Het klinkt voor mij juist alsof hij een beetje over de live muzikanten heen moet schreeuwen. Maar dat zal op het ESF anders zijn gelukkig met tape.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:46 schreef Nashipeer het volgende:
Live klinkt het ook erg goed
[ twitter ]
Owww zou het, zou het, zou mijn wens in vervulling gaan en ontstaat hier een duet, dat zou ik helemaal geweldig vindenquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
*knip*
Owww en ik hoop stiekem dat hij ooit ook iets gaat zingen met Lara Fabian, lijkt mij ook helemaal geweldig die combi![]()
Ik verklaar je niet voor gek, maar met slechts 4 bekende nummers en een handvol nationale voorronde selecties vind ik het ietwat vroeg om me aan zo'n uitspraak te wagen.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:01 schreef molloot200 het volgende:
Misschien verklaren jullie me voor gek, maar hoe verder we in het seizoen komen, hoe groter ik de kans zie voor een dikke vette top 3 notering
Oh nee hoor, ik denk/hoop dat al sinds hij de eerste inzending was die bekend is. En sinds z'n live optreden met Oud en Nieuw is dat gevoel nog versterkt.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:01 schreef molloot200 het volgende:
Misschien verklaren jullie me voor gek, maar hoe verder we in het seizoen komen, hoe groter ik de kans zie voor een dikke vette top 3 notering
JA TOCH. Het staat niet echt hoog bij de bookies en ik heb het idee dat iedereen de mogelijke winnaar over het hoofd ziet in de lijstjes.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:43 schreef Moira het volgende:
Tering, 3 minuten kippenvel gehad.
Wat een goed voorbeeld van hoe zo'n nummer moet: krachtig, niet repetitief, interessante melodielijn, zuiver, goed gebracht. Gewoon damn!![]()
Dit is toch hoe dan ook al een definitief top 3 ticket, ongeacht wat er nog binnen sijpelt?
Het zou wat zijn als we in november al gewoon de winnaar hebben gehoordquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
JA TOCH. Het staat niet echt hoog bij de bookies en ik heb het idee dat iedereen de mogelijke winnaar over het hoofd ziet in de lijstjes.
OP 14quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
JA TOCH. Het staat niet echt hoog bij de bookies en ik heb het idee dat iedereen de mogelijke winnaar over het hoofd ziet in de lijstjes.
Z'n live uitvoering bij de Arc buiten met oud en nieuw was qua vocals en uitstraling en kleding in elk geval top!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:20 schreef Moira het volgende:
Moet wel zeggen dat hij het in de finale dan ook echt wel moet nailen live (incl staging) zoals Barb dat met Voilá deed hoor, dat is wel essentieel voor dat top 3 ticket
De beste man kan zingen, maar op de een of andere manier doet het me helemaal niks. Het nummer is veel te cliché, zoveel mogelijk woorden erin stoppen die men in het buitenland ook begrijpt. Ik mis alleen baguette en parapluie. Het heeft iets steriels. Een jurywinnaar kan het misschien wel worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Z'n live uitvoering bij de Arc buiten met oud en nieuw was qua vocals en uitstraling en kleding in elk geval top!
Hopelijk komt het met de staging in Malmö ook wel goed.
Snap ik, is puur persoonlijk ook denk ik. Anderen hebben weer drie minuten lang kippenvel. Heb het soms ook hoor bij liedjes waarvan ik denk 'mensen huilen erom en mij doet het geen reet, ben ik dood van binnen'.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De beste man kan zingen, maar op de een of andere manier doet het me helemaal niks. Het nummer is veel te cliché, zoveel mogelijk woorden erin stoppen die men in het buitenland ook begrijpt. Ik mis alleen baguette en parapluie. Het heeft iets steriels. Een jurywinnaar kan het misschien wel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |