quote:
Zie je daarquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
O daar wil ik het weekend wel doorbrengen
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
Ji jbent snel, zo lig je in het water en zo zit je weer op de bankquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin ploft naast Lovely op de bank
[ afbeelding ]
O lekker met de natte schoenen naar binnen, hopelijk als ze gaan beginnen is het droog met dat in en uit lopenquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:23 schreef 2xHenk het volgende:
De rest van de badkamer wordt zo geleverd, maar wat een regen
Cuz I'm the Stigquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ji jbent snel, zo lig je in het water en zo zit je weer op de bank
Gezellig wil je ook wat te drinken ?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin ploft naast Lovely op de bank
[ afbeelding ]
Prima, kopje thee.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gezellig wil je ook wat te drinken ?
Hier valt t ook een bak water naar benedenquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:23 schreef 2xHenk het volgende:
De rest van de badkamer wordt zo geleverd, maar wat een regen
Dank u.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely schenkt een kop thee in voor stig
Ik zie toch liever een stig in zwembroekquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie toch liever een stig in zwembroek
Die stuur ik nog wel een keertjequote:Op vrijdag 10 november 2023 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie toch liever een stig in zwembroek
Dat zeg je elke keerquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die stuur ik nog wel een keertje
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie niet?
[..]
Zie je daar
Ik ben er al:
[ afbeelding ]
Dat weten wij dus niet he ...quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet de Stig wel afgetraind zijn toch?
Wacht nog steeds op de jouwequote:
We kennen 'm te goed inmiddels hè ....quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weten wij dus niet he ...
InB4 "ik zal jou eens ....(maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes)"
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
We kennen 'm te goed inmiddels hè ....![]()
Maakte hij z'n woorden maar eens waar...!!![]()
![]()
Ja jullie durven nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
We kennen 'm te goed inmiddels hè ....![]()
Maakte hij z'n woorden maar eens waar...!!![]()
![]()
JIJ zegt steeds "Zal ik je eens.." !!quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja jullie durven niet
Adres?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
JIJ zegt steeds "Zal ik je eens.." !!
Ik zeg elke keer: Ja kom dan!
Maar nee, nog steeds geen tall handsome man that rings my door bell ....![]()
![]()
![]()
Oeh,... je hebt zo dm hoorquote:
Mwahhhquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet de Stig wel afgetraind zijn toch?
Inb4quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
JIJ zegt steeds "Zal ik je eens.." !!
Ik zeg elke keer: Ja kom dan!
Maar nee, nog steeds geen tall handsome man that rings my door bell ....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Afgetraind zijn vaak van die sportschool types
Doe mij maar gewoon een leuke vent
Nou... @TheStigsDutchCousin ... wat is het...quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inb4
Kleine lelijke man voor de deur staat
![]()
Ontvangen.quote:
Met maat 46quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inb4
Kleine lelijke man voor de deur staat
![]()
Ohai.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Afgetraind zijn vaak van die sportschool types
Doe mij maar gewoon een leuke vent
Dus er staat zo een kleine, lelijke man op grote voet voor mn deur...quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontvangen.
[..]
Met maat 46
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Draagt hij een helm?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gver.. je bent niet stiekem mijn man hè
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus er staat zo een kleine, lelijke man op grote voet voor mn deur...Maar wel zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus er staat zo een kleine, lelijke man op grote voet voor mn deur...Ik ben wel gewend dat mensen tegen me opkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo'n grote voet is wel handig, om het gaspedaal flink naar beneden te stampen...quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontvangen.
[..]
Met maat 46
Letterlijk of ook figuurlijk?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend dat mensen tegen me opkijken
Dan zou het zomaar kunnen.quote:
Dan zijn kleine voeten toch handigerquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n grote voet is wel handig, om het gaspedaal flink naar beneden te stampen...
Beide.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Letterlijk of ook figuurlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |