Spotjes van politici verbieden, dat is wel de kant waar we naar toe moeten met zijn allen inderdaad.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
kunnen die walgelijke vvd spotjes met ik sta aan jouw kant Dilan verboden worden.
VVD + 12 zetels!quote:Op woensdag 15 november 2023 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
kunnen die walgelijke vvd spotjes met ik sta aan jouw kant Dilan verboden worden.
Je gaat nog steeds VVD stemmen hè. Alle ellende van de afgelopen jaren doet je niks?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spotjes van politici verbieden, dat is wel de kant waar we naar toe moeten met zijn allen inderdaad.
Terrorboerentrekpop Piet heeft schijt aan de volksgezondheid, wie had dat kunnen verwachtenquote:Op donderdag 16 november 2023 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog tien jaar gratis Parkinson voor iedereen.
Nederland kleurt helemaal oranje!quote:Op donderdag 16 november 2023 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog tien jaar gratis Parkinson voor iedereen.
Ik zie die engnek nog wel een zeteltje bij elkaar schrapen. Laten we dan hopen dat Henk Krol die met voorkeursstemmen binnenharkt, dat wordt een conflict waar ze in de Gaza-strook nog van opkijken.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel fijn dat we over een week van Wybren van Haga af zijn.
Contractvoorwaarde om een pandje te mogen huren bij van Haga csquote:Op donderdag 16 november 2023 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
BVNL staat in de peilingen nog op een zetel inderdaad, fascinerend.
Buiten het feit dat het Dilan is, is het wel eens tijd in 2023 dat Nederland ook eens een vrouwelijke premier krijgt. Het is eigenlijk bizar dat we dat nog nooit hebben gehad.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:00 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Yesilgoz, die vrouw zijn eerder niet relevant vond, heeft kennelijk in onderzoekjes gezien dat kiezers het wel relevant vinden. VVD +3.
Zo gek is dat niet. De laatste 40 jaar maar 4 premiers gehad.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het Dilan is, is het wel eens tijd in 2023 dat Nederland ook eens een vrouwelijke premier krijgt. Het is eigenlijk bizar dat we dat nog nooit hebben gehad.
Dat is al gek op zichzelfquote:Op donderdag 16 november 2023 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. De laatste 40 jaar maar 4 premiers gehad.
"In dit debat, dat om 20.30 uur start, gaan Nederlanders in gesprek met de lijsttrekkers van de vier grootste partijen. Om 22.00 uur beschouwen Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee in Vandaag Inside het debat na."quote:Op donderdag 16 november 2023 20:52 schreef Szura het volgende:
Wie kijkt er nou naar een debat met Genee en Ek
Ik heb het vijf minuten volgehouden, niet te doen zegquote:Op donderdag 16 november 2023 20:52 schreef Szura het volgende:
Ik heb twee kinderen die ipv slapen het huis terroriseren. Dit brengt ze wel in slaap.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:52 schreef Szura het volgende:
Dat maakt het nog af: seniele Derksen en labiele Gijp die onder leiding van oppertroll Genee gaan duiden.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"In dit debat, dat om 20.30 uur start, gaan Nederlanders in gesprek met de lijsttrekkers van de vier grootste partijen. Om 22.00 uur beschouwen Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee in Vandaag Inside het debat na."
Koortsdroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |