SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Viaplay
[ Bericht 24% gewijzigd door wimderon op 07-11-2023 21:18:54 ]
Afgevinkt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Reeksen allen. @:borisz, @:heywoodu @:coco
Gooit ze gewoon vlak naar het bord als Taylor. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Veen blijft esthetisch onverantwoord.
Aziatische Suzuki met het Peter pan syndroom genot.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
Geen Cullen en Dimitri wel een paar wijven.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
Geen Cullen en Dimitri wel een paar wijven.
Ja, eens. De acht qualifiers zijn volslagen willekeurig.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Systeem met bdo/wdf erbij was veel leuker
Ik donderdag single tegen een gast die de attitude had dat die wel even ging winnen. Verloor met 3-2 van mij. Elke beurt triple genotquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren in de koppels tegen een mongool gegooid die tegen een verwarming trapte (lol).
Oh, single verloor ik met 1-4. Ik bustte een 86-finish tegen een erkende 180-smijter.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik donderdag single tegen een vast die de attitude had dat die wel even ging winnen. Verloor met 3-2 van mij. Elke beurt triple genot
Ferry genot. Stukje weggeven ouwe reusquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, single verloor ik met 1-4. Ik bustte een 86-finish tegen een erkende 180-smijter.
Twee weken terug kwam ik 3-0 voor tegen Ferry van Veen die bijna in de nationale selectie stond, en verloor alsnog 3-4 (lol).
Hij begon wel 13 en 16-darters te gooien, en ik de druk iets meer te voelen. Zit niet in een heel briljante fase, dus verbaasde mezelf eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ferry genot. Stukje weggeven ouwe reus
Ik gooi enkel competitie. Train echt nooit dus was lichtelijk verbaasd dat het zo goed ging donderdag.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij begon wel 13 en 16-darters te gooien, en ik de druk iets meer te voelen. Zit niet in een heel briljante fase, dus verbaasde mezelf eigenlijk.
Tactics? Doen we hoogstens in de beker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi enkel competitie. Train echt nooit dus was lichtelijk verbaasd dat het zo goed ging donderdag.
Bierronde tactics ook genot. Bull bull tr 18 genot.
Ja gooien we hier bierrondequote:Op zaterdag 11 november 2023 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tactics? Doen we hoogstens in de beker.
Over twee weken moeten we tegen Kristiaan de Boer, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er kan nog geen dankjewel vanaf.
Nee, mijn vader heeft ook geen hoge pet van hem op. Als je hem voorblijft, is hij makkelijk te pakken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gooien we hier bierrondemaar wij gooien twee bierrondes. Achterlijk systeem.
Kristiaan is niet zo goed joh. Beetje een mongool ook
Nee precies. Kristiaan op stream o.a Dutch open,NDB altijd 75 gemiddeld ofzo. Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vader heeft ook geen hoge pet van hem op. Als je hem voorblijft, is hij makkelijk te pakken.
Maar dat team doet teveel aan overacting. In april ging de laatste dart erin om 01:45 's nachts. Er zit ook een gozer bij die het wanhopig op Q-School probeert, maar ik de vrijdag erop met 1-4 van het bord afgooide. Kon geen dank van af, schold op zijn teamgenoot die schreef (ander team toen nog). Veel vermoeiende attitudes. En de Leidse Dart Vereniging is ook geen fijne locatie voor mij.
Nee, regionale jongen die van team naar team hopt. Konterman gooit hier niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee precies. Kristiaan op stream o.a Dutch open,NDB altijd 75 gemiddeld ofzo. Niks bijzonders.
Ah wie is dat? Konterman?
Van Velzenquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, regionale jongen die van team naar team hopt. Konterman gooit hier niet.
Onze uithangborden zijn Johan van Velzen, Ferry van Veen, Henny van der Ster, Bradley van der Velden. Er is één christelijk gereformeerde jongen die belachelijk goed is, maar nooit en te nimmer meedoet aan toernooien en beschaafd stil aan de bar zit.
Nee, ik heb die nooit meegemaakt. Maar mijn vader vindt hem ook niet speciaal. Hij is wegens een ruzietje uit dat team met Scholten/Van Veen gestapt. Nu gooit hij af en toe een koppel bij een divisie lager, en Super League bij Bosgenoegen. Snap niet helemaal wat hij wil.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Velzenis ook niet veel he.
Hier hebben wij;
Van Peer
Mol
Van Trijp
Van Trijp
Bijleveld
Vd Rassel
Schols
Merlijn (softtipgod)
En dan nog een zwik wat daaronder komt.
Waar ik eerst gooide;quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, regionale jongen die van team naar team hopt. Konterman gooit hier niet.
Onze uithangborden zijn Johan van Velzen, Ferry van Veen, Henny van der Ster, Bradley van der Velden. Er is één christelijk gereformeerde jongen die belachelijk goed is, maar nooit en te nimmer meedoet aan toernooien en beschaafd stil aan de bar zit.
Ja, in die regionen zitten erkende smijters. Bij ons kun je op een goede dag van bijna iedereen winnen. Met zulke namen is dat wel pittiger.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar ik eerst gooide;
Mvg
Klaasen
Vdvoort
Roncero (rip)
Duijts
Greebe
Hendriks
Clarijs
West (Steve en Tony)
Etc. Dat was bizar qua niveau
Die kende melken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Erg benieuwd naar Greaves
Durft niet het pdc wk te gooien. Stukje mentaal zwakquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Erg benieuwd naar Greaves
Wat vind jij van die ordinaire zus?quote:
Je zegt het zelf al. Ordinair.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind jij van die ordinaire zus?
De haperingen bij The Asp keren spontaan terug.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Greaves gaat Aspinall een trauma bezorgen.
Allemaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef Coco het volgende:
Welke matches raden jullie aan voor de avondsessie?
Tinder matches.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef Coco het volgende:
Sowieso Chisnall Bunting, Dolle Dirk vs Gerrie en Van Gerwen vs Fallon gewoon omdat ik hoop dat ze m verslaat (kans is klein). Wade Ratajski ietwat saai om te kijken maar zou ook spannend kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef Coco het volgende:
Der is in ieder geval genoeg ruimte voorquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:11 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer.
Dat gezegd hebbende is Beau ook aan de plakplaatjes begonnen.
Team viesdikquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Der is in ieder geval genoeg ruimte voor
Problemenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Clayton heeft sinds die problemen met z'n vader geen fatsoenlijke wedstrijd meer gegooid
Homp vlees dat het is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Der is in ieder geval genoeg ruimte voor
quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind jij van die ordinaire zus?
Jezus Christus te paard.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob is op vakantie geweest.
Bij de onderste hangen ze tot haar knieënquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob is op vakantie geweest.
Niet wedstrijdfit met zijn dikke vette kop.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steve Lennon die 107 gemiddeld staat te gooien. Leg t maar uit.
Bij vlagen en dat redt Gerwinquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fallon staat wel weer n prima potje te gooien op tv
Greaves speelde gewoon prima. Zij won, Pietreczko verloor m nietquote:
Wat heeft dat met mijn reactie te maken?quote:Op zondag 12 november 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Greaves speelde gewoon prima. Zij won, Pietreczko verloor m niet
Ik dacht dat je bedoelde dat t dom was dat ie deze mustwinpartij verloor? If not dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 12 november 2023 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn reactie te maken?
Schijnbaar hebben zowel Van Gerwen als Fat Vinny hier regelmatig last van, aldus VdV gisteren in de studioquote:Op zondag 12 november 2023 00:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah hij heeft jicht in zijn gemuteerde voet .
Greebed
Beiden moddervet.quote:Op zondag 12 november 2023 19:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben zowel Van Gerwen als Fat Vinny hier regelmatig last van, aldus VdV gisteren in de studio
Scuba Steve genotquote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
kijk liever 10x naar Justin Pipe dan naar Lennon. daar straalt echt helemaal niks van af
Stukje verlies van inkomenquote:Op zondag 12 november 2023 20:35 schreef Wertha het volgende:
Dirk kan zich maar beter afmelden voor de PCF's. Revalideren en dan maar zien hoe het WK loopt.
Wist u dat zijn vriendin ook dart?quote:Op zondag 12 november 2023 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De oersaaie levenloze S Lennon. Weg ermee
was ze zo wanhopig...quote:Op zondag 12 november 2023 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist u dat zijn vriendin ook dart?
Aoife Mccormack allen
Volgens mij ging zn vrouw vreemd. Heeft namelijk miskraam gehad paar maanden na einde relatiequote:Op zondag 12 november 2023 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Buiten de deur wipper M. Kleermaker heeft moeite met een wijf, ok.
quote:Op zondag 12 november 2023 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Buiten de deur wipper M. Kleermaker heeft moeite met een wijf, ok.
Subtiel verschilletje.quote:Op zondag 12 november 2023 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij ging zn vrouw vreemd. Heeft namelijk miskraam gehad paar maanden na einde relatie
Geen idee ik kijk Skyquote:Op zondag 12 november 2023 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
The Feather wrijft het er nog extra in bij Kleermaker en brengt hem in tranen. Lekker bezig Arjan
quote:Op zondag 12 november 2023 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
The Feather wrijft het er nog extra in bij Kleermaker en brengt hem in tranen. Lekker bezig Arjan
Sneu ja. De tranen kwamen al bijna vanzelf, maar laten we iemand nog effe een dauw geven zodat ze rijkelijk vloeien.quote:
Ja dit was wel erg goedkoop van die dikke.quote:Op zondag 12 november 2023 22:16 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Sneu ja. De tranen kwamen al bijna vanzelf, maar laten we iemand nog effe een dauw geven zodat ze rijkelijk vloeien.
Ben wel benieuwd hoe die het financieel gaat regelen allemaal. Hij is leraar volgens mij maar je hebt ook niet binnen twee weken werk etc.quote:Op zondag 12 november 2023 22:16 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Sneu ja. De tranen kwamen al bijna vanzelf, maar laten we iemand nog effe een dauw geven zodat ze rijkelijk vloeien.
Als leraar kun je overal aan de bak.quote:Op zondag 12 november 2023 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die het financieel gaat regelen allemaal. Hij is leraar volgens mij maar je hebt ook niet binnen twee weken werk etc.
Pohquote:Op zondag 12 november 2023 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als leraar kun je overal aan de bak.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 november 2023 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
@:3rr0r kijkt liever debatten voor de bühne lol
Ik had het over gemiste dubbel voor 9 darter maar ik loop waarschijnlijk een lichtjaar achterquote:Op zondag 12 november 2023 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk amerikaantje speelt zonder angst
Gok dat die Buntz dat beter kanquote:Op zondag 12 november 2023 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bunting is bezig met mentale spelletjes
Blijven doneren.quote:Op zondag 12 november 2023 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had het over gemiste dubbel voor 9 darter maar ik loop waarschijnlijk een lichtjaar achter
Trump 2024.quote:Op zondag 12 november 2023 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vervelende act met dat plukken aan zn shirt. Maniertjes
Vind je dat zo belangrijk om te melden dat je het nu voor de tweede keer post?quote:
Ach sorry allenquote:Op zondag 12 november 2023 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vind je dat zo belangrijk om te melden dat je het nu voor de tweede keer post?
Lekker maatquote:Op zondag 12 november 2023 22:53 schreef Zipportal het volgende:
VKZ ondergepoept met feiten. @:Poepz0r
MvG stompt Cross bijna op zn neusquote:
Nee misverstand. Lachte daarna weer samen genotquote:Op zondag 12 november 2023 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
MvG stompt Cross bijna op zn neus
Cross was nog niet vergeten dat Van Gerwen m engnek had genoemdquote:
Ik zie t dit haar al gebeuren gezien de wisselvalligheid bij de rest. Price of Humphries, meer smaken zie ik niet echt momenteel. Smith is ook veel te wisselvalligquote:Op maandag 13 november 2023 01:59 schreef PSVCL het volgende:
Humphries een toekomstige wereldkampioen
We zullen zien.quote:Op maandag 13 november 2023 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Tandartsklok overtreden. Vanavond gaan WE dartsen kijken. @:coco
Bartje Nolles?quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Kwam er pas net achter dat Anne Marie gestopt is met de studio presentatie. Doet Koert nu alle uitzendingen of is er nog een tweede presentator?
Niet te geloven dit. Dan heb ik liever dat je, net zoals Raybar, met je hoofd naar beneden loopt en constant aan het hoofdschudden bent. *En na afloop zeggen dat je het leven niet meer zo ziet zitten, uiteraard*quote:
Arrogant ventje geworden. Smerige kut kabouter.quote:Op maandag 13 november 2023 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw die v Peer hoef ik echt nooit meer te zien. Wat een verschrikking is die man. Ik gunde het hem altijd wel, mede omdat die verdrietige wedstrijd tegen Anderson nog weet te herinneren, waarin zijn darteritus zo opspeelde, en hij stond te huilen tijdens de wedstrijd. Maar deze instelling is echt waardeloos. Dat cynisme....wat een spek en bonen speler ben je dan. Qua prijzengeld 5000 of 8000, en hij gaf het na 1-0 achterstand in legs al op vandaag.
https://dartsnieuws.com/p(...)urt-het-niet-zo-langquote:Op maandag 13 november 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
Dirk raakt helemaal niets .... Volgens de Sky reporter heeft ie problemen en draagt ie een corrigerend corset ... en kan ie beter stoppen
quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Kwam er pas net achter dat Anne Marie gestopt is met de studio presentatie. Doet Koert nu alle uitzendingen of is er nog een tweede presentator?
Bartje inderdaad. En Sjaak doet ook wel eens de presentatie.quote:
Tijd voor Maijer om het stokje over te nemenquote:Op maandag 13 november 2023 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Bartje inderdaad. En Sjaak doet ook wel eens de presentatie.
Hij heeft dit jaar op de challenge tour een tourcard voor 2 jaar bemachtigd. Dat betekent iig nog 2x uk open.quote:
De kans dat hij het daar haalt tot het tv bord schat ik op precies 0quote:Op maandag 13 november 2023 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar op de challenge tour een tourcaravan voor 2 jaar bemachtigd. Dat betekent iig nog 2x uk open.
Ligt eraan. Eerste ronde Luke Littler is gegarandeerd airtimequote:Op maandag 13 november 2023 22:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De kans dat hij het daar haalt tot het tv bord schat ik op precies 0
https://youtu.be/1yNtXm_n7tk?t=3840quote:Op maandag 13 november 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd voor Maijer om het stokje over te nemen
Knappe koppen bij RTL hebben Maijer een hogere functie gegeven op basis van zijn prestaties bij het presenteren van dartsquote:Op maandag 13 november 2023 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/1yNtXm_n7tk?t=3840
Prijs?quote:Op maandag 13 november 2023 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat niet heel spannend worden op WK als niemand zn oude niveau aantikt. Freewheelen voor Humphries.
Ja, even glad vergeten. Zie in rankings voor WK dat ze 4e en 5e staan. Zou jammer zijn als de finale in kwartfinale is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |