abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator zaterdag 11 november 2023 @ 22:01:52 #101
269689 crew  Viv
pi_211267312
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef TolstoiFan het volgende:

Simon is met zijn beste vriendje aan het lopen, in een ander deel van de wijk. Daar schijnt het wel te leven.
Dat vind ik dan wel weer fascinerend, zo groot is onze wijk niet, maar dat het in het ene deel totaal niet leeft en in ander deel wel druk kan zijn.
Dat ligt soms ook maar net aan de ouders in zo'n wijk, of daar van die ondernemende types tussen zitten. :)

In mijn jeugd was dat onze buurvrouw, op haar initiatief gingen we met alle kinderen van onze straat (in 040) langs de deuren met Driekoningen. Zij regelde ook dat onze straat werd afgesloten voor Nationale Straatspeeldag, etc. O+
pi_211268738
Op 11-11 hangt hier altijd een papier op de deur: Niet aanbellen, kinderverjaardag!
Geen zin om dan steeds naar de deur te moeten met visite in huis :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211268751
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
5 maandjes O+ jouw kleinzoon is ook nog een ukje toch? Nog jonger dacht ik?
Ja, heel fijn dat beide goed waren. Tegelijkertijd was vorige week maandag de eerste heeel licht positief en de dipslide helemaal schoon, en zat ik er woensdag met koorts en enorm beroerd, dus ik geloof het denk ik pas echt als ik me na het weekend nog steeds goed voel :D maar vooralsnog voel ik me oke, dus dat is fijn. En ik heb idd super laagdrempelige huisarts en assistente, als ik twijfel mag ik altijd gewoon nog een keer komen :)

Fijn zeg dat de misselijkheid al minder is! Hopelijk morgen dan helemaal weg :)

@:Vicky wauw wat een hoop glazen! Ziet eruit als een hoop mooi gedekte tafels. Waar is het precies voor? Een wedstrijd? En met veel landen dus? Of geen competitie element?
Kleinzoon is vandaag ook 5 maanden :D
Ik zie hem wekelijks en het is zo leuk om de veranderingen te zien. Elke week is er weer iets nieuws O+

Dan zie je toch hoe snel zo'n bacterie kan woekeren :{
Wel fijn, zo'n assistente en ha.
Ik kwam mn potje brengen maar er werd me verteld dat ik voortaan eerst moet bellen. Was ik vergeten :') :@
Ben nu best weer misselijk maar denk dat dat door het eten en de taart komt :D
Nog 1 dagje, dan is de kuur afgelopen.
If they say
pi_211269077
Nog gefeliciteerd Mushanga!

Hopelijk de misselijkheid snel over! Maar als ik me goed herinner heb je wel vaker last van bijwerkingen van medicatie toch?
Wel echt super vervelend, maar gelukkig is dit maar een korte kuur!
pi_211269283
Nog gefeliciteerd Mush! Was het een leuk feestje?

En
Nou
Echt waar

Ik heb gisteren een Pumpkin Spice Latte op, gemaakt door die vrouw waar ik ooit mee ga trouwen. Lekker! En aangezien ik van alle ingredienten veel heb gekocht, heeft ze de hele winter wat te doen.
pi_211269698
Dank meiden :)

Klopt hillie, sinds een jaar of drie heb ik echt bij élk nieuw medicijn bijwerkingen. Vroeger nooit. Zal de leeftijd wel zijn en vanaf vandaag nóg een jaar ouder. Ben bejaard :') :+

Superlief van verloofde @exode O+ Kijk, das nou samenwerking. Jij haalt de ingrediënten, zij maakt het ;)
Jup, feestje was leuk! Zijn uit eten geweest, op verzoek van zoon :)
Dochter en schoonzoon waren er vrijdag en vandaag komen mijn broers. Nou lijkt het nét een heule grote familie, maar dat is het niet :D
If they say
pi_211269831
Er waren hier niet zoveel kinderen aan de deur gisteravond. Ik heb nog een berg marsjes ed over.
Jongste mocht van ons niet meer langs de deuren, die heeft de snoepjes uitgedeeld en ik ben lekker in bad gaan liggen ;) .
Fake it till you make it...
pi_211270368
@Mushanga71 jijzelf vandaag ook gefeliciteerd dan! Maak er vandaag ook nog een fijne dag van!
pi_211270985
Dank hillie!
If they say
  zondag 12 november 2023 @ 12:29:35 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211270987
Ok, eerst vechtende ouders langs een voetbalveld, nu een agressieve vader tegen zijn kinderen in het zwembad.

Hij schreeuwde zijn kinderen naar een kleedkamer en ging me daar tekeer :'( Er vielen ook klappen. Mijn mannen waren nog in hun kleedkamer, en ik durfde niet bij die vent naar binnen. Samen met een andere man gewacht tot hij eruit kwam en toen heeft die man hem er even op aangesproken. Ik kan het niet herhalen, maar met een supersterk verhaal. Bleek - toen we nog even napraatten - dat hij in de jeugdzorg werkt.

De bewuste agressieve vader is naderhand naar ons toegekomen om er over te hebben. Hij ging hulp zoeken.

Pfft. De adrenaline zit nog hoog.

Zelf heerlijk gezwommen. En weer iets uit te leggen aan mijn 7-jarige ;(
pi_211271027
Pfff, heftig en verdrietig verhaal @Quoi :'( ! Hopelijk gaat die man ook echt hulp zoeken.

@Mushanga71 gefeliciteerd!

Hier zijn gisteravond na het 1e groepje geen andere kinderen meer geweest. Simon kwam wel met een hele volle tas thuis.
pi_211271199
Wat fijn dat jullie iets hebben kunnen doen Quoi. Hopelijk helpt het dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was ;)

Hier geen Sint Maarten, ook zelf nooit gedaan vroeger. Maar met Halloween hebben ze genoeg snoep opgehaald voor de komende maanden nog. En dan komt Sinterklaas daar straks nog bij… we hebben nu wel drie losse bewaarbakjes met snoep, kunnen ze iedere keer als ze wat lekkers mogen iets uit hun eigen bakje kiezen. En gasten eten ook mee uit hun bakjes, en traktaties gaan er ook in (als het past), dat werkt wel fijn. Ook geen gedoe meer dat er meer dat ene laatste snoepje willen.
pi_211271304
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was ;)

Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.
Het komt overal voor helaas.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211271334
@Mushanga71 gefeliciteerd!

@Quoi wat naar, zou mooi zijn als hij echt hulp gaat zoeken.
Fake it till you make it...
pi_211271356
Mush gefeliciteerd!

Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorg :{ Goed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
pi_211271390
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!

Qoi wat naar zeg! En zo een werkt in de jeugdzorg :{ Goed dat hij erop aan gesproken werd! Hopelijk gaat hij echt hulp zoeken.
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!
pi_211271402
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mush gefeliciteerd!

Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werkt :) zo las ik het in elk geval.

Wel heftig zeg @Quoi, fijn dat die andere man er ook was en hem heeft aangesproken. Hopelijk zoekt hij echt hulp!

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 01:26 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Kleinzoon is vandaag ook 5 maanden :D
Ik zie hem wekelijks en het is zo leuk om de veranderingen te zien. Elke week is er weer iets nieuws O+

Dan zie je toch hoe snel zo'n bacterie kan woekeren :{
Wel fijn, zo'n assistente en ha.
Ik kwam mn potje brengen maar er werd me verteld dat ik voortaan eerst moet bellen. Was ik vergeten :') :@
Ben nu best weer misselijk maar denk dat dat door het eten en de taart komt :D
Nog 1 dagje, dan is de kuur afgelopen.
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maanden :+ het is al half november haha, geen oktober meer :P . Wat leuk dat je hem wekelijks ziet zo! Ik mijn nichtje helaas niet zo vaak, maar in elk geval vaak genoeg om wel wat ontwikkeling mee te krijgen. Moet wel zeggen dat ik die hele kleintjes ook iets minder leuk vind nog, of nou ja, het is leuk omdat het mn nichtje is maar verder is het nog een beetje saai wel. Als ze straks kan rondstappen en brabbelen dan vind ik het écht leuk worden O+
Nog gefeliciteerd trouwens! En hopelijk de misselijkheid inmiddels weer minder, en kuur nu ook al bijna klaar! *O*
Ja, ik ben mega blij ook met mijn ha praktijk. Ik belde de eerste keer wel en toen zei ze meteen van ohh daar hoef je niet voor te bellen hoor, kun je gewoon langsbrengen in de ochtend!

@exode hoera voor Pumpkin Spice Latte en je verloofde! O+
  zondag 12 november 2023 @ 13:23:23 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211271414
@Mushanga71 gefeliciteerd! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211271433
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Nee, degene die de ouder aansprak werkt bij jeugdzorg!
Aaah, dan las ik het te snel denk ik. Dan hoop ik nog steeds dat er echt hulp gezocht gaat worden.
pi_211271526
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:04 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ho ho, mijn biologische vader was ook een prominent lid van zijn gemeenschap, absoluut geen Tokkie.
Het komt overal voor helaas.
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.
pi_211271675
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar ook in het openbaar? Dat het achter gesloten deuren in alle lagen van de bevolking voor komt begrijp ik, maar mensen zijn vaak wel een stuk voorzichtiger met dit soort gedrag in het openbaar laten zien, waar Tokkies wel maling aan hebben.
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211271835
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:50 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
OOK in het openbaar ja. Dusdanig ''prominent'' dat iedereen de andere kant opkeek.
Dat is naar, jammer dat mensen zoveel waarde hechten aan ‘prominent’ :(

Hier is twee jaar geleden een moeder flink (verbaal) tekeer gegaan tegen haar kind op een weekend van scouting. Daar is zij naderhand wel op aangesproken (ook door andere ouders) en dat heeft nu nog steeds invloed op hoe mensen over haar denken, al zullen ze dat niet meer in haar gezicht zeggen.
pi_211272155
Gefeliciteerd Mush!
pi_211275319
Dank meiden :*
Zo de versierselen weghalen en vroeg naar bed. Beetje druk geweest allemaal.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk dat de man die hem er op aansprak in de jeugdzorg werkt :) zo las ik het in elk geval.

Wel heftig zeg @:Quoi, fijn dat die andere man er ook was en hem heeft aangesproken. Hopelijk zoekt hij echt hulp!
[..]
Ik telde gisteren verkeerd, mn nichtje is 6 maanden :+ het is al half november haha, geen oktober meer :P . Wat leuk dat je hem wekelijks ziet zo! Ik mijn nichtje helaas niet zo vaak, maar in elk geval vaak genoeg om wel wat ontwikkeling mee te krijgen. Moet wel zeggen dat ik die hele kleintjes ook iets minder leuk vind nog, of nou ja, het is leuk omdat het mn nichtje is maar verder is het nog een beetje saai wel. Als ze straks kan rondstappen en brabbelen dan vind ik het écht leuk worden O+
Nog gefeliciteerd trouwens! En hopelijk de misselijkheid inmiddels weer minder, en kuur nu ook al bijna klaar! *O*
Ja, ik ben mega blij ook met mijn ha praktijk. Ik belde de eerste keer wel en toen zei ze meteen van ohh daar hoef je niet voor te bellen hoor, kun je gewoon langsbrengen in de ochtend!

@:exode hoera voor Pumpkin Spice Latte en je verloofde! O+
Tijd gaat ook zo snel dus snap de verwarring ;)
Klopt hoor, de eerste maanden is het heel lief en schattig enzo, maar echt interactie is er niet. Maar tis nu zo leuk om die sprongetjes te zien steeds. Het gaat zó supersnel allemaal. Nog even en we rennen er achteraan :D
If they say
  zondag 12 november 2023 @ 20:20:22 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211275681
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn dat jullie iets hebben kunnen doen Quoi. Hopelijk helpt het dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ik had niet verwacht dat jullie buurt zo’n Tokkie-wijk was ;)
Haha, het was trouwens niet in onze buurt. En totaal geen prototype Tokkie. Maar ik zie je knipoog ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')