quote:Op woensdag 15 november 2023 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
kunnen die walgelijke vvd spotjes met ik sta aan jouw kant Dilan verboden worden.

Uiteindelijk kijken veel mensen bij het stemmen toch ook vooral naar de eigen situatie en niet naar de situatie in het land. En dan zijn er vast nog genoeg mensen die vinden dat het prima gaat als ze kijken naar de eigen situatie..quote:Op woensdag 15 november 2023 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die vinden dat het wel lekker gaat.

Het erge is dus dat verreweg het overgrote deel van de mensen ook helemaal niet vind dat het wel lekker gaat.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]

Mensen die VVD stemmen zijn denk ik toch vooral de mensen die het goed hebben, met een eigen huis en geld.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]

Toch vooral de oudere generatie die valt voor Kerrolain of Omtzigtquote:Op woensdag 15 november 2023 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het erge is dus dat verreweg het overgrote deel van de mensen ook helemaal niet vind dat het wel lekker gaat.
Maar die mensen zijn zo godvergeten achterlijk dat ze daadwerkelijk niet beseffen dat de VVD hoofdverantwoordelijke is voor de ellende, óf denken dat Dilan het helemaal anders gaat doen dan Mark, óf denken dat Ompzig, Kerrolain of Geert alles beter gaat maken.

En de jongere generatie valt voor Geert, Thierry, of de lange arm van Erdogan.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch vooral de oudere generatie die valt voor Kerrolain of Omtzigt

Het is voor die mensen makkelijk en comfortabel zo te redeneren, de status quo verdedigen. En misschien zou ik dan VVD moeten stemmen want ik heb het niet slecht.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen die VVD stemmen zijn denk ik toch vooral de mensen die het goed hebben, met een eigen huis en geld.

Minderheidskabinet met VVD, BBB en PVV!quote:Op woensdag 15 november 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Het zou wel humor zijn als Pietertje z'n poot stijf houdt en weigert met de PVV in zee te gaan tot grote irritatie van Geert, Kerrolain en Dilan.

Als jij lekker in je eigen bubbel leeft dan kun je in Nederland een heel fijn en positief leven leiden zonder dat je last hebt van de ellende die er op bepaalde plekken is. Ik kan me dus echt wel voorstellen dat er mensen zijn die zo denken. Niet iedereen is zo goed op de hoogte als wij in WLR.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]

Dit is inderdaad zo frustrerend.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Zelfs als we nu 10 jaar een extreemrechtse regering krijgen die het land compleet gaan slopen, zullen demense zeggen dat het allemaal de schuld van LINKS is

Want links heeft de migranten binnen gehaald! En links gaat alleen maar geld geven aan mensen die niet werken! En links gaat de werkgevers wegjagen!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zo frustrerend.

Ach joh, binnen nu en een paar jaar heb je Vlaams Belang, AfD en Le Pen aan de macht in onze buurlanden. Daarmee vergeleken is de PVV een extreemlinkse heilstaat.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:31 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zullen ze in het buitenland reageren als we straks een coalitie hebben met de PVV…

Rechts weet perfect in te spelen op wat mensen willen horen. De waarheid doet er niet toe. Slaapwandelend de afgrond inquote:Op woensdag 15 november 2023 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zo frustrerend.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Welk buitenland bedoel je dan precies? Een Amerika, waar Trump weer aan de macht dreigt te komen? Een Groot-Britannië, waar de premier na een uitspraak van het Britse hooggerechtshof zegt dat hij uitspraken van internationale rechtbanken niet serieus neemt? Een Spanje, waar een nieuwe burgeroorlog dreigt uit te breken omdat de nieuwe regering wellicht gedoogsteun krijgt van de Catalanen in ruil voor amnestie? Een Italië, waar de vrouwelijke Wilders al een tijdje aan de macht is?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:31 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zullen ze in het buitenland reageren als we straks een coalitie hebben met de PVV…

Omdat het kabinet onder leiding van Mark Rutte het verkiezingsprogramma van D66 uitvoerde!!1!quote:Op woensdag 15 november 2023 20:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Zelfs als we nu 10 jaar een extreemrechtse regering krijgen die het land compleet gaan slopen, zullen demense zeggen dat het allemaal de schuld van LINKS is

Er was een verkiezing die de VVD won puur doordat hun programma het best uit de CPB-berekening kwam. Dit jaar is zelfs als je voor je korte-termijn-portemonnee kiest GroenLinks-PvdA een betere optie voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijken veel mensen bij het stemmen toch ook vooral naar de eigen situatie en niet naar de situatie in het land. En dan zijn er vast nog genoeg mensen die vinden dat het prima gaat als ze kijken naar de eigen situatie..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |