Hoewel Bram "mijn" Sint was, ben ik het wel eens met je. Bram deed qua grappen soms iets té bij de programma's. Soms haast alsof hij meer voor de oudere keker speelde dan de jongere. Zijn optredens in de volwassenprogramma's droegen daar ook aan bij. Dat zeggende is het ook belangrijk om de Sint in het tijdsbeeld te plaatsen. Met nare in de jaren 90 was de cultuur wat losser, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Swiebertje effect dus
Kan het zelf altijd wel aardig loskoppelen gelukkig. Ik vind Stefan vooral meer een Sint die echt meegaat met de kinderen. Vond Bram altijd wat stijfjes en zijn grappen net te ver over het randje. Natuurlijk is het belangrijk om ouders te betrekken bij de Sint, iets wat het Sinterklaasjournaal altijd echt geweldig doet, maar het is en blijft primair een kinderfeest wat mij betreft.
Waarmee ik overigens niet zeg dat Bram een slechte Sint was, foute intenties had of iets van die strekking.
Wat heeft die Merel hiervoor gedaan ? Volgens mij ken ik haar niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:19 schreef TLC het volgende:
Mooi om weer wat van Dieuwertje te horenhopelijk komt ze toch nog af en toe zo telefonisch langs dit Sinterklaasjournaal
![]()
Merel gaat haar vast goed vervangen dit jaar
Al meer dan 10 jaar voornamelijk presentatrice, je hebt vast Google om hier meer over te vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft die Merel hiervoor gedaan ? Volgens mij ken ik haar niet.
Je hebt de titel van dit programma wel begrepen toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik hoorde de reclame voor ''Speculasies'' en blijkbaar vertrekt Niels als Hoofd Piet?
Gelukkig zat Dieuwertje in dat fragment, dus dat is niet van dit jaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik hoorde de reclame voor ''Speculasies'' en blijkbaar vertrekt Niels als Hoofd Piet?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je hebt de titel van dit programma wel begrepen toch?
Overigens een briljant programma dankzij de aanwezigheid van René van 't Hof, alleen de eckte fans begrijpen dat
Ik hoorde het op de achtergrondquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig zat Dieuwertje in dat fragment, dus dat is niet van dit jaar.
Maar morgenavond even tot daar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Daar gaat je mastrubatiePietquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:48 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde het op de achtergrond![]()
Laten we hopen van niet zeg.. Niels
quote:
Hij was vanavond even hier. En weer ouderwets goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:48 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde het op de achtergrond![]()
Laten we hopen van niet zeg.. Niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |