SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Sidney Youngblood - If Only I Could
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
De songtitel geldt niet voor de uitvoerenden
Goedemorgen deze morgen.quote:
Met moeite hoor. Ik zit sinds een week aan de medicatie voor hoge bloeddruk. Misschien dat ik zo moe ben vanwege bijwerkingen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Laatste werkdag van de week..... je kan het!
Had je geen medicatie - tegen - hoge bloeddruk moeten krijgen dan?quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Met moeite hoor. Ik zit sinds een week aan de medicatie voor hoge bloeddruk. Misschien dat ik zo moe ben vanwege bijwerkingen.
Dat zou wel handiger zijn geweest, ja.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Had je geen medicatie - tegen - hoge bloeddruk moeten krijgen dan?![]()
Goedemorgen peeps
Hoop dat de medicatie werkt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Met moeite hoor. Ik zit sinds een week aan de medicatie voor hoge bloeddruk. Misschien dat ik zo moe ben vanwege bijwerkingen.
Goedemorgen Tjoent.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Had je geen medicatie - tegen - hoge bloeddruk moeten krijgen dan?![]()
Goedemorgen peeps
Zo hoor je dit nummer donderdagavond voor het eerst en dan de volgende dag toevallig op de radio.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Spin Doctors - A Little Miss Can't Be Wrong
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo hoor je dit nummer donderdagavond voor het eerst en dan de volgende dag toevallig op de radio.
Soms zit het mee…. En soms….quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo hoor je dit nummer donderdagavond voor het eerst en dan de volgende dag toevallig op de radio.
dat is lang geledenquote:
Ach, wat naar. Hopelijk trekt het snel weg. Veel sterktequote:Op zaterdag 11 november 2023 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb migraine en Symph is nu zuchtend de groente aan het snijden zodat ik zo toch eten van Hello Fresh kan koken, doorgeschoven van gisteren, want toen wilde ik helemaal niet eten.
Welkom Symph.quote:
Ah... welkom Ddm.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Het origineel is wel bekend. Jimmy is zo’n artiest die wel toffe covers zingt, maar ik kende zijn versie niet
Welkom livelink.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er!
Que sera - Kool and the Gang?
quote:
Gezellig voor je zoon.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
Ik moest mezelf boven installeren op mijn kantoor. Mijn zoon kreeg onverwachts een vriend op bezoek en die zitten nu samen televisie te kijken.
Fijn dat je er nog even bent in ieder geval. Heb je nog wel wat kunnen eten?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga het nog een half uurtje ofzo volhouden denk ik
Goedenavondquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er!
Que sera - Kool and the Gang?
Ja, die jongen was hier in ons stadje bij een vriendin geweest, maar kennelijk was het nog niet op het niveau van al samen gaan slapen, dus vroeg hij of hij bij ons mocht slapen. Dat kan altijd wel, natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die jongen was hier in ons stadje bij een vriendin geweest, maar kennelijk was het nog niet op het niveau van al samen gaan slapen, dus vroeg hij of hij bij ons mocht slapen. Dat kan altijd wel, natuurlijk.
Ja, het smaakte ook goed, scheelt wel dat het gewoon lekker in de pan rustig gaar kon worden zonder dat ik er bij hoefde te blijven. Rechtop staan is een beetje een uitdaging sinds gisteravond. Gentse waterzooi en het was redelijk zoals de kok van Dagelijkse Kost het ook maaktquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat je er nog even bent in ieder geval. Heb je nog wel wat kunnen eten?
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heel goed dat er grenzen aangegeven worden dan.
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Allemaal aan de Bacardi Cooooooooooooooolaaaaaaaaaaaa
Dat vind je zoon vast niet erg.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
Het was vanavond Sint Maarten. Zowel mijn man als ik hadden er aan gedacht. Zes zakken snoep of zo en 5 kinderen langsgeweest
Nee, maar ik wel. Ik moet ook op mijn lijn letten en als het zo voor het grijpen staatquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
Het was vanavond Sint Maarten. Zowel mijn man als ik hadden er aan gedacht. Zes zakken snoep of zo en 5 kinderen langsgeweest
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Box_(band)quote:
Is het daar nu niet een beetje te koud en nat voor?quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:19 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
[..]![]()
(excuses voor de late reacties)
Ik had ook gegoogled en kwam op Starlight uit als artiest.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Box_(band)
Aquarobicsquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar nu niet een beetje te koud en nat voor?![]()
[ afbeelding ]
Ik moest even teruglezen. Maar ben je sinds 30 september helemaal niet meer geweestquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:19 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
[..]![]()
(excuses voor de late reacties)
Druk met van alles en nog wat, plus de huis dj heeft zich ontpopt als dealer waardoor ik telkens bier moet halen bij hem. Daarna lig ik vaak al half te slapen en denk ik er niet meer aan om hier nog me te laten horen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest even teruglezen. Maar ben je sinds 30 september helemaal niet meer geweest?
Dan ben je wel even blijven hangen in dat café
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Druk met van alles en nog wat, plus de huis dj heeft zich ontpopt als dealer waardoor ik telkens bier moet halen bij hem. Daarna lig ik vaak al half te slapen en denk ik er niet meer aan om hier nog me te laten horen.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
Was dit een songfestival-liedje? Had zomaar gekund in ieder geval.
Melting is de huis dj?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Druk met van alles en nog wat, plus de huis dj heeft zich ontpopt als dealer waardoor ik telkens bier moet halen bij hem. Daarna lig ik vaak al half te slapen en denk ik er niet meer aan om hier nog me te laten horen.
Ik ga het vannacht of morgen eens terugzoeken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met de ene helft van Milli Vanilli als playbackende toevoeging bij het optreden
Het zijn vanavond allemaal nummers die heel ver weg zijn gezakt in mijn geheugen. Wel leuk.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn vanavond allemaal nummers die heel ver weg zijn gezakt in mijn geheugen. Wel leuk.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
Vandaag in het begin veel onbekende, maar naarmate de avond vordert veel bekende.
Ik ken al die onbekende nummers dat nog toe wel. Ik kom gewoon niet meer op naam en titel. Tot nog toe allemaal nummers die ik wel gehoord heb.quote:
Dat is ook het enige wat ik kan doen met een trompet.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik kan doen met een trompet.
Whehehe ik ook.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik kan doen met een trompet.
Multi-instrumentalistquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ik ook.
Krijg echt geen geluid uit zo’n ding.
Ik kan dit overigens ook met een dwarsfluit
Nu al?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De winnaar in de hoesjescompetitie
De avond is nog jong, maar grote kanshebber, ja.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De winnaar in de hoesjescompetitie
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Baby come to me Patti Austin en James Ingram
Geen ideequote:Op zaterdag 11 november 2023 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Bonuspunten voor de achtergrondstem
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Beautiful South Song for who ever
Ik had hem er niet uitgehaald, maar James Imgran eigenlijk ook niet. Ik ben zo slecht in dit soort duetten.quote:
Ik vind het sowieso een grappige tekst en titelquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Geniale zin ‘I love you from the bottom of my pencilcase’
Als we zo’n duet op de radio horen zeggen we regelmatig tegen elkaar ‘weer zo’n duet voor livelink’quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hem er niet uitgehaald, maar James Imgran eigenlijk ook niet. Ik ben zo slecht in dit soort duetten.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
No Mercy van de zanger van Golden Brown
Ik kwam niet op Stranglers. Mijn geheugen werkt slecht mee vanavond.quote:
Niet erg. Vond het al knap dat je wist dat het die zanger was.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kwam niet op Stranglers. Mijn geheugen werkt slecht mee vanavond.
Sieneke Shalaliequote:Op zaterdag 11 november 2023 22:10 schreef Melting het volgende:
Overigens na deze plaat een nummer van het ESF, van een zangeres hier uit de buurt.
Die komt hier niet uit de buurt.quote:
Ik ken noch de zangeres, noch het nummer.quote:
ESF 1981.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken noch de zangeres, noch het nummer.
Kennelijk was ik er toen nog niet echt mee bezig.quote:
Ik wel, maar ik had het verdrongen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk was ik er toen nog niet echt mee bezig.
Klopt..... hij zei af. Mocht zij 2 nummers zingen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik had het verdrongen.
Grappig feitje: ze deed mee aan het NSC in plaats van Oscar Harris
Ik ben nog steeds een beetje boos op Oscarquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt..... hij zei af. Mocht zij 2 nummers zingen.
Mopperkont?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje boos op Oscar
En je dochter kon je niet even waarschuwen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag met mijn dochter winkelen in Utrecht. Ik was vergeten hoe druk het op zaterdag is in Utrecht
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met zijn winkel denk ik
Die is het gewend. Maar het was toch wel gezellig. Ik heb kleren voor mijn zoon gekocht en zij een jas voor zichzelf, waarna ik haar oude jas heb overgenomen. Dus ik ben ook een jas rijker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En je dochter kon je niet even waarschuwen?
Ze had waarschijnlijk ook gewoon behoefte aan wat moeder/dochter tijd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is het gewend. Maar het was toch wel gezellig. Ik heb kleren voor mijn zoon gekocht en zij een jas voor zichzelf, waarna ik haar oude jas heb overgenomen. Dus ik ben ook een jas rijker.
Ik moet het ook verdrongen hebben, want in 1981 keek ik wel degelijk naar het Songfestival. Maar Oscar Harris had ik denk ik niet veel beter hebben gevonden in het Nederlands.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje boos op Oscar
Ja, zeker. Ook nog gezellig geluncht samen. Hip vega natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk ook gewoon behoefte aan wat moeder/dochter tijd.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hij werkt dus nu ook deels voor mijn baas.
Dat vind ik dan weer minder.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ook nog gezellig geluncht samen. Hip vega natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad als een sirene
Winkel?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met zijn winkel denk ik
Hij is trotse eigenaar van een Primera.quote:
Nee, wel vegetariër. Ze eet geen vlees, maar alle hippe lunchtentjes in Hoog Catharijne zijn wel vegan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder.
Is je dochter overtuigd veganist?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is trotse eigenaar van een Primera.
Ik hoop dat hij het gaat redden. Is nog niet vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft nu een eigen Primera vestiging in de Zaanstreek
Nee, dat is het inderdaad nooit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat hij het gaat redden. Is nog niet vanzelfsprekend.
Ik begrijp dat zij juist in het gat gaan springen nadat de supermarkten er mee stoppen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat is het inderdaad nooit.
Maar Primera zal keuzes moeten gaan maken.
Wel of geen tabak verkopen. Daar zal veel vanaf gaan hangen.
Dat weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dat zij juist in het gat gaan springen nadat de supermarkten er mee stoppen?
Ik ken iemand die er 3 heeft, bezitten jullie die dan voor 120%?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Ons bedrijf is voor 40% (meen ik) eigenaar van Primera.
Dus we hebben deels een soort van dezelfde baas.
Oh, dat wist ik niet. Maar ik kom echt nooit in een Primera. Ik koop geen tijdschriften, geen tabakswaren en geen loten. En dat is volgens mij wat een Primera vooral verkoopt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Ons bedrijf is voor 40% (meen ik) eigenaar van Primera.
Dus we hebben deels een soort van dezelfde baas.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er 3 heeft, bezitten jullie die dan voor 120%?
Goedenavond
Goedenavond Raf.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er 3 heeft, bezitten jullie die dan voor 120%?
Goedenavond
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar ik kom echt nooit in een Primera. Ik koop geen tijdschriften, geen tabakswaren en geen loten. En dat is volgens mij wat een Primera vooral verkoopt.
Ik ben ook nog steeds blij dat ik er niets meer te zoeken hebquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar ik kom echt nooit in een Primera. Ik koop geen tijdschriften, geen tabakswaren en geen loten. En dat is volgens mij wat een Primera vooral verkoopt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
geen tweifel dat ik hier niet mag spreken.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds blij dat ik er niets meer te zoeken heb
Sorryquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zeg,.... ga mij eens sponseren.
Ik lees net dat onze Nederlandse financieel directeur ook onderdeel is van de RvC van Primera. Dus we horen wel een beetje bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds blij dat ik er niets meer te zoeken heb
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik rook no shag uit Spanje
¤5,80 per pakje heeft mijn pa ervoor voor afgetikt
Ik heb dat ook lang genoeg gedaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn man heeft jullie jaren gesponsord en mijn dochter ook een tijdje. Dat is wel voldoende lijkt me.
Nee..... dat moeten ze blijven doen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn man heeft jullie jaren gesponsord en mijn dochter ook een tijdje. Dat is wel voldoende lijkt me.
Wel handig om een vinger in de pap te hebben bij je afzetpuntenquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees net dat onze Nederlandse financieel directeur ook onderdeel is van de RvC van Primera. Dus we horen wel een beetje bij elkaar.
Rook je zelf eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... dat moeten ze blijven doen.
Anders schiet ik er niets meer mee op.
Dus hup.... aan de rokerij!
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel handig om een vinger in de pap te hebben bij je afzetpunten
quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, tuurlijk niet. Je moet je eigen spullen niet opmaken.
Dan kun je er niets aan verdienen.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, tuurlijk niet. Je moet je eigen spullen niet opmaken.
Dan kun je er niets aan verdienen.
Geen idee... nooit een hertje in mijn koplampen gehad.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze kijkt als een hertje die in koplampen kijkt
Heb je er een hertje op gehad?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Maandag krijgen we nieuwe koplampen overigens
Clout save me
Ik wel in Frankrijk op de snelwegquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee... nooit een hertje in mijn koplampen gehad.
Dat is snel (zowel de nieuwe koplampen als het nummer)quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Maandag krijgen we nieuwe koplampen overigens
Clout save me
Nee gelukkig niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je er een hertje op gehad?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is snel (zowel de nieuwe koplampen als het nummer)
quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:57 schreef livelink het volgende:
Many Rivers to cross, maar ik weet niet wie het zingt.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Symph DDM even moet wakker maken voor deze.
Dit is aandoenlijk valsquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
Ja, het klonk al wel veel te kinderlijk voor Irene Cara. Maar ja, ik wist niks beters.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Het werd zomer Andre van Duin, maar dan het origineel
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit wel, maar kan het even niet labelen
En ik wilde morgenvroeg misschien nog wel naar de bios rijden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Je hoeft morgenochtend de gordijnen niet open te schuiven Melting.
Je ziet nog steeds niks.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ege-dichte-mist.html
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Het klinkt als Rob de Nijs, maar het is hem niet
O ja die natuurlijk…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja die natuurlijk…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vind haar wel mooi op deze hoes. Mooie ogen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je dan een mooiere vrouw op de cover zet, dan zo'n anorexia geval.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad het enige dat er mooi aan is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi op deze hoes. Mooie ogen.
Dat maakt haar nog steeds niet knap.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Patti is gewoon zo smal.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:29 schreef livelink het volgende:
Baby, I love your way in een versie die ik niet ken.
Goede avond meneer met de volle pens.quote:
Valt mee hoor, ik heb het bewust een beetje rustig aan gedaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond meneer met de volle pens.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel richting bed.
Bedankt voor de fijne muziek weer Melting.
Fijne avond nog en voorzichtig morgen op de weg.
Welterusten Symphonic!quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel richting bed.
Bedankt voor de fijne muziek weer Melting.
Fijne avond nog en voorzichtig morgen op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |