SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Viaplay
[ Bericht 24% gewijzigd door wimderon op 07-11-2023 21:18:54 ]
Afgevinkt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Reeksen allen. @:borisz, @:heywoodu @:coco
Gooit ze gewoon vlak naar het bord als Taylor. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Veen blijft esthetisch onverantwoord.
Aziatische Suzuki met het Peter pan syndroom genot.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
Geen Cullen en Dimitri wel een paar wijven.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
Geen Cullen en Dimitri wel een paar wijven.
Ja, eens. De acht qualifiers zijn volslagen willekeurig.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Systeem met bdo/wdf erbij was veel leuker
Ik donderdag single tegen een gast die de attitude had dat die wel even ging winnen. Verloor met 3-2 van mij. Elke beurt triple genotquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren in de koppels tegen een mongool gegooid die tegen een verwarming trapte (lol).
Oh, single verloor ik met 1-4. Ik bustte een 86-finish tegen een erkende 180-smijter.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik donderdag single tegen een vast die de attitude had dat die wel even ging winnen. Verloor met 3-2 van mij. Elke beurt triple genot
Ferry genot. Stukje weggeven ouwe reusquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, single verloor ik met 1-4. Ik bustte een 86-finish tegen een erkende 180-smijter.
Twee weken terug kwam ik 3-0 voor tegen Ferry van Veen die bijna in de nationale selectie stond, en verloor alsnog 3-4 (lol).
Hij begon wel 13 en 16-darters te gooien, en ik de druk iets meer te voelen. Zit niet in een heel briljante fase, dus verbaasde mezelf eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ferry genot. Stukje weggeven ouwe reus
Ik gooi enkel competitie. Train echt nooit dus was lichtelijk verbaasd dat het zo goed ging donderdag.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij begon wel 13 en 16-darters te gooien, en ik de druk iets meer te voelen. Zit niet in een heel briljante fase, dus verbaasde mezelf eigenlijk.
Tactics? Doen we hoogstens in de beker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi enkel competitie. Train echt nooit dus was lichtelijk verbaasd dat het zo goed ging donderdag.
Bierronde tactics ook genot. Bull bull tr 18 genot.
Ja gooien we hier bierrondequote:Op zaterdag 11 november 2023 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tactics? Doen we hoogstens in de beker.
Over twee weken moeten we tegen Kristiaan de Boer, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er kan nog geen dankjewel vanaf.
Nee, mijn vader heeft ook geen hoge pet van hem op. Als je hem voorblijft, is hij makkelijk te pakken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gooien we hier bierrondemaar wij gooien twee bierrondes. Achterlijk systeem.
Kristiaan is niet zo goed joh. Beetje een mongool ook
Nee precies. Kristiaan op stream o.a Dutch open,NDB altijd 75 gemiddeld ofzo. Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vader heeft ook geen hoge pet van hem op. Als je hem voorblijft, is hij makkelijk te pakken.
Maar dat team doet teveel aan overacting. In april ging de laatste dart erin om 01:45 's nachts. Er zit ook een gozer bij die het wanhopig op Q-School probeert, maar ik de vrijdag erop met 1-4 van het bord afgooide. Kon geen dank van af, schold op zijn teamgenoot die schreef (ander team toen nog). Veel vermoeiende attitudes. En de Leidse Dart Vereniging is ook geen fijne locatie voor mij.
Nee, regionale jongen die van team naar team hopt. Konterman gooit hier niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee precies. Kristiaan op stream o.a Dutch open,NDB altijd 75 gemiddeld ofzo. Niks bijzonders.
Ah wie is dat? Konterman?
Van Velzenquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, regionale jongen die van team naar team hopt. Konterman gooit hier niet.
Onze uithangborden zijn Johan van Velzen, Ferry van Veen, Henny van der Ster, Bradley van der Velden. Er is één christelijk gereformeerde jongen die belachelijk goed is, maar nooit en te nimmer meedoet aan toernooien en beschaafd stil aan de bar zit.
Nee, ik heb die nooit meegemaakt. Maar mijn vader vindt hem ook niet speciaal. Hij is wegens een ruzietje uit dat team met Scholten/Van Veen gestapt. Nu gooit hij af en toe een koppel bij een divisie lager, en Super League bij Bosgenoegen. Snap niet helemaal wat hij wil.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Velzenis ook niet veel he.
Hier hebben wij;
Van Peer
Mol
Van Trijp
Van Trijp
Bijleveld
Vd Rassel
Schols
Merlijn (softtipgod)
En dan nog een zwik wat daaronder komt.
Waar ik eerst gooide;quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, regionale jongen die van team naar team hopt. Konterman gooit hier niet.
Onze uithangborden zijn Johan van Velzen, Ferry van Veen, Henny van der Ster, Bradley van der Velden. Er is één christelijk gereformeerde jongen die belachelijk goed is, maar nooit en te nimmer meedoet aan toernooien en beschaafd stil aan de bar zit.
Ja, in die regionen zitten erkende smijters. Bij ons kun je op een goede dag van bijna iedereen winnen. Met zulke namen is dat wel pittiger.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar ik eerst gooide;
Mvg
Klaasen
Vdvoort
Roncero (rip)
Duijts
Greebe
Hendriks
Clarijs
West (Steve en Tony)
Etc. Dat was bizar qua niveau
Die kende melken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Erg benieuwd naar Greaves
Durft niet het pdc wk te gooien. Stukje mentaal zwakquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Erg benieuwd naar Greaves
Wat vind jij van die ordinaire zus?quote:
Je zegt het zelf al. Ordinair.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind jij van die ordinaire zus?
De haperingen bij The Asp keren spontaan terug.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Greaves gaat Aspinall een trauma bezorgen.
Allemaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef Coco het volgende:
Welke matches raden jullie aan voor de avondsessie?
Tinder matches.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef Coco het volgende:
Sowieso Chisnall Bunting, Dolle Dirk vs Gerrie en Van Gerwen vs Fallon gewoon omdat ik hoop dat ze m verslaat (kans is klein). Wade Ratajski ietwat saai om te kijken maar zou ook spannend kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef Coco het volgende:
Der is in ieder geval genoeg ruimte voorquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:11 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer.
Dat gezegd hebbende is Beau ook aan de plakplaatjes begonnen.
Team viesdikquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Der is in ieder geval genoeg ruimte voor
Problemenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Clayton heeft sinds die problemen met z'n vader geen fatsoenlijke wedstrijd meer gegooid
Homp vlees dat het is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Der is in ieder geval genoeg ruimte voor
quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind jij van die ordinaire zus?
Jezus Christus te paard.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob is op vakantie geweest.
Bij de onderste hangen ze tot haar knieënquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob is op vakantie geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |