Dat ligt soms ook maar net aan de ouders in zo'n wijk, of daar van die ondernemende types tussen zitten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is met zijn beste vriendje aan het lopen, in een ander deel van de wijk. Daar schijnt het wel te leven.
Dat vind ik dan wel weer fascinerend, zo groot is onze wijk niet, maar dat het in het ene deel totaal niet leeft en in ander deel wel druk kan zijn.
Kleinzoon is vandaag ook 5 maandenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
5 maandjesjouw kleinzoon is ook nog een ukje toch? Nog jonger dacht ik?
Ja, heel fijn dat beide goed waren. Tegelijkertijd was vorige week maandag de eerste heeel licht positief en de dipslide helemaal schoon, en zat ik er woensdag met koorts en enorm beroerd, dus ik geloof het denk ik pas echt als ik me na het weekend nog steeds goed voelmaar vooralsnog voel ik me oke, dus dat is fijn. En ik heb idd super laagdrempelige huisarts en assistente, als ik twijfel mag ik altijd gewoon nog een keer komen
Fijn zeg dat de misselijkheid al minder is! Hopelijk morgen dan helemaal weg
@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.quote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!quote:Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!
Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorgGoed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werktquote:Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!
Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorgGoed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maandenquote:Op zondag 12 november 2023 01:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kleinzoon is vandaag ook 5 maanden
Ik zie hem wekelijks en het is zo leuk om de veranderingen te zien. Elke week is er weer iets nieuws![]()
Dan zie je toch hoe snel zo'n bacterie kan woekeren![]()
Wel fijn, zo'n assistente en ha.
Ik kwam mn potje brengen maar er werd me verteld dat ik voortaan eerst moet bellen. Was ik vergeten![]()
![]()
Ben nu best weer misselijk maar denk dat dat door het eten en de taart komt![]()
Nog 1 dagje, dan is de kuur afgelopen.
Aaah, dan las ik het te snel denk ik. Dan hoop ik nog steeds dat er echt hulp gezocht gaat worden.quote:Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.quote:Op zondag 12 november 2023 13:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.
Het komt overal voor helaas.
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.quote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.
Dat is naar, jammer dat mensen zoveel waarde hechten aan ‘prominent’quote:Op zondag 12 november 2023 13:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.
Tijd gaat ook zo snel dus snap de verwarringquote:Op zondag 12 november 2023 13:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werktzo las ik het in elk geval.
Wel heftig zeg @:Quoi, fijn dat die andere man er ook was en hem heeft aangesproken. Hopelijk zoekt hij echt hulp!
[..]
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maandenhet is al half november haha, geen oktober meer
. Wat leuk dat je hem wekelijks ziet zo! Ik mijn nichtje helaas niet zo vaak, maar in elk geval vaak genoeg om wel wat ontwikkeling mee te krijgen. Moet wel zeggen dat ik die hele kleintjes ook iets minder leuk vind nog, of nou ja, het is leuk omdat het mn nichtje is maar verder is het nog een beetje saai wel. Als ze straks kan rondstappen en brabbelen dan vind ik het écht leuk worden
![]()
Nog gefeliciteerd trouwens! En hopelijk de misselijkheid inmiddels weer minder, en kuur nu ook al bijna klaar!![]()
Ja, ik ben mega blij ook met mijn ha praktijk. Ik belde de eerste keer wel en toen zei ze meteen van ohh daar hoef je niet voor te bellen hoor, kun je gewoon langsbrengen in de ochtend!
@:exode hoera voor Pumpkin Spice Latte en je verloofde!
Haha, het was trouwens niet in onze buurt. En totaal geen prototype Tokkie. Maar ik zie je knipoogquote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn dat jullie iets hebben kunnen doen Quoi. Hopelijk helpt het dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |