Was ik maar weer zoals ik was toen ik nog nooit een relatie had gehad! Ik was puur, oprecht, lief en zocht altijd naar verbinding met mensen. Nu, een aantal relaties verder, ben ik getekend voor het leven.quote:Op maandag 6 november 2023 22:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan een dakloze die opeens de loterij wint en dan zegt liever dakloos te blijven omdat hij nu belasting moet betalen.
Mensen kunnen het doekje zelf lelijk vinden. Het maakt hem imo wel veel jonger. Zonder doekje een veel oudere kop (en kaal met pluk) en dus waren er juist minder brieven geweest, denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als hij dat debiele doekje van zijn hoofd had gehaald waren het er veel meer geweest.
Of als Yvon hem niet aan het janken had gebrachtquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als hij dat debiele doekje van zijn hoofd had gehaald waren het er veel meer geweest.
Misschien wordt het niks met die twee vrouwen en kun je alsnog een brief schrijven. Dan mag je langs in Denemarken om even flink aan de tand gevoeld te worden door deze 45-jarige maagd. Of je wel sterk genoeg in je schoenen staat om een man van het kaliber Haico aan te kunnen zonder uit elkaar te spatten van jaloezie.quote:Op maandag 6 november 2023 23:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Haico oprecht een leuke kerel en helemaal niet lelijk. In dit topic zie ik veel positieve oordelen over hem, dus ik schat zo in dat ik verre van de enige ben.
Ik vind het ook een leuke kerel en allerminst lelijk. Moest alleen ff wennen aan dat belachelijke hoofddoekje van hem. Niets mis met zijn kale koppie. En dat hij wat minder ervaring heeft met relaties maakt hem nog niet minder man.quote:Op maandag 6 november 2023 23:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Haico oprecht een leuke kerel en helemaal niet lelijk. In dit topic zie ik veel positieve oordelen over hem, dus ik schat zo in dat ik verre van de enige ben.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Was ik maar weer zoals ik was toen ik nog nooit een relatie had gehad! Ik was puur, oprecht, lief en zocht altijd naar verbinding met mensen. Nu, een aantal relaties verder, ben ik getekend voor het leven.
Helemaal eens, niet elke man hoeft op zijn 40ste vele vrouwen te hebben gen.... om een echte man te zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik geloof dat de mannen er drukker mee zijn dat Haico maagd is, dan de vrouwen.![]()
Rustig maar mannen, hij is sowieso geen optie voor jullie, want hij zoekt een vrouw.
Precies. Het zou me niet verbazen als hij alsnog veel brieven krijgt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:14 schreef Magica het volgende:
[..]
Of als Yvon hem niet aan het janken had gebracht
Ik schrijf liever naar Claudia, wantquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Misschien wordt het niks met die twee vrouwen en kun je alsnog een brief schrijven. Dan mag je langs in Denemarken om even flink aan de tand gevoeld te worden door deze 45-jarige maagd. Of je wel sterk genoeg in je schoenen staat om een man van het kaliber Haico aan te kunnen zonder uit elkaar te spatten van jaloezie.
Denk jij ook dat onder al die harmonie en de beschaafde glimlach een duister randje zit?quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat heeft Claudia het akelig netjes daar.
Als je na deze afleveringen opnieuw brieven zou laten schrijven zou Haico er veel en veel meer krijgen. Leuke man, niets mis meequote:
Dat denk ik dus ook, ik zou zo met hem op stap zijn gegaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:40 schreef S_E het volgende:
[..]
Als je na deze afleveringen opnieuw brieven zou laten schrijven zou Haico er veel en veel meer krijgen. Leuke man, niets mis mee
Ik heb ook een beetje een raar gevoel bij Claudia. Ze is mij veel te zakelijk. Ik denk ook dat ze Paul kiest, die andere(René?)gaat volgens mij veel te voortvarend te werk wat betreft de boerderij. Daar is ze niet blij mee op den duur.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat heeft Claudia het akelig netjes daar. Prachtige locatie, alles mooi, maar elke grasspriet lijst separaat rechtop gezet. En dan dat sfeerloze rechttoe-rechtaan zwembad. Ik denk dat ze zich ergerde aan elk spatje dat de heren daaruit plonsden.
En dan staat er in al die georganiseerdheid wel een kalfje te verdorsten. Die niet-Paul leek er ontdaan van te zijn, toen hij het aan Claudia meldde. En die keek alleen maar glazig. En toen hij later benadrukte dat het écht heel dorstig was en anderhalf liter water achter elkaar had opgeslurpt, leek ze nog net zo onaangedaan. Heel vreemde situatie.
Het zwembad vind ik een groot uitgevallen badkuip en de duik van de heren leek zo een profileringsmoment, net als de actie van Rene met het kalf (+ het melden ervan) en het vroege opstaan van Rene om te helpen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat heeft Claudia het akelig netjes daar. Prachtige locatie, alles mooi, maar elke grasspriet lijst separaat rechtop gezet. En dan dat sfeerloze rechttoe-rechtaan zwembad. Ik denk dat ze zich ergerde aan elk spatje dat de heren daaruit plonsden.
En dan staat er in al die georganiseerdheid wel een kalfje te verdorsten. Die niet-Paul leek er ontdaan van te zijn, toen hij het aan Claudia meldde. En die keek alleen maar glazig. En toen hij later benadrukte dat het écht heel dorstig was en anderhalf liter water achter elkaar had opgeslurpt, leek ze nog net zo onaangedaan. Heel vreemde situatie.
Eens.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:51 schreef S_E het volgende:
Ik hoop dat Claudia Paul kiest, want ik gun René een leukere vrouw.
Ik ook, en ik ben geeneens homo, dus dat wil best wat zeggen. Maar ik zou Haico ook best permanent naast me op de bank willen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:42 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ik zou zo met hem op stap zijn gegaan.
Nou niets mis mee weet ik niet, maar ik denk dat hij nu idd veel meer brieven zou krijgen, in zijn voorstel filmpje kwam hij niet heel voordelig overquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:40 schreef S_E het volgende:
[..]
Als je na deze afleveringen opnieuw brieven zou laten schrijven zou Haico er veel en veel meer krijgen. Leuke man, niets mis mee
Hij is volgens mij een goeie vent. Als hij 1.85 of groter was zou ik hem heel best kunnen verschalken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben geeneens homo, dus dat wil best wat zeggen. Maar ik zou Haico ook best permanent naast me op de bank willen.
Nou, dat weet ik niet, maar ik had wel een zekere, voor zover dat kan bij een boer, betrokkenheid bij het welzijn van haar dieren verwacht. Maar daar is ze kennelijk een keiharde tante in, zonder empathie.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk jij ook dat onder al die harmonie en de beschaafde glimlach een duister randje zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |