Op wat voor fiets?quote:Op donderdag 9 november 2023 21:44 schreef buzz1291 het volgende:
Ik heb net mijn fietstocht voor mei 2024 midden door Duitsland van Koblenz tot Görlitz en dan naar Berlijn in elkaar geflanst.
Canyon Pathlite:ON 9.0quote:
Ha, kom je hier in TRV ook weer eens buurten? Gezellig! De appeltaart staat klaar hoor, in HTLquote:Op zondag 19 november 2023 22:56 schreef Blik het volgende:
Indonesië gaat het worden dit jaar, vliegen op Bali en dan onder andere naar Lombok, Flores (en Komodo). Op de terugweg stopover op HongKong
Ja, haha, zo weinig echt op reis geweest de laatste tijd met jonge kinderen (behalve met de tent naar een camping in Europa. Maar we vonden dat het weer eens tijd werd.quote:Op maandag 20 november 2023 04:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha, kom je hier in TRV ook weer eens buurten? Gezellig! De appeltaart staat klaar hoor, in HTL
* flipsen ziet de offerte-aanvraag wel verschijnen...quote:Op maandag 20 november 2023 20:33 schreef Pinuts het volgende:
Mei/Juni: Japan + Taiwan
Najaar: (hopelijk) Argentinië
En misschien in februari nog even een leuk stedentripje.
Update:quote:Op zondag 12 november 2023 22:19 schreef bianconeri het volgende:
Februari een tocht in NL. Ivm buitenlands bezoek bij mij.
In maart een nog niet geboekte en nog niet bekende bestemming (lang weekend).
In mei wil ik naar Spanje (1 a 2 week).
September ook weer tocht in NL ivm buitenlands bezoek.
En eind dit jaar (maar mss ook begin 2025) een reis naar Estland (ong een week).
Waarschijnlijk is het nu echt loos alarm. Het probleem in China is dat het een jaar achterloopt op Europa en China in tegenstelling tot Europa nog geen "normale" winter heeft meegemaakt zonder coronamaatregelen. Dit is de eerste winter in China zonder coronamaatregelen en dus komen andere virussen naast corona, die door de coronamaatregelen nauwelijks voorkwamen in China, nu weer voor in China. In combinatie met de verminderde weerstand van de Chinese bevolking, omdat ze drie winters lang te maken hebben gehad met coronamaatregelen, zorgen ervoor dat simpele luchtweginfecties toch voor een hoge belasting van de zorg kunnen zorgen. Voor China een probleem, voor Europa niet zorgwekkend.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:37 schreef gijsman het volgende:
Die plannen kunnen weer in de ijskast vanwege dat longvirus wat zich nu verspreid vanuit China.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |