Hoofdpiet idd niet maar er speelt wel degelijk al een paar jaar een acteur uit SamSam mee:John Jones.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef Writersright het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n acteur uit SamSam?
En die doet het leuk.quote:Op maandag 27 november 2023 19:17 schreef Samhain het volgende:
[..]
Hoofdpiet idd niet maar er speelt wel degelijk al een paar jaar een acteur uit SamSam mee:John Jones.
quote:Op maandag 27 november 2023 18:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ja.![]()
Heb jij ookJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geprobeerd?.
Na eerste keer nog een keer proberen omdat mijn zoontje dacht dat ik het verkeerd had gedaan....
Ik heb het ook meermaals geprobeerd, ze hebben veel verschillende filmpjes gemaakt na het invoeren van een code.quote:Op maandag 27 november 2023 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Na eerste keer nog een keer proberen omdat mijn zoontje dacht dat ik het verkeerd had gedaan....
Logisch toch.quote:Op maandag 27 november 2023 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb het ook meermaals geprobeerd, ze hebben veel verschillende filmpjes gemaakt na het invoeren van een code.
Ik bedoel vóór het invoeren van de code door Piet hè.quote:
Ja, maar dat doen ze altijd. Stel ik ga dat met alle kinderen uit mijn klas doen. 24xquote:Op maandag 27 november 2023 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik bedoel vóór het invoeren van de code door Piet hè.Gemorste olie waardoor de Piet uitglijdt, het briefje dat besmeurd raakt met roet, etc.
Ja, dat had ik ook. Gisteren met een andere code ook aquote:Op maandag 27 november 2023 18:16 schreef DaMart het volgende:
Ze veranderen steeds een cijfer op de website als ik de goede code invoer.
[..]
Haha ja.![]()
Heb jij ookWaarom zou de vorige eigenaar van het pand dan 0512 als code hebben. Niet dat ik hier te serieus op in gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geprobeerd?
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
Omdat hij de code natuurlijk aangepast had voor de nieuwe bewoner.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:41 schreef whY... het volgende:
[..]
Waarom zou de vorige eigenaar van het pand dan 0512 als code hebben. Niet dat ik hier te serieus op in ga
[..]
Haha ja.![]()
Heb jij ookDat was ook mijn eerste gedachte, ik werd er zelfs om uitgelachen toen ik het afgelopen weekend tijdens een feestje vertelde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even de plothole gemist waarom het nog van landsbelang is dat we dat oude boek terug vinden. Hoofdpiet heeft toch een nieuw boek geschreven?quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:41 schreef whY... het volgende:
[..]
Waarom zou de vorige eigenaar van het pand dan 0512 als code hebben. Niet dat ik hier te serieus op in ga
Er moet altijd iets fout gaan. En in het oude boek staat misschien ook info? In het nieuwe boek alleen de namen.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik heb even de plothole gemist waarom het nog van landsbelang is dat we dat oude boek terug vinden. Hoofdpiet heeft toch een nieuw boek geschreven?
Dat zeiden ze laatst ja. In het nieuwe boek staan geen achternamen/hobbies ed.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er moet altijd iets fout gaan. En in het oude boek staat misschien ook info? In het nieuwe boek alleen de namen.
Wat ik niet snap is dat ze altijd alles verborgen houden voor sinterklaas.. die man heeft uiteindelijk toch de oplossing
Niet eens adressen, dus met 3 keer Emma en 5 keer Sem op een pagina weet Sinterklaas dan nog niks.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:35 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat zeiden ze laatst ja. In het nieuwe boek staan geen achternamen/hobbies ed.
Das boffen als je Revolutony heetquote:Op woensdag 29 november 2023 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eens adressen, dus met 3 keer Emma en 5 keer Sem op een pagina weet Sinterklaas dan nog niks.
Wie gaf welk boek aan Bram?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:36 schreef Writersright het volgende:
Zou toch denken dat ze een backup van het boek hebben? Hoe hebben ze dat anders gedaan toen ze Bram het oude boek gaven?
Het grote boek was per ongeluk bij Bram belandt en hij mocht het houden van de Sint.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie gaf welk boek aan Bram?
Ik denk dat sinterklaas elk jaar een nieuw boek schrijft. En dat het goede boek van 2023 in de kluis ligt.
Dank!quote:Op woensdag 29 november 2023 19:00 schreef Writersright het volgende:
[..]
Het grote boek was per ongeluk bij Bram belandt en hij mocht het houden van de Sint.
Jouw uitleg van een jaarlijks boek vind ik slim gevonden
Wat gaaf dat je leerkracht bent zeg! Kan me inderdaad voorstellen dat je dan veel random Sint-vragen krijgt waar je antwoorden op moet verzinnen. Dat houdt je ook gelijk een beetje scherp denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dank!
