Belachelijk! 49 weken chillen in Spanje en maar 3 weken aan de bak hoevenquote:
Toen viel het kwartje ook pas dat ze de val van het kabinet naspeeldenquote:
Een Piet die in het verleden illegaal achtergebleven isquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh en Sinterklaas met z'n ''Dit is een pietenpak en ik weet ook wel van wie..''
quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Piet die in het verleden illegaal achtergebleven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef TLC het volgende:
Ik ga trouwens ook stemmenZelfde hier. Je geeft ze een vinger, ze nemen een hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Erg leuk bedacht dit jaar trouwens)
Dat hele stuk met die pieten die in beraad gingen en niks tegen de pers wilden zeggen was van top tot teen briljant gedaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht gelijk al de Hoofdpiet gaat Mark Rutte nadoen toen hij met de fiets aankwam![]()
Marcel van Roosmalen bij de bakker
Je verwacht het nietquote:
Nee joh, cabaretier. Maakt met Niels v/d Laan (Hoofdpiet) Even tot Hier op NPO1.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef Writersright het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n acteur uit SamSam?
Wel gewoon in de intocht toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nee joh, cabaretier. Maakt met Niels v/d Laan (Hoofdpiet) Even tot Hier op NPO1.
Ik mis Ozosnel trouwens, die is volgens mij nog niet in beeld geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |