me ook voorstellen dat toen hij begon niet iedereen zijn versie oke vond, gezien de wat strictere Sint daarvoor. Desnietaltemin ben ik met hem opgegroeid dus is hij "mijn" Sinterklaas. Toen Stefan net begon vond ik hem ook maar niks. Hij gedroeg zich iets te "losjes" qua karakter maar het lijkt alsof hij daar in gegroeid is, wat me an sich ook best een uitdaging lijkt.

Wel ben ik het met @Japepk eens dat het voor mij goed werkt als je echt een "hoofd"-Sint hebt, zoals idd Bram in elk programma aantrad. Voor mij als kind was dat ook veel echter. Van de intocht tot Sesamstraat tot Telekids tot GTST. Het maakte het sprookje een stuk echter. Ook als kind zag ik in andere programma's andere Sinterklazen wel als "nep/hulp".

Voor mezelf heb ik het idee dat het idd met de Club van Sinterklaas wat meer loskwam met het acceptabel maken van andere acteurs als Sint op brede schaal. (Al speelde Bram volgens mij wel in de eerste seizoenen en uiteraard in het Feest van Sinterklaas)

Dat zeggende, hoe leuk en gezellig ook, het gebeuren met "welke Sint treedt waar op" is uiteindelijk ook een financieel plaatje voor veel programma's in een tijd met streaming concurrentie. Ik kan me voorstellen dat in de 90s Bram een premium prijs rekende voor zijn optredens. Als Stefan dat ook zou willen, zou dat tegenwoordig lastiger te bedingen zijn. Wellicht iets gemakkelijker te regelen bij de NPO-programma's maar bij de commerciele TV zal dat toch lastiger zijn.
pi_215310133
Voor degene die mee willen doen aan het nieuwe seizoen. Opnames zijn deze weken en je kan mee doen als figurant. Komen dagelijks nieuwe rollen op. Ze zoeken nu demonstranten en buspassagiers etc: https://bluecirclecasting(...)v4lFwV4eSzjXGGIIZfhA
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215329117
Late reactie aangezien de discussie van vorig jaar is, maar ik vind Stefan een betere Sint dan Bram. Ondanks dat ik ook grotendeels met Bram opgegroeid ben. Dat maakt niet dat ik Bram een slechte Sint vond, maar ik vind Stefan beter. Vind dat Bram, zeker toen ik ouder werd en het op een andere manier bekeek, het vaak net teveel naar zichzelf toetrok. Vind Stefan daar echt wat vrijer in, die laat het allemaal wat meer gebeuren en treedt wat minder naar de voorgrond ondanks zijn rol en daarbij behorende status.

Gek genoeg vind ik het ook makkelijker om eerdere rollen van Stefan los te laten dan dat ik dat bij Bram had. Bram was altijd "de dokter uit MCW" voor mij. Bij Stefan heb ik dat veel minder. Bram had veel meer het "Swiebertje effect" bij mij. Maar dat is 100% persoonlijk natuurlijk, dat zal lang niet iedereen hebben.
pi_215340525
Ik denk dat het ook met de leeftijd te maken heeft en of je de acteur eerder ergens anders zag. Bram zag ik als eerste als Sinterklaas, dus zocht ik er geen andere rollen.
Bij Stefan keek ik vooral in het begin naar Kees Flodder als Sinterklaas.
pi_215341055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:55 schreef Writersright het volgende:
Ik denk dat het ook met de leeftijd te maken heeft en of je de acteur eerder ergens anders zag. Bram zag ik als eerste als Sinterklaas, dus zocht ik er geen andere rollen.
Bij Stefan keek ik vooral in het begin naar Kees Flodder als Sinterklaas.
Swiebertje effect dus ;)

Kan het zelf altijd wel aardig loskoppelen gelukkig. Ik vind Stefan vooral meer een Sint die echt meegaat met de kinderen. Vond Bram altijd wat stijfjes en zijn grappen net te ver over het randje. Natuurlijk is het belangrijk om ouders te betrekken bij de Sint, iets wat het Sinterklaasjournaal altijd echt geweldig doet, maar het is en blijft primair een kinderfeest wat mij betreft.

Waarmee ik overigens niet zeg dat Bram een slechte Sint was, foute intenties had of iets van die strekking.
pi_215341304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Swiebertje effect dus ;)

Kan het zelf altijd wel aardig loskoppelen gelukkig. Ik vind Stefan vooral meer een Sint die echt meegaat met de kinderen. Vond Bram altijd wat stijfjes en zijn grappen net te ver over het randje. Natuurlijk is het belangrijk om ouders te betrekken bij de Sint, iets wat het Sinterklaasjournaal altijd echt geweldig doet, maar het is en blijft primair een kinderfeest wat mij betreft.

Waarmee ik overigens niet zeg dat Bram een slechte Sint was, foute intenties had of iets van die strekking.
Hoewel Bram "mijn" Sint was, ben ik het wel eens met je. Bram deed qua grappen soms iets té bij de programma's. Soms haast alsof hij meer voor de oudere keker speelde dan de jongere. Zijn optredens in de volwassenprogramma's droegen daar ook aan bij. Dat zeggende is het ook belangrijk om de Sint in het tijdsbeeld te plaatsen. Met nare in de jaren 90 was de cultuur wat losser, zal ik maar zeggen.

Ik vind Stefan het goed doen en hij komt enthousiast over en hij is duidelijk gegroeid. En toen een aantal jaar terug Sint de intocht in Apeldoorn deed en ik langs de dranghekken stond en hij voorbij liep, was het allemaal toch opeens weer spannend en echt, met "de echte Sint" die langsliep op zijn paard. O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 15:00:42 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483702
Dieuwertje Blok verscheen dinsdag kort in een promofilmpje van het Sinterklaasjournaal, dat maandag weer begint. Blok, die het programma al sinds de start presenteert, kon dat dit jaar niet doen omdat ze moet herstellen nadat haar neus vanwege kanker moest worden geamputeerd.

Merel Westrik neemt de presentatie dit jaar van Blok over. Westrik belt haar in de video even op om te vragen hoe het gaat. ,,Leuk dat je belt, want dan kan ik meteen even iedereen bedanken die me dit jaar iets liefs heeft gestuurd omdat ik ziek ben”, aldus Blok, die ook Westrik succes wenste met haar tijdelijke baan.

,,Je kan het, ik weet het zeker”, zei ze tegen Westrik. Die kondigde daarop aan dat het programma maandag weer begint. ,,Nou, zie je wel!”, besloot Blok.

De 67-jarige Blok maakte in april bekend dat ze haar werk moest neerleggen omdat ze neuskanker heeft. Haar neus moest geamputeerd worden, omdat een eerdere poging tot het bestrijden van kankercellen niet succesvol was. Westrik liet eerder weten dat ze de vervangingsklus ‘geen onverdeeld vrolijke aangelegenheid’ vindt. ,,Ik help Dieuwertje graag zolang ze het nodig heeft.”

https://www.ad.nl/show/di(...)t-gestuurd~a9bf383f/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215483809
Mooi om weer wat van Dieuwertje te horen O+ hopelijk komt ze toch nog af en toe zo telefonisch langs dit Sinterklaasjournaal :Y

Merel gaat haar vast goed vervangen dit jaar ^O^
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 17:59:58 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:19 schreef TLC het volgende:
Mooi om weer wat van Dieuwertje te horen O+ hopelijk komt ze toch nog af en toe zo telefonisch langs dit Sinterklaasjournaal :Y

Merel gaat haar vast goed vervangen dit jaar ^O^
Wat heeft die Merel hiervoor gedaan ? Volgens mij ken ik haar niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215514520
Jeroen doet gelukkig ook weer mee. Klokhuis-held.
pi_215514608
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wat heeft die Merel hiervoor gedaan ? Volgens mij ken ik haar niet.

Al meer dan 10 jaar voornamelijk presentatrice, je hebt vast Google om hier meer over te vinden.
pi_215518591
Ik hoorde de reclame voor ''Speculasies'' en blijkbaar vertrekt Niels als Hoofd Piet? :'(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215520312
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik hoorde de reclame voor ''Speculasies'' en blijkbaar vertrekt Niels als Hoofd Piet? :'(
Je hebt de titel van dit programma wel begrepen toch?

Overigens een briljant programma dankzij de aanwezigheid van René van 't Hof, alleen de eckte fans begrijpen dat :7
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:19:57 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215521222
quote:
Gelukkig zat Dieuwertje in dat fragment, dus dat is niet van dit jaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215521626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je hebt de titel van dit programma wel begrepen toch?

Overigens een briljant programma dankzij de aanwezigheid van René van 't Hof, alleen de eckte fans begrijpen dat :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gelukkig zat Dieuwertje in dat fragment, dus dat is niet van dit jaar.
Ik hoorde het op de achtergrond :@
Laten we hopen van niet zeg.. Niels O+
pi_215523061
Er komt idd een nieuwe Hoofdpiet 8}
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 19:19:57 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_215523625
quote:
Maar morgenavond even tot daar. :)

pi_215529507
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:41 schreef TLC het volgende:
Is al bekend wie?
pi_215531442
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:48 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
[..]
Daar gaat je mastrubatiePiet :%
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_215532228
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:14 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Daar gaat je mastrubatiePiet :%
:D
pi_215534334
De Surprise Knip-en Plakband Plak Band :D _O_
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 november 2024 @ 22:30:55 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_215535225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:48 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
[..]
Hij was vanavond even hier. En weer ouderwets goed. ;)

pi_215543171
De eerste aflevering van Speculasies is al uitgezonden dit weekend.
pi_215548795
Vandaag begint het *O* hopelijk verloopt de intocht dit jaar wel eens goed ;( o|O
pi_215551570
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_215551665
Leuk dat het weer begonnen is *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215551681
Heel Nederland krijgt wat ie wil.

Hopelijk kijkt Geert goed hoe dat moet :+
pi_215551756
Zou me niks verbazen als de Pieten dit jaar het land niet in kunnen omdat het arbeidsmigranten zijn
pi_215552132
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:41 schreef TLC het volgende:
Heb jij jezelf even voor Piet gezet _O-
pi_215552142
Genieten met veel bekende plekken al, echt leuk!

Goed begin ook, onbekende roerganger en Sint die het even aan de kant wordt gezet door de Hoofdpiet haha. Lekker actueel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')