Ik ben leerkracht in groep 3. Ik heb een phd in het onzin uitkramen wat betreft sinterklaas gerelateerde zaken 😅
quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, ik werd er zelfs om uitgelachen toen ik het afgelopen weekend tijdens een feestje vertelde....Het ís ook 0612! Ik heb ook codes geprobeerd en 0512 werd wel vies gemaakt door Piet de Smeerpoets, maar hij toetste hem wél goed in met een foutmelding als gevolg. 0612 werd inderdaad fout ingetoetst als 1-6-1-2, met foutmelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Hier -op aandringen van zoon- 5x 0512 geprobeerd, alle 5x verkeerd ingetoetst.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Het ís ook 0612! Ik heb ook codes geprobeerd en 0512 werd wel vies gemaakt door Piet de Smeerpoets, maar hij toetste hem wél goed in met een foutmelding als gevolg. 0612 werd inderdaad fout ingetoetst als 1-6-1-2, met foutmelding.
Oh die link had ik zelf nog niet gezien, geweldig seizoen dit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 06:31 schreef Mejadg het volgende:
Vond de link met de hulpsinterklazen in de aflevering van gisteren weer briljant gevonden. Ze hebben alle 3 iets met Sinterklaas.
Henk westbroek - Sinterklaas wie kent hem niet
Edwin Rutten - ik ben toch zeker sinterklaas niet (kinderen voor kinderen)
Nol havens (zanger vof de kunst) - cd’s volgezongen met sinterklaasliedjes.
En “ik ben toch zeker Sinterklaas niet” is ook nog eens geschreven door Henk Westbroek (met Henk Temmink).quote:Op zaterdag 2 december 2023 06:31 schreef Mejadg het volgende:
Vond de link met de hulpsinterklazen in de aflevering van gisteren weer briljant gevonden. Ze hebben alle 3 iets met Sinterklaas.
Henk westbroek - Sinterklaas wie kent hem niet
Edwin Rutten - ik ben toch zeker sinterklaas niet (kinderen voor kinderen)
Nol havens (zanger vof de kunst) - cd’s volgezongen met sinterklaasliedjes.
magistrale tekst!quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En “ik ben toch zeker Sinterklaas niet” is ook nog eens geschreven door Henk Westbroek (met Henk Temmink).
Die scootmobielklaas was de opa uit de Jumboreclames. En hij was van 1984 tot 1993 hoofdpiet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:24 schreef PoesInDoos het volgende:
Wat een fantastische aflevering weer
Was scootmobielklaas een voormalig zwarte Piet? Hij kwam me bekend voor.
En waar kennen we die stammelmeneer van Speculasies ook alweer van?
Ja kijk! Voor mijn tijd (Hoofdpiet) maar ik herkende hem wel als dusdanig.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die scootmobielklaas was de opa uit de Jumboreclames. En hij was van 1984 tot 1993 hoofdpiet.
En de stem van Henk de Mol uit Alfred J Kwak.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:24 schreef PoesInDoos het volgende:
Dat is NOG verder voor mijn tijd!quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:23 schreef Hupje het volgende:
[..]
En de stem van Henk de Mol uit Alfred J Kwak.
Nog even de naam erbij: Frits Lambrechts.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die scootmobielklaas was de opa uit de Jumboreclames. En hij was van 1984 tot 1993 hoofdpiet.
René van 't Hof, speelde Kees Flodder in de 2 eerste Flodder-films, de rol die daarna door Stefan de Walle werd gespeeld.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:24 schreef PoesInDoos het volgende:
Jaaaa tuurlijk!!!quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
René van 't Hof, speelde Kees Flodder in de 2 eerste Flodder-films, de rol die daarna door Stefan de Walle werd gespeeld.
Mijn puber herkende hem als de stem van Takel in de Cars filmsquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog even de naam erbij: Frits Lambrechts.
Hij is de vader van een van de hoofdrolspelers in All Stars. Die met Antonie Kamerlingquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:24 schreef PoesInDoos het volgende:
Die ken ik niet! Maar Kees natuurlijk wél. S herkende hem ook en kon hem ook niet plaatsen (we hebben onlangs de films gekekenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:51 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Hij is de vader van een van de hoofdrolspelers in All Stars. Die met Antonie Kamerling![]()
Nou ja, wel een cliffhanger natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo nog ff kijken. Wat me 'in den lande' wel opviel; ik ben dit weekend veel op pad met de sint geweest en spreek kinderen op school enzo. Het boek is echt een ding, maar dat Sinterklaas van de radar leek verdwenen was echt totaal geen issue. Heel Speculasies hing daar zaterdag aan vast bijvoorbeeld. Als ze hadden ingecalculeerd dat dat de reuring werd is dat wel een misrekening geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |