quote:
Zie je daarquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
O daar wil ik het weekend wel doorbrengen
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
Ji jbent snel, zo lig je in het water en zo zit je weer op de bankquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin ploft naast Lovely op de bank
[ afbeelding ]
O lekker met de natte schoenen naar binnen, hopelijk als ze gaan beginnen is het droog met dat in en uit lopenquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:23 schreef 2xHenk het volgende:
De rest van de badkamer wordt zo geleverd, maar wat een regen
Cuz I'm the Stigquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ji jbent snel, zo lig je in het water en zo zit je weer op de bank
Gezellig wil je ook wat te drinken ?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin ploft naast Lovely op de bank
[ afbeelding ]
Prima, kopje thee.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gezellig wil je ook wat te drinken ?
Hier valt t ook een bak water naar benedenquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:23 schreef 2xHenk het volgende:
De rest van de badkamer wordt zo geleverd, maar wat een regen
Dank u.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely schenkt een kop thee in voor stig
Ik zie toch liever een stig in zwembroekquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie toch liever een stig in zwembroek
Die stuur ik nog wel een keertjequote:Op vrijdag 10 november 2023 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie toch liever een stig in zwembroek
Dat zeg je elke keerquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die stuur ik nog wel een keertje
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
Dat weten wij dus niet he ...quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet de Stig wel afgetraind zijn toch?
Wacht nog steeds op de jouwequote:
We kennen 'm te goed inmiddels hè ....quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weten wij dus niet he ...
InB4 "ik zal jou eens ....(maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes)"
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
We kennen 'm te goed inmiddels hè ....![]()
Maakte hij z'n woorden maar eens waar...!!![]()
![]()
Ja jullie durven nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
We kennen 'm te goed inmiddels hè ....![]()
Maakte hij z'n woorden maar eens waar...!!![]()
![]()
JIJ zegt steeds "Zal ik je eens.." !!quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja jullie durven niet
Adres?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
JIJ zegt steeds "Zal ik je eens.." !!
Ik zeg elke keer: Ja kom dan!
Maar nee, nog steeds geen tall handsome man that rings my door bell ....![]()
![]()
![]()
Oeh,... je hebt zo dm hoorquote:
Mwahhhquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet de Stig wel afgetraind zijn toch?
Inb4quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
JIJ zegt steeds "Zal ik je eens.." !!
Ik zeg elke keer: Ja kom dan!
Maar nee, nog steeds geen tall handsome man that rings my door bell ....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Afgetraind zijn vaak van die sportschool types
Doe mij maar gewoon een leuke vent
Nou... @TheStigsDutchCousin ... wat is het...quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inb4
Kleine lelijke man voor de deur staat
![]()
Ontvangen.quote:
Met maat 46quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inb4
Kleine lelijke man voor de deur staat
![]()
Ohai.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Afgetraind zijn vaak van die sportschool types
Doe mij maar gewoon een leuke vent
Dus er staat zo een kleine, lelijke man op grote voet voor mn deur...quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontvangen.
[..]
Met maat 46
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Draagt hij een helm?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gver.. je bent niet stiekem mijn man hè
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus er staat zo een kleine, lelijke man op grote voet voor mn deur...Maar wel zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus er staat zo een kleine, lelijke man op grote voet voor mn deur...Ik ben wel gewend dat mensen tegen me opkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo'n grote voet is wel handig, om het gaspedaal flink naar beneden te stampen...quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontvangen.
[..]
Met maat 46
Letterlijk of ook figuurlijk?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend dat mensen tegen me opkijken
Dan zou het zomaar kunnen.quote:
Dan zijn kleine voeten toch handigerquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n grote voet is wel handig, om het gaspedaal flink naar beneden te stampen...
Beide.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Letterlijk of ook figuurlijk?
quote:
Nee jijquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten he... Mss is het een Toetsenbord held... ?
Oeh... dan ga ik er even vanuit dat je wél tall bentquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend dat mensen tegen me opkijken
Ja? Wij zetten ons rechtervoet gewoon neer en we gaan er als een speer vandoor altijd.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zijn kleine voeten toch handiger
1.92 babyquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh... dan ga ik er even vanuit dat je wél tall bent![]()
Whahaaha - ow... jah...?quote:
Dacht je dat je met maat 38 2 voeten zou moeten gebruiken ?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Wij zetten ons rechtervoet gewoon neer en we gaan er als een speer vandoor altijd.
Nu miet je echt ophouden hoorquote:
Geef jij ook altijd vol gas dan?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht je dat je met maat 38 2 voeten zou moeten gebruiken ?
Wil je niet weten hoe zwaar hij is?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu miet je echt ophouden hoor
Het wordt een beetje eng
Zonder. Met motorlaarzen iets langer.quote:
Neequote:Op vrijdag 10 november 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu miet je echt ophouden hoor
Het wordt een beetje eng
* greysbones ziet nu Stig met zwarte laklaarzen door huis tippelenquote:
Als het kanquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geef jij ook altijd vol gas dan?
Nou wordt het eng, want ik draag geen laarzenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones ziet nu Stig met zwarte laklaarzen door huis tippelen
En met elke stap die hij zet heb je weer een extra putje in je laminaat erbij.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones ziet nu Stig met zwarte laklaarzen door huis tippelen
Wie kent wie?quote:
Oh jaquote:
Oeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sally gaat ervoor
Thinking is difficult, that’s why most people judge
*Proestquote:
Die heeftie vast... maar genoeg...?!quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
We wachten op de reactie van stig
Heeft hij ditmaal wel de cojones
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
^^Sure. When?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet jij nog achter komen hoe groot mijn cojones zijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
We wachten op de reactie van stig
Heeft hij ditmaal wel de cojones
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het wordt nu wel spannendquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeftie vast... maar genoeg...?!
Hmmm... zullen we dat in dm/pm even bespreken....quote:
Zal ik dat dan uitvinden.....?!quote:[..]
Daar moet jij nog achter komen hoe groot mijn cojones zijn
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt nu wel spannend
Of is hij ondertussen jouw dm aan het vol spammen
Misschienquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmm... zullen we dat in dm/pm even bespreken....![]()
[..]
Zal ik dat dan uitvinden.....?!
En nu wil ik een date tussen julliequote:
quote:
Eh... ow... moet ik iets weten vooraf...?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Stig is zichzelf weer aan het hoereren?
Ja jij wil niet dus zoek ik maar eldersquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Stig is zichzelf weer aan het hoereren?
Doe maar gewoon mee, genoeg Stig voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nu wil ik een date tussen jullie
Doe maar in de buurt van Sally
Kom ik stiekem kijken
Ik kom wel bij jou aan het observatietafeltje zittenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nu wil ik een date tussen jullie
Doe maar in de buurt van Sally
Kom ik stiekem kijken
Hoeveel vrouwen hij al heeft versleten op Fokquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Eh... ow... moet ik iets weten vooraf...?![]()
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kom wel bij jou aan het observatietafeltje zitten
Whaha - benieuwdquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kom wel bij jou aan het observatietafeltje zitten
Spreid je kansenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen hij al heeft versleten op Fok![]()
Zal jou eens spreiden.quote:
Oeh... pandapunten inlossenquote:
Op st jans plein zitten wel leuke tentjesquote:
Laat ik de helm wel opquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op st jans plein zitten wel leuke tentjes
Waar ik goed kan observeren
Dan ben je in ieder geval makkelijk herkenbaarquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ik de helm wel op
Mn fave zit om de hoekquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op st jans plein zitten wel leuke tentjes
Waar ik goed kan observeren
La luna bestaat dat nog ?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Mn fave zit om de hoek![]()
(en het is Jansplein - cafe heet de Sint Jan)
Druk aan het DM'en natuurlijk.quote:
Jij jaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Druk aan het DM'en natuurlijk.
Nee, dat was ooit een andere tapasbar, erg gezellig.quote:
Heeeerlijkquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat was ooit een andere tapasbar, erg gezellig.
Maar bij La Luna nooit geweest. Ik kan er ook niks meer aan missen, dus - zie ik
ik ben niet van de Korenmert.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeeerlijk![]()
![]()
En korenmarkt daar ging ik elke weekend stappen
Was vroegahhhquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:32 schreef Sally het volgende:
[..]
ik ben niet van de Korenmert.
ga liever in een gezellige bar/kroeg of goed restaurant zitten
'Wij' gingen naar de Plazaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was vroegahhh
Naar woody’s Jules Bloopers Manhatten
The box
Volgens mij bestaat alleen Manhatten nog
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:44 schreef Sally het volgende:
[..]
'Wij' gingen naar de Plaza(onze school dan).
Maar nee... Manhattan is ook niet meer.
Bloopers wel! Woody's Roadhouse ook![]()
Jules is nu Aspen Valley volgens mij (maar ik kom echt al jaren niet meer op de Korenmert, en ben ookk jatren wegeweest).
Maar naast Aspen zit echt iets anders dan Jules.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Jules is met die trap naar boven
Ernaast zit Aspen valley
quote:Maar dat heette anders toen ik er wel eens kwam
Bij Woody’s hadden ze een leuke barkeeper![]()
Bij bloopers trouwens ook
Waar je ook kon lasergamen julesquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar naast Aspen zit echt iets anders dan Jules.
[..]
Daar is nu Ramblas.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar je ook kon lasergamen jules
Met die trap omhoog
Daarnaast/ eronder Pinokkio
Vroegah was de korenmarkt nog bruisendquote:
Jammer ...quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroegah was de korenmarkt nog bruisend
Wat ik zo hoor nu niet meer
Ik heb best wat discotheken bezocht vroegahquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer ...
Mja dan waren jullie er in de goeie tijd![]()
Ik ook en ben nu in Duitsland:Dquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb best wat discotheken bezocht vroegah
Ook in Duitsland
quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb best wat discotheken bezocht vroegah
Ook in Duitsland
Zo danquote:
Kauf dich Glücklichquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:03 schreef Zucht. het volgende:
Grensbewoner he, sta in de parkeergarage van de Kaufland Herzogenrath
Ik woon redelijk in de buurt van Klevequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:03 schreef Zucht. het volgende:
Grensbewoner he, sta in de parkeergarage van de Kaufland Herzogenrath
Vol met wat?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:05 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Weer 140 euro armer, wel achterbak en achterbank vol
Pepsi was bij de Lidl in de aanbiedingquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Drank, cola, brood, en de tank weer boordevol....
Coca Cola, ple papier, keukenrollen kinderscholade, blikken groente, ehh wijn bier, jagermeister, ehh poets middelen, kattenvoer en nog een hoopquote:
Lidl en Pepsi?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pepsi was bij de Lidl in de aanbieding
Ooo, Duitsland. Soms heeft Lidl wel A-merken zoals Nescafe, maar Pepsi had ik er nooit gezien. Vandaar.quote:
Hier wel btwquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Òoo, Duitslan. Soms heeft Lidl wel A-merken zoals Nescafe, maar Pepsi had ik er nooit gezien. Vandaar.
Te leukquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:08 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Coca Cola, ple papier, keukenrollen kinderscholade, blikken groente, ehh wijn bier, jagermeister, ehh poets middelen, kattenvoer en nog een -hoop
Héél veel Nederlandse groenten, fruit en dingen als kaas in Duitse schappen.quote:
Shop dagquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Héél veel Nederlandse groenten, fruit en dingen als kaas in Duitse schappen.
STUKKEN goeiekoper dan hier in de winkel![]()
Ikke vinnie erg!
* Sally gaat na half november weer met mams.
Wij gaan altijd naar het kleinere Kranenburg (dat is voor ons dichterbij dan Kleef).
Naar Kleve gaan we echt als we er een shop- en dagje-uit van maken![]()
Nee, Oberhausen is NOG verder wegquote:
Jepquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een heel daguitje van.
Da's waar.... Tussen 16 en 18 is het er haast niet te doen. Ja of staand eten...quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Dat dus
Maar dan wel ergens anders eten
Al die eettentjes daar zijn zoooooo druk
Dat vind ik dan echt zonde na een dag shoppenquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar.... Tussen 16 en 18 is het er haast niet te doen. Ja of staand eten...
Heel soms eet ik in zo'n Autobahnraststätte, zeker als ik nog honderden kilometers te gaan heb, dan geen zin om een stadje in te gaan en een eetgelegenheid te zoeken.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt zonde na een dag shoppen
Ik vind schnitzel niks aanquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel soms eet ik in zo'n Autobahnraststätte, zeker als ik nog honderden kilometers te gaan heb, dan geen zin om een stadje in te gaan en een eetgelegenheid te zoeken.
Heerlijke schnitzel met patat en satésaus!
Heb ook Goudse kaas ja 2,79 voor 400g plakjesquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Héél veel Nederlandse groenten, fruit en dingen als kaas in Duitse schappen.
STUKKEN goeiekoper dan hier in de winkel![]()
Ikke vinnie erg!
* Sally gaat na half november weer met mams.
Wij gaan altijd naar het kleinere Kranenburg (dat is voor ons dichterbij dan Kleef).
Naar Kleve gaan we echt als we er een shop- en dagje-uit van maken![]()
Nee, een goeie Steak, Ribeye of Entrecôte!quote:
Steakquote:
Hmmm - minder van de varken, maar champignons!quote:
als je zelf het gat graaft zorg ik wel dat het dicht gaatquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmm - minder van de varken, maar champignons!kan je me in begraven...
gebakken champignons
quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:22 schreef Enfoire het volgende:
[..]
als je zelf het gat graaft zorg ik wel dat het dicht gaat
zie ik mijn kerstversiering ook extra vroeg heel goedquote:
Stoofvlees en champignons erbijquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmm - minder van de varken, maar champignons!kan je me in begraven...
gebakken champignons
hmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stoofvlees en champignons erbij![]()
![]()
heerlijkquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stoofvlees en champignons erbij![]()
![]()
die ligt hier nog op zolder, dus die zie ik sowieso (nog) nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:24 schreef Enfoire het volgende:
[..]
zie ik mijn kerstversiering ook extra vroeg heel goed![]()
vanmiddag aan geamuseerdquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
die ligt hier nog op zolder, dus die zie ik sowieso (nog) niet![]()
Dan welterustenquote:
Na Stig?quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan welterusten![]()
![]()
zzzz
* Sally was al halfjes in slaap gevallen
quote:
Ach..quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk om te horen.
O jee toch verkouden geworden?quote:
Zeker niet fijn, werd wakker met keelpijn en een snotneusquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh niet fijn
*geeft zakdoekjes aan*
Dacht dat t n huilend poppetje was
Hopelijk n frisse open neusquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker niet fijn, werd wakker met keelpijn en een snotneus
Ach vanmiddag ff maar een frisse neus halen..
* Lovely pakt zakdoekje aan
Je zei het van de week al dat je je niet zo lekker voelde, de volgende ochtend ging het wel weer. Maar dan is het nu dan toch doorgezet. Beterschapquote:
Yep.. thnx.. Maar extra vitamientjes eten vandaagquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zei het van de week al dat je je niet zo lekker voelde, de volgende ochtend ging het wel weer. Maar dan is het nu dan toch doorgezet. Beterschap
Ja de regenquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:00 schreef Lovely het volgende:
Yep..
Het is ook vies weer jakkie bah
Helpt bij mij nietquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:01 schreef Lovely het volgende:
Misschien even een glas water drinken ? Helpt soms ook wel
Ja, je moet het toch uitzieken zit helaas niets anders opquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep.. thnx.. Maar extra vitamientjes eten vandaag
Ben altijd benieuwd wat mensen dan bedoelen hiermeequote:Op zaterdag 11 november 2023 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep.. thnx.. Maar extra vitamientjes eten vandaag
Ja ik drink de laatste maanden meer water..quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Helpt bij mij niet
Maar water drinken is altijd n goed idee
Nee dat is ook zo..quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je moet het toch uitzieken zit helaas niets anders op
Fruit etenquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd wat mensen dan bedoelen hiermee
Ehm?quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom een gedoe? Je pakt een glas doet de kraan open glas er onder en hebt een glas water
Zo simpel is hetquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom een gedoe? Je pakt een glas doet de kraan open glas er onder en hebt een glas water
Ja en dan de dag erna weer n lijstquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:12 schreef Lovely het volgende:
Oh nou daar is t weer wel voorEn kan je die dingen weer afvinken/afstrepen
Veel lijstjes krijg je danquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en dan de dag erna weer n lijst
Kloptquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar er komt wel steeds meer bij?
Hey Stigquote:
Niks doenquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:09 schreef HappyCharly het volgende:
Heel veel dingen v to do lijst doen
Of helemaal niks
Streep erdoorquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
Dan gaat er toch iets niet goed ...
Streep je weleens wat af?
Zal jou eens checkenquote:
Dat doe je lekker toch nietquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens checken
Stig is checkingquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doe je lekker toch niet
Of wel @:Sally
Lijstjes zijn alleen nuttig als ze haalbaar zijn.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijstjes zijn alleen nuttig als ze haalbaar zijn.
Maw
Als je een lijst hebt die je met geen mogelijkheid binnen een week/maand/welk doel je dan ook stelt kunt ✅
Moet je hem gewoon wegdoen
Of lijstjes voor mensen met adhdquote:
Yup, alleen voor wanneer het écht nodig isquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup, alleen voor wanneer het écht nodig is
I knowquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks doen
Tis zaterdag
Alles kan en alles mag
Wat danquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of lijstjes voor mensen met adhd
Werkt niet
Money mouth etcquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens checken
Zeker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
Dan gaat er toch iets niet goed ...
Streep je weleens wat af?
Man x3 is @Sally niet genoeg voor jequote:Op zaterdag 11 november 2023 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens checken
Omdat als je iets niet doetquote:
Spierpijn van?quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Beetje spierpijn, maar verder wel
Wat is er aan de hand?
GREETquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat als je iets niet doet
Iemand met adhd zichzelf daarover enorm schuldig kan voelen
En nutteloos etc etc
Kom je in een negatieve spiraal
En hoe krijgen die dan dingen gedaan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat als je iets niet doet
Iemand met adhd zichzelf daarover enorm schuldig kan voelen
En nutteloos etc etc
Kom je in een negatieve spiraal
Badkamer sjouwenquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Spierpijn van?
Gewoon pittig weekje, teveel
Blij dat t weekend is
Wanneer je een goede dag hebtquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En hoe krijgen die dan dingen gedaan?
Hmquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer je een goede dag hebt
Dan gaat het als een razende
Accepteren dat het soms niet gaat
Ik ben een manquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Man x3 is @:Sally niet genoeg voor je
Wil jij soms ook?quote:
Beetje nat wel in het bosquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
De zon schijnt hier nu
Prachtig weer voor een wandeling in het bos
Dat is wel mooi nu
Met al die verschillende kleuren
Misschien maar kopen dan laarsen of andere schoensel waar mee je door het bos kan lopenquote:
Ja van die lekkere gevoerdequote:Op zaterdag 11 november 2023 10:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien maar kopen dan laarsen of andere schoensel waar mee je door het bos kan lopen
Een natuurgebied, niet echt een bosquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja van die lekkere gevoerde
Woon je in de buurt van het bos ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |