quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
We kunnen niet altijd prijs hebben.quote:
Ik mis SPONJEquote:
Met de marketing zit het wel snor.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Komt op tv om er zijn beroep van te maken
Net als die dj meid. Even stukje PR.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de marketing zit het wel snor.
Eens. Compleet andere wereld voor mij.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Van drekwien je beroep maken, dat is wel knap
Ik vind het net zoiets als carnaval.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje homofobe uitspraak dit. Je stemt zeker Thierry Baudet.
Pittige zorgvrouw. Bah.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek alsjeblieft verder dan deze mevrouw
Ze weet het gelukkig wel minder heftig te verwoorden dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 8 november 2023 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs dit weet ze vervelend te laten lopen
Ninja warriors, je weetquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef Rickocum het volgende:
Jezus christus wat gaan jullie snel hier man
watquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Het verplichte oproepje arme @:cherrycoke
Hmm ja, dat geloof ik wel. Dan neem je met alles genoegen.quote:
Rickie toch, je kent ons al jarenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef Rickocum het volgende:
Jezus christus wat gaan jullie snel hier man
Gister veel leuke mensenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Cringe. Ik vind het vanavond echt een stuk minder.
Ja maar jullie zijn echt heul sick sick sick snel en veel aan het posten yoquote:Op woensdag 8 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rickie toch, je kent ons al jaren
Dat heb je met een live forum hequote:Op woensdag 8 november 2023 20:08 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn echt heul sick sick sick snel en veel aan het posten yo
Alp!quote:
Half jaar geleden zaten we hier misschien met zijn 8ten tegelijk, nu wat meer.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat heb je met een live forum he
Met @Sked erbij?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou Shannon de kneepjes van het vak wel willen leren
Lieve jongen.quote:
Warm gezellig badquote:Op woensdag 8 november 2023 20:10 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Half jaar geleden zaten we hier misschien met zijn 8ten tegelijk, nu wat meer.
Koud weer buiten werkt altijd goedquote:
Sowieso is alcohol voor enorme proleten.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:11 schreef Rickocum het volgende:
Ugh, zo sneu deze uitspraken altijd "IK HEB GEEN ALCOHOL NODIG, BEN AL GESTOORRDSSSS"
Die gaat s'ochtends met haar warme zweetvleesje flink op je giecheltje zitten.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
Volgens mij word zij helemaal gek als je die dronken voert
Jij drinkt niet?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is alcohol voor enorme proleten.
Leuk dat je er bent pikkepijpertquote:
Anders haak je nog sneller af jaquote:Op woensdag 8 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koud weer buiten werkt altijd goed
Hebben we er weer één!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is alcohol voor enorme proleten.
Dat kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent de enige die middenin wegsluipt.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent pikkepijpert
[..]
Anders haak je nog sneller af ja![]()
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt
Ben je straks in het PSV topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Graag gedaan, ouwe toompjesopsnuiffanaat!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent pikkepijpert
[..]
Anders haak je nog sneller af ja![]()
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ben je straks in het PSV topic?
De kerstaflevering daar zitten alle succesverhalen in?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Komen ze met de kerstaflevering terug?
Familie, sporten en iets afspreken met een vriend komt wel eens voorquote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die middenin wegsluipt.En @:alpeko dan natuurlijk ook.
Daar komen mannen op hakken stoppelbaard en in een jurk binnenlopen.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kerstaflevering daar zitten alle succesverhalen in?
Zwanger van een drieling.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Komen ze met de kerstaflevering terug?
Auquote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die middenin wegsluipt.En @:alpeko dan natuurlijk ook.
Spot ik daar enige jaloezie?quote:
Ja, zeker leuk.quote:
In die week/periode idd succesverhalen tussen gewone dates.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kerstaflevering daar zitten alle succesverhalen in?
Altijd zo cringe ja. Kan je beter met een fakkel bij Kaag voor de deur gaan staan.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
EY YO KABINET
LUISTER NAAR ONS VERZET
PIJNLIJK
Leuk!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In die week/periode idd succesverhalen tussen gewone dates.
POEF IS BACKquote:
quote:
Heb wel een beetje een crush op Sophie Hermans.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:31 schreef alpeko het volgende:
Terechte angst. Praten over de VVD… brrr
Ja, dat is natuurlijk heel gewoon om daar meteen over te beginnenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:31 schreef alpeko het volgende:
Terechte angst. Praten over de VVD… brrr
Houd je ook van tassen?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb wel een beetje een crush op Sophie Hermans.
Boefjequote:Op donderdag 9 november 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook onder de categorie neukt allesquote:Op donderdag 9 november 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarvan aktequote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook onder de categorie neukt alles
We zullen voorzichtig zijn met al die heftige spoilers.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Ik loop een minuut achter gvd want tv-app
Je kan het maar gehad hebbenquote:
Eigenlijk bijna niks. Maar vind haar iets aandoenlijks hebben en wel leuk gezicht.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook onder de categorie neukt alles
Doen ze nu wel een beetje hun best?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
Rust Ajax, kom hier even in het warme bad zitten
Drankje erbij?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
Pijn is fijnquote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
Als ik alles tel wat jij in dit programma zou doenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna niks. Maar vind haar iets aandoenlijks hebben en wel leuk gezicht.
Wim uit Deventer vergeten?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik alles tel wat jij in dit programma zou doen
Ik wacht nog op de eerste dit jaar.
Ok, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 9 november 2023 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Astrid doet mij denken aan
[ [url=https://resizing.flixster.com/jwGfiq84IuKsTsIs3FCLVFw5CJc=/270x160/v2/https://statcdn.fandango.(...)/4764.png]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet ergens aan denken bij Astrid maar dat vind ik te gemeen om te zeggen.
Jij hebt wel een hele hoge standaardquote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 9 november 2023 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet ergens aan denken bij Astrid maar dat vind ik te gemeen om te zeggen.
[/quote
Zeker.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hele hoge standaard
Hier gaat iets mis. Mss even de handleiding van FOK! erbij pakken.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ok, ik ben dus niet de enige
[..]
Maar uiteraard gaat het om het innerlijkquote:Op donderdag 9 november 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Langer
Fit
Lekker zelf verzekerd
Dat hij de kamer binnenloopt en dan denk WOW
Zucht
Heel veel doen me ook weinig. Of die missen iets wat ze net een beetje bijzonder maakt.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel ons meerquote:Op donderdag 9 november 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Langer
Fit
Lekker zelf verzekerd
Dat hij de kamer binnenloopt en dan denk WOW
Zucht
Niet 1?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja eentje herinner ik me.quote:
Hij is wordende.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Waarom draag je dat kruis dan? Omdat het hip is?
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beteugelen. Ben ik ook fan van.
Ik denk @:rambodirk ook
Makkelijk vrouwtje.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Ze is amper ooit alleen geweest dus. Negen maandjes en ze heeft zichzelf al kapot gedate.
Ulwh nee, gadverdamme.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Willen jullie ook geen naakte vrouwen zien?
Mag wel, maar (iets) van kleding laat meer over aan de fantasie. Vind helemaal naakt een stuk minder spannend.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Niet als ik net gegeten hebquote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Op deze stap ik idd wel af.quote:
Daar is zelden een autist te zien, die zijn zoals een doorsnee barquote:Op donderdag 9 november 2023 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dit gaat teveel op First Dates UK lijken hoor
Onderdeel van de lentekriebels ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
DIe krijg je in groep 8 tegenwoordig bij de GGD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |