Mijn vriendin is 3 jaar geleden in Georgië geweest en die was erg onder de indruk van het land. Zowel de mensen als de prachtige natuur. Die wil er echt heel erg graag weer heen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, Georgië lijkt me ook enorm gaaf! Hoe was dat?
Ik ook voor de marathon (Caen).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:47 schreef derLudolf het volgende:
Nog een tripje gepland, begin juni weer naar Normandië op bezoek bij een kameraad.
Ik heb gratis onderkomen. Goed dat je zegt van de marathon, dan gaan we daar niet naartoe in het weekendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ook voor de marathon (Caen).
Beetje spijt want duur/druk door de D-Day bezoekers
Is het weekend voordat jij gaat. Maar ik dacht zelf ook als ik er toch ben dan blijf ik wel voor D-Day.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb gratis onderkomen. Goed dat je zegt van de marathon, dan gaan we daar niet naartoe in het weekend
Ik heb een talent om in steden te zijn met grote evenementen die het verkeer ontregelen, in Hamburg tijdens een marathon, in Frankfurt a/M tijdens zo'n iron man run en in Parijs was ook iets wat betreft sport toen ik er wasquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Is het weekend voordat jij gaat. Maar ik dacht zelf ook als ik er toch ben dan blijf ik wel voor D-Day.
Leuk dat je in Frankrijk gaat hardlopen! Alles kost geldquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ook voor de marathon (Caen).
Beetje spijt want duur/druk door de D-Day bezoekers
Georgië was zo gaaf, denk in mijn top 5 vakanties ooit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, Georgië lijkt me ook enorm gaaf! Hoe was dat?
Centraal Azië is trouwens heel erg veilig, dus daar zou ik me niet al te veel zorgen om maken. Oké, nu gooi ik het misschien iets te veel op een hoop. Laten we het niet over Afghanistan hebben en laten we even negeren dat Turkmenistan een beetje Noord-Korea light is qua visum
En ik zal hier tegen die tijd vast een update gooien. Of niet, je weet het nooit met mij
Altijd leuk om een oud bericht van jezelf terug te zienquote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk zit er weer een grote reis in de planning, de laatste keer was 2020. We kijken nu naar Japan of Thailand in maart, maar Vietnam, Sri Lanka en de VS zijn ook nog in de running
Thailand altijd een goed ideequote:Op donderdag 4 april 2024 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Altijd leuk om een oud bericht van jezelf terug te zienHet is uiteindelijk Thailand geworden, 3,5 week in maart. Heerlijk
Verder nog geen concrete reisplannen. Waarschijnlijk een weekend Dublin in juli en eind dit jaar ook nog wel een weekje weg
Bijna zelfde schema als hierquote:Op maandag 8 april 2024 12:42 schreef Nia het volgende:
Volgende week Lissabon, Wenen en Bratislava in juli en Praag in augustus.
Wij doen het puur omdat we een volle week in Wenen zitten en Bratislava prima te doen is als een dagtripje. Boedapest lijkt me inderdaad mooier, maar heb je eigenlijk meer tijd nodig dan een dag.quote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb toevallig een aantal keren gehoord dat Bratislava een van de saaiere steden aan de Donau is... Zou ik vanuit Wenen eerder naar Boedapest gaan.
Tja dan kun je hetzelfde afvragen van Oostenrijk en Hongarijequote:Op dinsdag 9 april 2024 13:04 schreef Nia het volgende:
Weet iemand hier waarom Tsjechië niet en Slowakije wel deel uitmaakt van de Eurozone?
Ik dacht dat Slowakije toen het zich heeft afgescheden van Tsjechië dat het destijds blanco begon en dat alle overheidsschulden die Tsjechoslowakije heeft gemaakt voortgezet zijn door Tsjechië. Daardoor kon Slowakije relatief snel deelnemen aan de eurozone.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:04 schreef Nia het volgende:
Weet iemand hier waarom Tsjechië niet en Slowakije wel deel uitmaakt van de Eurozone?
In het kader van het terugkijken op wat de plannen waren:quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:
In januari gaan we vier weken naar Maleisië en Singapore.
In mei ga ik met vrienden naar Bergamo.
In augustus hoop ik voor werk naar een conferentie op Bali te gaan met aansluitend een paar weken op een ander Indonesisch eiland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |