Oproepen is 1, het daadwerkelijk uitvoeren vind ik toch veel erger.quote:Op maandag 6 november 2023 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wederom veelzeggend. En dit zie je eigenlijk bij alle pro-Israël demonstraties. Men is beschaafd en zingt gezamenlijk het volkslied. Dit schept een heel erg groot contrast met de andere partij, waar demonstranten zich weten te onderscheiden in agressie, geweld, haat, vandalisme, antisemitisme, intimidatie en oproepen tot genocide.
En om dit nog maar eens te bevestigen:quote:Op maandag 6 november 2023 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wederom veelzeggend. En dit zie je eigenlijk bij alle pro-Israël demonstraties. Men is beschaafd en zingt gezamenlijk het volkslied. Dit schept een heel erg groot contrast met de andere partij, waar demonstranten zich weten te onderscheiden in agressie, geweld, haat, vandalisme, antisemitisme, intimidatie en oproepen tot genocide.
Ik ben die nog helemaal niet tegengekomen op dit forum. Wie is hier Pro Hamas?quote:Op maandag 6 november 2023 17:11 schreef bitterbal het volgende:
die zijn net zo extreem in hun mening als de pro hamas types aan de andere kant vind ik
geloof niemand maar die lopen mee in de demo's tochquote:Op maandag 6 november 2023 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben die nog helemaal niet tegengekomen op dit forum. Wie is hier Pro Hamas?²
Klopt.quote:Op maandag 6 november 2023 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de mensen die naar de ziekenhuis moeten omdat ze gewond zij niet echt een boodschappen hebben dat hamas onder dat ziekenhuis zit
Volgens mij ben je gewoon een kloon.quote:Op maandag 6 november 2023 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben die nog helemaal niet tegengekomen op dit forum. Wie is hier Pro Hamas?²
denk ziekenhuis gewoon niet bombaderen. Evacueren gaat ook gewoon oprecht niet.quote:Op maandag 6 november 2023 17:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Klopt.
Wat voor de één primair reden is, is voor de ander daar verblijvende meer dan duidelijk van secundair belang.
De derde partij die bombardeert moet steeds haar actie op een goudschaaltje proberen wegen en verantwoorden een doel, het gebruikte middel rechtvaardigt. Los daarvan dat er doorgaans, voorafgaand flink is of wordt gewaarschuwd uit de buurt van het doel te blijven.
Vult maar in wie er dan op de verkeerde plaats gaat zitten om zich te verplegen.
Best heel lastig om de uitvoerder van een noodzakelijke geachte actie, ongeacht haar redenen direct verantwoordelijk te maken voor onschuldige slachtoffers die verder geen doel waren voor de operatie.
Het simpelste lijkt om dan maar niets te opereren dat helaas, zo weten we sinds meer dan 7/10, ook niet bijdraagt aan structureel voorkomen van uitzaaiend terreur.
Hopelijk is er snel meer duidelijkheid. IDF heeft Gaza stad omsingeld en gaat zeer snel de stad binnenvallen, omdat ze ook aanwijzingen hebben dat de gegijzelden daar nog vastgehouden worden.quote:
En toch is insta belangrijker dan het leed zelf zo te zien.quote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik vond dit een hele indrukwekkende foto.
[ afbeelding ]
Wanhopige Palestijnse man.
Overlevingskansen zijn extreem laag, als je met geweld ontzet moet worden.quote:Op maandag 6 november 2023 17:16 schreef MissButterflyy het volgende:
omdat ze ook aanwijzingen hebben dat de gegijzelden daar nog vastgehouden worden.
Je weet het toch met dat agressieve volk?quote:Op maandag 6 november 2023 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En om dit nog maar eens te bevestigen:
[ twitter ]
Wat hebben die kinderen hiermee te maken als ik vragen mag? Als 5 terroristen basischool de Blije Aap in Triesteveen gegijzeld houdt gooien we daar toch ook geen bommen op om van die 5 terroristen af te zijn?quote:Op maandag 6 november 2023 16:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wellicht zou Hamas de gegijzelden moeten laten gaan? Excuses aanbieden over 07 oktober? En dan denk ik dat Israel echt wel wil praten
Eigen schuld en niets erg aan.quote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat ze konden zijn als ze die lijn hadden doorgetrokken.quote:Op maandag 6 november 2023 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Islamitische wereld was tot in de middeleeuwen juist het centrum van de wereld als het ging om wetenschap.
https://en.wikipedia.org/(...)dieval_Islamic_world
Kan wel.quote:Op maandag 6 november 2023 16:56 schreef ExTec het volgende:
Best een verademing, hoe de pro-israel kan demonstreert. Geen politie, geen gewonden, geen kapotte ruiten, enz.
[ twitter ]
Racistquote:Op maandag 6 november 2023 17:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit is een wit blank Westers meisje dus veel erger dan een Islamitisch meisje.
Nou ja, die Jezus aanhangers moeten niks van je hebben als je anders bent en negeren je. Mohammed fans flikkeren je het liefste daarna van een flat af.quote:Op maandag 6 november 2023 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat zou de wereld toch een prachtige beschaafde plek zijn zonder Jezus en Mohammed.
Idd wel apart hoe religie en ras bij die poster door elkaar lopen.quote:
Mensen kijken vooral naar gedrag. En het merendeel van de Israëlische bevolking is trouwens niet blank.quote:Op maandag 6 november 2023 17:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit is een wit Westers meisje dus veel erger dan een Islamitisch meisje.
Echt niemand zegt dat.quote:Op maandag 6 november 2023 17:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit is een wit Westers meisje dus veel erger dan een Islamitisch meisje.
Ik zou ook wanhopig zijn als ik omringt was door tenminste 3 fotografen. Poppenkast.quote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[ afbeelding ]
Ruimdenkend persoonquote:Op maandag 6 november 2023 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, die Jezus aanhangers moeten niks van je hebben als je anders bent en negeren je. Mohammed fans flikkeren je het liefste daarna van een flat af.
Dus dit is de correcte versie:
Wat zou de wereld toch een prachtige beschaafde plek zijn zonder Mohammed.
Ik moest heel erg lang en diep nadenken en overwegen, maar ik moet stellen, je hebt gelijk, helaas.quote:Op maandag 6 november 2023 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Waarom zouden we? het heeft geen negatieve impact op ons.
2: Waarom zouden we? niemand is er in geintresseerd en China. ja, China. Geen land waar je gedoe mee wil.
3: Hahaha, wie heeft er nou interesse in de Afghanen.
Je laat hier goed mee zien dat je het allemaal niet zo goed begrijpt. Het Israëlisch-Palestijns conflict is voor ons (het westen) belangrijk, gezien de historie. Israel is quasi een westerse vazalstaat in het Midden-Oosten.
Dat wat zij wel of niet doen, heeft invloed op het westen. We dienen ze dus te steunen, maar wel met een kritische kijk.
Met de oeigoeren in China hebben wij niets van doen. Dat is een binnenlandse aangelegenheid.
Jawel.quote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou sommige users lijken palestijnen niet als slachtoffer te kunnen zien.
Ik heb geen familie op dit forum. Althans niet dat ik weet.quote:Op maandag 6 november 2023 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een kloon.
Anders zou je dat toch ook aan je familie vragen, als moslim zijnde?
Hoe kijken die ertegenaan?
Tja, de racismekaart trekken is natuurlijk makkelijker dan onder ogen te durven komen waarom er bij sommigen minder medeleven is met de Palestijnen dan met de Israëliërs.quote:
ja dus worden de palestijnen gestraft voor hamasquote:Op maandag 6 november 2023 17:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik zie ze vooral als slachtoffer van hun eigen bezopen gedrag.
De meesten kennen hier geen Palestijnen van dichtbij. Dus het blijft gissen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de racismekaart trekken is natuurlijk makkelijker dan onder ogen te durven komen waarom er bij sommigen de meesten minder medeleven is met de Palestijnen dan met de Israëliërs.
Meer dan 4000 kinderen die zich inderdaad als complete idioten hebben gedragen inderdaad!quote:Op maandag 6 november 2023 17:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik zie ze vooral als slachtoffer van hun eigen bezopen gedrag.
Wat is het doel van een reportage: is dat uitleggen hoe groot de pijn is van hier dat bestoven jongetje met wat het moet doormaken of is dat gebruiken om (de waanzin van) een ontstane situatie te benadrukken ?quote:Op maandag 6 november 2023 17:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat stond er ook weer? Er was een jongetje onder het puin vandaan gehaald, helemaal onder het stof en de rotzooi, die was aan het kermen van de pijn. Dat is een redelijk objectieve waarneming.
Ik snap niet zo goed waarom 7 oktober daar bijgehaald moet worden. Ook daar waren meer gedetailleerde beschrijvingen van te vinden.
Als hier al problemen van worden gemaakt gaat er iets niet helemaal goed. Lijkt alsof bepaalde mensen nieuws proberen te beïnvloeden…
Nee, zeker niet de meeste mensen. Kijk naar de demonstraties en de media. Het "medeleven" met de Palestijnen is in het Westen schrikbarend groot.quote:Op maandag 6 november 2023 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De meesten kennen hier geen Palestijnen van dichtbij. Dus het blijft gissen.²
mjaquote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer dan 4000 kinderen die zich inderdaad als complete idioten hebben gedragen inderdaad!
Tijd dus om zsm een andere onderdrukker te kiezen zodat je niet "gestraft" wordt.quote:Op maandag 6 november 2023 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus worden de palestijnen gestraft voor hamas
misschien nu komt er een verandering en durven ze wat anders te kiezenquote:Op maandag 6 november 2023 17:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tijd dus om zsm een andere onderdrukker te kiezen zodat je niet "gestraft" wordt.
Nee, dat zijn hun ouders die dat zelf hun kinderen hebben aangedaan of konden laten aandoen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer dan 4000 kinderen die zich inderdaad als complete idioten hebben gedragen inderdaad!
Mss hadden ze teveel jihad mickey gekeken, wie zal het zeggen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ze ondervinden de consequentie van Hamas toestaan in hun midden.quote:Op maandag 6 november 2023 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus worden de palestijnen gestraft voor hamas
dus gestraftquote:Op maandag 6 november 2023 17:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze ondervinden de consequentie van Hamas toestaan in hun midden.
Benjamin Netanyahu wil koste wat kost Hamas vernietigen en daar moet alles voor wijken.quote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor je buurman gaat vreemd met een stoute vrouw en haar man slaat jou in elkaar.
Of beter nog. Hij gooit een sloopkogel tegen de flat waar jullie beiden wonen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |