Haai haaiquote:
Bijna wel, ja.quote:
Ja. #manicquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hei hei. Was de aflevering van gister nog leuk?
Een bijzonder gezelschap was er met een geradicaliseerde kinderwens, de hot-crazy scale en haais die rond de 20 waren maar 12 leken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hei hei. Was de aflevering van gister nog leuk?
Jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wedden dat ze een sullige date krijgt die levensmoe of lui is?
Wat moet ik onder geradicaliserende kinderwens denken? 10 kinderen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:28 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Een bijzonder gezelschap was er met een geradicaliseerde kinderwens, de hot-crazy scale en haais die rond de 20 waren maar 12 leken.
Ja die zie ik ook wel aankomenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
ANWB + needyquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik onder geradicaliserende kinderwens denken? 10 kinderen?
Henk is okequote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wel netjes net als Joyce.quote:
Een aantal herinner ik me niet, maar ze ze was er zo niet subtiel/wel intens over dat zelfs mannen met een vurige kinderwens aan het rennen zouden gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik onder geradicaliserende kinderwens denken? 10 kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |