Euh…quote:Op donderdag 9 november 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Ja jungs, ik heb dus net iets van mijn to-do-lijst gestreept dat er al uh 7 maanden op stond.Over 4 weken gaan ze in mn doos wroeten voor anti-baby-unit.
Su6 met de buuven.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:03 schreef AnneX het volgende:
In de wachtruimte zit ik mee te neuriën met spotify. En speel WF en app met de buurvrouw, die bij buurman zit.
Er zijn ook werkmannen bezig.
Dat was een giga klap toen een zwaar bureaublad uit hun handen flikkerde😳
Een metertje verder bij mij vandaan.
Af en toe sta je ineens op nummer 25, maar het blijft loten.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
Is er al zicht op woonruimte voor jou en de kinderen @:Troel en feli met 1 jr
Zo lijkt het ja...staren...quote:Op donderdag 9 november 2023 15:03 schreef AnneX het volgende:
SEH…7 pp zitten op een monitor te staren. 😇
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:31 schreef Troel het volgende:
Af en toe sta je ineens op nummer 25, maar het blijft loten.
Wij weten toch als geen ander dat zorgverleners niks uitvoerenquote:
Zorg en ICTquote:Op donderdag 9 november 2023 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens zit men een verdieping lager te mediteren, is in de kamer naast mij een baby aan het krijsen en blijk ik, na een overgang ICT, niet meer in mappen te kunnen waar ik eerder in mocht en waar ik nog steeds best nodig in moet![]()
Tijd om de reis naar mijn andere kantoor (en tussenstop friettent) te aanvaarden
Waarschijnlijk kwam ik er daardoor vanmiddag achter dat ik een uur eerder een online... Cursus ben vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |