abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211210917

Seizoen 1 2004-2005 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)
SPOILER
Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: http://forum.fok.nl/topicchain/1972

De BZV-wiki vind je hier.
pi_211210954
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 11:46 schreef Leandra het volgende:
Jasmijn is echt wel wereldvreemd hoor, zeker met betrekking tot boeren, hoe hard ze ook een ons kent ons sfeertje probeert op te roepen in de camerapraatjes, met "Achterhoek" en "paardenmeisje".

In een van de eerdere afleveringen vroeg ze Haico of vrouwen zagen dat hij boer was aan zijn klompen, alsof hij (en andere boeren) op z'n klompen uitgaan.
Gisteren weer dat "wat heeft u gisteravond gegeten" zogenaamd belangstellend aan de vader van Haico vragen, en ook nog eens die "moet ik hier gaan wonen?!" opmerking gisteren over wat ze in eerste instantie dacht, het mag dan allemaal niet superhip zijn, maar ik heb niet het idee dat Haico en zijn ouders in een totaal aftandse bende wonen.

Maar de opmerking alleen al was imho dodelijk.
Daar bracht de volgende opmerking, dat ze het nu wel wat positiever inzag, geen verandering meer in.
Mag het allemaal nog een beetje ongemakkelijk zijn? De deelnemers zijn daar op dat moment pas 2/3 dagen. Ik weet niet wat voor uitvoerige diepzinnige gesprekken jij met je schoonouders had de eerste paar keer dat je ze zag. Ik vind dat Jasmijn en die Robin heel gezonde twijfels uiten. Het zijn daarnaast net mensen, dan kan het er soms een beetje minder handig uitkomen.
  maandag 6 november 2023 @ 11:54:19 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211210996
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:52 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Mag het allemaal nog een beetje ongemakkelijk zijn? De deelnemers zijn daar op dat moment pas 2/3 dagen. Ik weet niet wat voor uitvoerige diepzinnige gesprekken jij met je schoonouders had de eerste paar keer dat je ze zag. Ik vind dat Jasmijn en die Robin heel gezonde twijfels uiten. Het zijn daarnaast net mensen, dan kan het er soms een beetje minder handig uitkomen.
Ze eet dus al 2 a 3 dagen 's avonds brood, en als het even wil, dan hebben ze die "gisteren" daar tussen de middag warm gegeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 november 2023 @ 11:57:21 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211211028
En nee, als je denkt dat vrouwen in de kroeg afknappen op boeren omdat ze aan hun klompen gelijk kunnen zien dat ze boer zijn dan weet je echt helemaal totaal niets van boeren, hoe hard je ook probeert te doen alsof je dat leven wel kent omdat je een paardenmeisje bent.

Ik denk dat het programma voor paardenmeisjes vooral interessant is vanwege Boeren neuken, nooit meer werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211211029
Weet iemand hoeveel afleveringen we nog ongeveer krijgen? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211211047
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze eet dus al 2 a 3 dagen 's avonds brood, en als het even wil, dan hebben ze die "gisteren" daar tussen de middag warm gegeten.
Ze corrigeerde zichzelf ook snel
pi_211211053
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het programma voor paardenmeisjes vooral interessant is vanwege Boeren neuken, nooit meer werken.
:')
  maandag 6 november 2023 @ 11:58:54 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211211054
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:58 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ze corrigeerde zichzelf ook snel
Nadat pa zei dat hij brood had gegeten...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211211086
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:33 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Je had zelf qua beoordelingen de wereld al in twee kampen verdeeld mannen/lesbiennes en vrouwen/homo's.
Bij bloodymary1 speelt allicht jaloezie/onzekerheid ;)
_O-
pi_211211141
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]
Nop. Bij first dates doet een ander de schifting, bij BZV de kandidaat.

Je begint met 50 briefschrijvers die een boer leuk vinden, die zekerheid heb je al niet bij first dates. De boer schift op basis van zijn/haar voorkeur, dus afknappers en duidelijke mismatches zijn gefilterd.

Statistiek leert dat na het daten van een x-aantal personen de kans groot is dat er een relatie volgt. Goede kans dat die klik tussen de 10 leukste brieven zit en die gaat mee naar huis.

Het succes zit in de voorselectie, niet in de onervarenheid.
Er zijn wel wat slechte matches uitgefilterd maar dan nog worden die 10 er voor 95 procent op uiterlijk uitgevist en dat doen ze ook altijd wel met First Dates enzo. (slechts heel af en toe zie je daar echt een rampzalige uiterlijke match)

Natuurlijk is de voorselectie wel wat beter bij BZV maar dat boeren wat minder twijfelend zijn en sneller harde knopen doorhakken is ook gewoon een feit. De Amserdamse koorbal die meedoet aan First Dates heeft om de hoek nog 100 knappe meiden zitten met wie hij het bed kan delen, de boer die op 100 km van de dichtstbijzijnde stad woont toch wat minder.

Bij First Dates was het slagingspercentage onder de 1 procent terwijl het bij BZV al jaren rond de 50 á 60 procent zit, dat is echt een absurd verschil hoor. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2023 12:07:03 ]
  maandag 6 november 2023 @ 12:22:52 #11
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_211211305
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen we nog ongeveer krijgen? :)
Nog drie afleveringen Boer zoekt Vrouw, zondag 26 november is de laatste aflevering.
pi_211211313
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:22 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Nog drie afleveringen Boer zoekt Vrouw, zondag 26 november is de laatste aflevering.
Volgende week alle beslissingen? De citytrips doen ze meestal over 2 afleveringen toch?
  maandag 6 november 2023 @ 12:26:33 #13
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_211211332
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:23 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Volgende week alle beslissingen? De citytrips doen ze meestal over 2 afleveringen toch?
Tot wanneer duurt Boer zoekt Vrouw 2023?
Boer zoekt Vrouw is tot en met 26 november elke zondag om 20.25 te zien op NPO 1.
pi_211211451
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:26 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Tot wanneer duurt Boer zoekt Vrouw 2023?
Boer zoekt Vrouw is tot en met 26 november elke zondag om 20.25 te zien op NPO 1.
Ja, het kan ook zijn dat de beslissingen nog 2 afleveringen zijn en de vakantie maar 1 als er nog ruimte is voor 3 afleveringen.
  Vis een optie? maandag 6 november 2023 @ 12:46:04 #15
70532 loveli
N
pi_211211521
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Er zijn wel wat slechte matches uitgefilterd maar dan nog worden die 10 er voor 95 procent op uiterlijk uitgevist en dat doen ze ook altijd wel met First Dates enzo. (slechts heel af en toe zie je daar echt een rampzalige uiterlijke match)

Natuurlijk is de voorselectie wel wat beter bij BZV maar dat boeren wat minder twijfelend zijn en sneller harde knopen doorhakken is ook gewoon een feit. De Amserdamse koorbal die meedoet aan First Dates heeft om de hoek nog 100 knappe meiden zitten met wie hij het bed kan delen, de boer die op 100 km van de dichtstbijzijnde stad woont toch wat minder.

Bij First Dates was het slagingspercentage onder de 1 procent terwijl het bij BZV al jaren rond de 50 á 60 procent zit, dat is echt een absurd verschil hoor. :')
Je bedoelt dat de kandidaten van first dates iemand zoeken om te neuken en deelnemers aan BZV een partner zoeken voor de toekomst? Ook dat is voorselectie.

Voor FD moet je 1x naar Amsterdam, voor BZV Europa moet je een week naar Slowakije.
crap in = crap out
pi_211211527
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]
Je bedoelt dat de kandidaten van first dates iemand zoeken om te neuken en deelnemers aan BZV een partner zoeken voor de toekomst? Ook dat is voorselectie.

Voor FD moet je 1x naar Amsterdam, voor BZV Europa moet je een week naar Slowakije.
Het zal allemaal meespelen ja.
pi_211211534
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 11:41 schreef Burdie het volgende:

[..]
waarom zou ik degene waar ik echte gevoelens voor heb laten lopen voor iemand die mij meer zekerheid kan geven?
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn; gevoelens is de juice zonder welke een relatie weinig zin heeft.

quote:
als het gevoel er niet is, dan is het er niet.
Dan moeten we ons ook wel realiseren dat gevoelens als basis voor een relatie tegelijkertijd ook problematisch is. Het is erg oppervlakkig, zegt vaak meer over de persoon die deze gevoelens heeft (momentopname van de binnenwereld, hormonen) dan iets wezenlijks over de ander.

Zo zijn relaties imo meestal problematisch, een deal tussen twee mensen op basis van een kort moment in de tijd, waarbij twee individuen continu op zoek zijn naar connectie, maar tegelijkertijd in hun eigen gedachten- en gevoelsuniversum leven.
pi_211211573
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:37 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ja, het kan ook zijn dat de beslissingen nog 2 afleveringen zijn en de vakantie maar 1 als er nog ruimte is voor 3 afleveringen.
Er is toch meestal ook nog een terugkom/terugblikaflevering? Dus ik denk dat volgende aflevering de keuzes worden gemaakt (zagen we wat betreft Richard al een voorfilmpje van en zeker ook Piet zal de ander wel zeggen dat hij heeft gekozen)
pi_211211591
Als we het over de knapsten hebben dan is het sowieso wel bijzonder dat Richard de eerste 2 zo makkelijk heeft laten gaan.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2023 12:55:59 ]
  Vis een optie? maandag 6 november 2023 @ 13:05:58 #20
70532 loveli
N
pi_211211678
Omdat aantrekking dus niet altijd gaat om het gezicht, maar ook andere factoren. Zo vind ik onhandigheid niet aantrekkelijk (zeg maar iemand die geen lamp kan verwisselen) en een sterke figuurlijke ruggengraat bijzonder aantrekkelijk.

Voor mannen is uiterlijk een sterke factor, maar als je zoals Richard genoeg brieven krijgt, kun je filteren op èn leuk èn slim èn mooi èn vleeseter.
crap in = crap out
  maandag 6 november 2023 @ 14:00:37 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211212152
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 13:05 schreef loveli het volgende:
Omdat aantrekking dus niet altijd gaat om het gezicht, maar ook andere factoren. Zo vind ik onhandigheid niet aantrekkelijk (zeg maar iemand die geen lamp kan verwisselen) en een sterke figuurlijke ruggengraat bijzonder aantrekkelijk.

Voor mannen is uiterlijk een sterke factor, maar als je zoals Richard genoeg brieven krijgt, kun je filteren op èn leuk èn slim èn mooi èn vleeseter.
En toch zit de vegetariër er nog in :P.
KuikenGuppy
pi_211212182
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 13:05 schreef loveli het volgende:
Zo vind ik onhandigheid niet aantrekkelijk (zeg maar iemand die geen lamp kan verwisselen) en een sterke figuurlijke ruggengraat bijzonder aantrekkelijk.
Voor mannen is uiterlijk een sterke factor.
Mensen kijken dus naar wat voor hen van nut is oO<
pi_211212554
Ik was wel verbaasd dat Piet Anke al gekust had en dat hij nu zijn beslissing al gemaakt had. Maar dikke kudos aan degene die hier in dit topic voor de uitzending voorspelde dat er misschien al wel een vroegtijdige beslissing zou vallen en dan waarschijnlijk bij Piet. :o Leuk dat Anke het blijkbaar toch ook wel met hem ziet zitten. Ik kreeg af en toe een ander beeld van haar.

Richard zal zijn keuze voor Robin ook al wel gemaakt hebben, maar twijfelt nog, omdat Robin wat meer twijfelt en ze misschien ook wat minder makkelijk direct naar Slowakije zal overkomen. Vermoedelijk kiest hij toch wel voor Robin. Ik heb wel veel respect voor hoe open en leuk hij met zijn vrouwen praat. Hij doet dat oprecht heel erg goed.

Jasmijn blijf ik een vreemd meisje vinden en ik vind haar ook totaal niet aantrekkelijk eigenlijk. Wel vervelend voor haar dat Haico nu al bang is dat ze te jaloers is. Haico ziet nu al spoken bij haar. Dat gaat niet lang goed, dat kan ik je wel zeggen. Hopelijk kiest Haico ook voor Ellen, die hij denk ik wel leuker vindt, maar met wie hij geen 6 kinderen meer zal kunnen krijgen.

Bernice lijkt toch ook wel richting Ype Jacob te gaan maar het blijft gissen of er ooit een warm gevoel in dat meisje kan ontstaan in het bijzijn van een man.

En dan Claudia ... wat moet ik daar nou van zeggen. Ik vond het een heel erg rare vraag aan René van "Hoe kun jij mij overtuigen om voor jou te kiezen?". Ik had haar een lekkere zoen op de mond gegeven als ik René was. Gewoon wat brutaler zijn. Vermoedelijk kiest ze nu toch voor Saul, eh Paul.
Mja
  Vis een optie? maandag 6 november 2023 @ 14:56:21 #24
70532 loveli
N
pi_211212673
Ik snap het probleem niet zo met (gezonde) jaloezie. 40 jaar lang geen vrouw gehad en nu bang dat je potentiële liefde jaloers is?
crap in = crap out
pi_211212700
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 14:56 schreef loveli het volgende:
Ik snap het probleem niet zo met (gezonde) jaloezie. 40 jaar lang geen vrouw gehad en nu bang dat je potentiële liefde jaloers is?
Haico is kritisch. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')