Belachelijk! 49 weken chillen in Spanje en maar 3 weken aan de bak hoevenquote:
Toen viel het kwartje ook pas dat ze de val van het kabinet naspeeldenquote:
Een Piet die in het verleden illegaal achtergebleven isquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh en Sinterklaas met z'n ''Dit is een pietenpak en ik weet ook wel van wie..''
quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Piet die in het verleden illegaal achtergebleven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef TLC het volgende:
Ik ga trouwens ook stemmenZelfde hier. Je geeft ze een vinger, ze nemen een hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Erg leuk bedacht dit jaar trouwens)
Dat hele stuk met die pieten die in beraad gingen en niks tegen de pers wilden zeggen was van top tot teen briljant gedaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht gelijk al de Hoofdpiet gaat Mark Rutte nadoen toen hij met de fiets aankwam![]()
Marcel van Roosmalen bij de bakker
Je verwacht het nietquote:
Nee joh, cabaretier. Maakt met Niels v/d Laan (Hoofdpiet) Even tot Hier op NPO1.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef Writersright het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n acteur uit SamSam?
Wel gewoon in de intocht toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nee joh, cabaretier. Maakt met Niels v/d Laan (Hoofdpiet) Even tot Hier op NPO1.
Ik mis Ozosnel trouwens, die is volgens mij nog niet in beeld geweest?
Ik bedoelde inderdaad in het journaal, normaal heeft hij/zij best veel schermtijd.quote:
Daar was ie dan vandaagquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nee joh, cabaretier. Maakt met Niels v/d Laan (Hoofdpiet) Even tot Hier op NPO1.
Ik mis Ozosnel trouwens, die is volgens mij nog niet in beeld geweest?
Hilarisch random dat Sint zelf op het station achter hem aan gaat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:58 schreef TLC het volgende:
KoolmeesGod
en de actie scene van Sinterklaas op het perron
Goede voorspellingquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:06 schreef PoesInDoos het volgende:
Die verkleedkerel hè, die speelt blijkbaar al jaren ''boekpiet''. Die heeft vast wat met het ''vergeten'' Grote Boek te maken.
Marc Nochem - IMDb
Goed speurwerkquote:
Met de Grote Pieten Huisband Pietenhuis Bandquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Speculasies is inderdaad ook erg leuk.
De aflevering van deze week was echt top gewoon! Heerlijk hoe ze veel van de ergernissen van nu zo op de hak nemen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Speculasies is inderdaad ook erg leuk.
Stephanie Louwrierquote:Op zondag 26 november 2023 14:12 schreef Japepk het volgende:
[..]
De aflevering van deze week was echt top gewoon! Heerlijk hoe ze veel van de ergernissen van nu zo op de hak nemen.
Wie is de actrice die Yvonne Kletsmeier speelt trouwens? Die komt me erg bekend voor.
Aah check! Ik ben even gaan kijken waar ik haar dan van kende, en zij speelde dus de ijskoude therapeut van Ludo Sanders in GTST. Respect voor deze actrice hoorquote:Op
[quote][b]Op zondag 26 november 2023 15:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stephanie Louwrier
Kwam vandaag mooi uit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:06 schreef PoesInDoos het volgende:
Die verkleedkerel hè, die speelt blijkbaar al jaren ''boekpiet''. Die heeft vast wat met het ''vergeten'' Grote Boek te maken.
Marc Nochem - IMDb
Haha ja.quote:Op maandag 27 november 2023 18:16 schreef DaMart het volgende:
Ze veranderen steeds een cijfer op de website als ik de goede code invoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geprobeerd?AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Yepquote:Op maandag 27 november 2023 18:16 schreef DaMart het volgende:
Ze veranderen steeds een cijfer op de website als ik de goede code invoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |