@PSVCLquote:Op woensdag 8 november 2023 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd @:Coco
Verder ken ik geen PSV'ers.
Gewonnen van een ploeg die al lange tijd niet heeft gewonnenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
Tweede plek. Nul gehouden. Gewonnen van een ploeg die al lange tijd niet heeft gewonnen.
Prima dus.
🤭quote:Op woensdag 8 november 2023 22:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:Epistaxiophobia met de juiste voorspelling!
Hij meent het nog echt ookquote:Op woensdag 8 november 2023 23:07 schreef -XOR- het volgende:
Luuk de Jong die anderen verwijt provocatief bezig te zijn is wel next level trollen.
Voor de neutrale kijker ook wel. Alleen nie voor de degene die het PSV misgunnenquote:Op woensdag 8 november 2023 23:39 schreef Buitendam het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer niet om aan te gluren, maar ik heb me vermaakt.
Eerste helft was een gedrocht, tweede helft was echter heel leukquote:Op woensdag 8 november 2023 23:39 schreef Buitendam het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer niet om aan te gluren, maar ik heb me vermaakt.
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:Epistaxiophobia met de juiste voorspelling!
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 00:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
De jong > giminez
Teze > geerttruida
Schouten > wieffer
PSV >>>> feyenoord
Retweetquote:Op donderdag 9 november 2023 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd aan mijn PSV-vrienden @:leolinedance , @:coco , @:buitendam , @:dj_day-v , @:behoorlijkkritisch , @:mexicanobakker en @:lange_lans
Ik feliciteer @:psvcl niet omdat ik dat een ongelooflijke paardenlul vind.
Geen geldquote:Op donderdag 9 november 2023 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest jij niet naar het stadion vervelend internetheldje?
quote:Op donderdag 9 november 2023 10:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit is de meest geloofwaardige post die ik in de afgelopen 5 jaar van je heb gezien.
quote:
Dank je!quote:Op donderdag 9 november 2023 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd aan mijn PSV-vrienden @:leolinedance , @:coco , @:buitendam , @:dj_day-v , @:behoorlijkkritisch , @:mexicanobakker en @:lange_lans
Jeetje. Dank.quote:Op donderdag 9 november 2023 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |