Als je wel jongens goed uit vind zien maar niet goed met hun kan levelen snap ik t wel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dat is best vreemd. Fysiek wel emotioneel niet.
Ik heb hun introductie niet gezien maar het zou me ook niet verbazen als ze met dat vak veel moeite hebben gehad op het VMBO.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat altijd met dit soort types die constant Engels moeten praten.
Gamen de hele dag dus ze hebben het wel weten te reddenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb hun introductie niet gezien maar het zou me ook niet verbazen als ze met dat vak veel moeite hebben gehad op het VMBO.
Ja, echt enthousiast was ze er ook niet over.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Hij komt iets te glad over.zeker voor haar,
Neequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze grijze man wel leuk genoeg voor deze vrouw?
“Als je niet wil is het ook goed hoor.”quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef RipCity het volgende:
Lekker zo iemand die 100% voor je gaat.
Blikje fernandes drinken samen
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
We stemmen hem bij deze weg.quote:
Hij is te afwachtend misschien?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |