Kalverliefde-genot.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
Vier relazies gehad 18 jaar
Acht maanden het langst. Onzin gelul
Gênantaroquote:
Nep Limburgquote:
Wat vind je van z’n outfit?quote:
Dat petje wel?quote:
Te mooie stem tochquote:
Criminele losers hebben dat meestalquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je een spinnenweb op je arm zetten?
Lekkerste maaltijd?quote:
Jaquote:
Tagliatelle met zelfgemaakte roomsaus, gamba en gegrilde bacon, verse peterselie en Parmesan.quote:
We geloven je.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tagliatelle met zelfgemaakte roomsaus, gamba en gegrilde bacon, verse peterselie en Parmesan.
Of Gegril steak met rucola salade , tomaat , pesto en geroosterde pijnboompitten en gefruite rode ui
Klinkt erg lekker, wanneer kom je bij mij langs?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tagliatelle met zelfgemaakte roomsaus, gamba en gegrilde bacon, verse peterselie en Parmesan.
Of Gegril steak met rucola salade , tomaat , pesto en geroosterde pijnboompitten en gefruite rode ui
Whehehquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker, wanneer kom je bij mij langs?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Absoluut, dat kan ook. Zou je mijn Kastanje paddenstoelen soep moeten proberenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heb je ook een vegetarische optie?
Uit nieuwsgierigheid, ik eet gewoon alles #viesdik
Joop tochquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Basischoolleraar, wat een inspirerende man.
Ze is gedrevenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
De rest van de week rust ie uit. Waarom moet ie iets doen op die andere dagen?
Dat is een stuk minder smaakvol qua etenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ai, een angst voor sauzen, dat is onhandig.
En een soep kan dan wel ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ai, een angst voor sauzen, dat is onhandig.
patat/friet naturelquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder smaakvol qua eten
Alleen als je op de lijn woont is dit acceptabelquote:
Tja, krijg je weer die stomme discussiequote:Op dinsdag 7 november 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen als je op de lijn woont is dit acceptabel
Wat ben je een goed persoonquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, krijg je weer die stomme discussie
Ja, dat viel mij ook opquote:
Vervanging voor Victor regelenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Hey, ze bestelde een gewone water en krijgt een Spa rood. Wat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |