Ik heb Demi ook wel eens geliked.quote:Op maandag 6 november 2023 20:01 schreef Joop_W het volgende:
Demi heeft pijn in de vingers van al dat swipen.
Als je goed kijkt zie je ze gewoon, bijv in de drank, maar bij be de keuken is eigenlijk alleen maar acteurs.quote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met die camera's ? Dat de andere camera niet in beeld komt ?
Ze worden tactisch opgesteld. Soms zie je ze ook gewoon. Daarbij gebruiken ze ook kleine camera's.quote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met die camera's ? Dat de andere camera niet in beeld komt ?
Ik mis sersjo nog steedsquote:Op maandag 6 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de oude kleur. Net als dat ik sersjio ooit zat te missen.
Hoezo? Niet iedereen zit in z’n eigen kringetje.quote:Op maandag 6 november 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ik snap weer helemaal waarom ik niet op Insta, Snap en TikTok zit.
We hebben een ex-kandidaat gevondenquote:Op maandag 6 november 2023 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze worden tactisch opgesteld. Soms zie je ze ook gewoon. Daarbij gebruiken ze ook kleine camera's.
Ik vind dat van die fake shitquote:Op maandag 6 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Niet iedereen zit in z’n eigen kringetje.
Ze kan het niet opbrengen. Jammer.quote:Op maandag 6 november 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Ik vind die lange dame een beetje niet betrokken bij het gesprek klinken ofzo.
Dat hij zelf een opmerking maakt over een Surinaamse vader die overal kinderen maakt en vertrekt.quote:
Dit postuur met 26quote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Als die kinderwens net zo groot is als je tetten zeggen we daar U tegen
Zij bepaalt dat dat niet de volgorde is. “Van mij ga je het niet winnen.”quote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Je mega kinderwens zou ook prima op een tweede date kunnen.
Er gaat een whiteboard in hun huis hangen met alle "klusjes" die gedaan moeten worden.quote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij bepaalt dat dat niet de volgorde is. “Van mij ga je het niet winnen.”
Hij heeft allang bepaald welke kaak hij raakt als ze iets zegt van hem niet zint.quote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Hij was te dominant
Oh dit is een stabiele start
Op de eerste date al kinderen eisen, dan is het voor mij snel voorbijquote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Ik zie het gebeurenquote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft allang bepaald welke kaak hij raakt als ze iets zegt van hem niet zint.
Als je dat nou relaxed zou brengen zou ik het kunnen hebben, maar als in “IK WIL KINDEREN JOOP!” - ja dan komt nummer twee er niet.quote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de eerste date al kinderen eisen, dan is het voor mij snel voorbij
Zij is er zo klaar mee.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
Gezellig
Lachen
......
......
......
.......
Is ook een leuke verrassing voor de man als je op de eerste date al onveilige seks hebt gehadquote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Als ze straks 2 kinderen heeft kan ze er niet achteraan rennen. Yay voor die kinderwens.quote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nou dat dus. Moi eem, zeggen we dat in het Gronings(moi niet op zijn Frans uitspreken
)
Kunstgebit.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Monica heeft wel heel witte tanden, keurig.
dikke kunstbekquote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Monica heeft wel heel witte tanden, keurig.
Kaartje op de tweede date: “Gefeliciteerd papa!”quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook een leuke verrassing voor de man als je op de eerste date al onveilige seks hebt gehad
Had hij z’n hersens moeten gebruiken op een eerste date.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook een leuke verrassing voor de man als je op de eerste date al onveilige seks hebt gehad
doe jij niet liever zonder connie?quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had hij z’n hersens moeten gebruiken op een eerste date.
Met haar lijf zal zwanger worden al een ding worden.quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij zit al met haar hand op haar buik alsof ze zwanger is.
Hoe zit je met die buik in een vliegtuig? Ik weet het niet.quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij zit al met haar hand op haar buik alsof ze zwanger is.
Heb je kaarten voor de toppers al in huis?quote:Op maandag 6 november 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom haat iedereen zo hard op Nederlandstalig.
Of is dat gewoon het NPO volk en vinden ze het op SBS6 bij LLDL wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |