Ze hebben Roemenië, Bulgarije en Montenegro alvast meegenomenquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:54 schreef Idem-Dito het volgende:
De procentenolonaise gaat weer van start….
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Ik kan het fout hebben, maar ik heb niet het idee dat het sentiment rondom Israël dusdanig positief is dat Europa massaal op ze gaat stemmen. Zeker onder jongeren, toch het belangrijkste televoting-blok. Ze hebben ook niet een enorme diaspora (ok, die hebben ze wel, maar die is veel meer diffuus dan van bv. Rusland of Turkije).quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:09 schreef Greys het volgende:
Hoop echt dat ze zich terugtrekken.Al is het maar omdat veel mensen anders alleen al op ze gaan stemmen uit politieke gevoelens en ik heb niet zo'n zin in een gedoodverfde oorlogswinnaar zoals Oekraïne, al voelde dat anders natuurlijk dan nu met Israël.
Misschien niet zo massaal, maar alsnog gaat er dan een veel te politieke lading aan hun deelname komen waarbij - als ze echt hoog eindigen - het gezeik niet van de lucht zal zijn of er daadwerkelijk op Israël gestemd is om het lied of om andere redenen. Nou ja je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben, maar ik heb niet het idee dat het sentiment rondom Israël dusdanig positief is dat Europa massaal op ze gaat stemmen. Zeker onder jongeren, toch het belangrijkste televoting-blok. Ze hebben ook niet een enorme diaspora (ok, die hebben ze wel, maar die is veel meer diffuus dan van bv. Rusland of Turkije).
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind Oekraïne 2022 eigenlijk wel een waardige ESF winnaarquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:09 schreef Greys het volgende:
Hoop echt dat ze zich terugtrekken.Al is het maar omdat veel mensen anders alleen al op ze gaan stemmen uit politieke gevoelens en ik heb niet zo'n zin in een gedoodverfde oorlogswinnaar zoals Oekraïne, al voelde dat anders natuurlijk dan nu met Israël.
Israel heeft er natuurlijk ook niet om gevraagd om aangevallen te worden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien niet zo massaal, maar alsnog gaat er dan een veel te politieke lading aan hun deelname komen waarbij - als ze echt hoog eindigen - het gezeik niet van de lucht zal zijn of er daadwerkelijk op Israël gestemd is om het lied of om andere redenen. Nou ja je snapt wel wat ik bedoel.
Ik denk dat het ook wel mee speelde dat 2022 een zeer matig jaar was. Alleen VK en Spanje zaten op hun hielen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind Oekraïne 2022 eigenlijk wel een waardige ESF winnaar
Het won misschien om de verkeerde reden maar het lied is in mijn ogen ook gewoon een waardige winnaar. Denk dat ik dat veel minder had gehad als Heart of Steel daar had gestaan in 2022.
Maar bij de bookmakers is nog amper ingezet. En je moet ook andersom redeneren. Nu er nog praktisch niets bekend is over de inzendingen van komend jaar, waarom zou je dan met alle geweld Israël short willen zitten als gokker.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:13 schreef Greys het volgende:
Hoop dat jullie gelijk hebben, maar dat het nu op 1 staat bij de bookies doet mij anders vermoeden. Heb gewoon überhaupt geen zin in politiek gedoe en tenenloperij op het ESF.
@:molloot200 Gewoon wel durven zeggen hoor. Want dat vind ik op zich ook wel. Het was absoluut geen flutlied dat won van Oekraïne. (Denk alleen zelf niet dat het zonder oorlog óók had gewonnen.)
Mooi, die horen dus niet bij de laatste 10.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Het "songfestival nummer" Cupido van de Bankzitters komt vrijdag uit
Dan zullen ze wel niet gekozen zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Het "songfestival nummer" Cupido van de Bankzitters komt vrijdag uit
Waarschijnlijk wel weer een trein aan 13-jarige kids die gaan spammen dat ze voor Bankzitters hadden moeten kiezen dan hadden we het songfestival gewonnen.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel niet gekozen zijn![]()
Da's dan wel weer positief
13-jarige kids afschaffen.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel weer een trein aan 13-jarige kids die gaan spammen dat ze voor Bankzitters hadden moeten kiezen dan hadden we het songfestival gewonnen.
Ik heb een 13 jarige, deels mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |