Echt niemand zegt dat.quote:Op maandag 6 november 2023 17:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit is een wit Westers meisje dus veel erger dan een Islamitisch meisje.
Ik zou ook wanhopig zijn als ik omringt was door tenminste 3 fotografen. Poppenkast.quote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik vond dit een hele indrukwekkende foto.
[ afbeelding ]
Wanhopige Palestijnse man.
Ruimdenkend persoonquote:Op maandag 6 november 2023 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, die Jezus aanhangers moeten niks van je hebben als je anders bent en negeren je. Mohammed fans flikkeren je het liefste daarna van een flat af.
Dus dit is de correcte versie:
Wat zou de wereld toch een prachtige beschaafde plek zijn zonder Mohammed.
Ik moest heel erg lang en diep nadenken en overwegen, maar ik moet stellen, je hebt gelijk, helaas.quote:Op maandag 6 november 2023 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Waarom zouden we? het heeft geen negatieve impact op ons.
2: Waarom zouden we? niemand is er in geintresseerd en China. ja, China. Geen land waar je gedoe mee wil.
3: Hahaha, wie heeft er nou interesse in de Afghanen.
Je laat hier goed mee zien dat je het allemaal niet zo goed begrijpt. Het Israëlisch-Palestijns conflict is voor ons (het westen) belangrijk, gezien de historie. Israel is quasi een westerse vazalstaat in het Midden-Oosten.
Dat wat zij wel of niet doen, heeft invloed op het westen. We dienen ze dus te steunen, maar wel met een kritische kijk.
Met de oeigoeren in China hebben wij niets van doen. Dat is een binnenlandse aangelegenheid.
Jawel.quote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou sommige users lijken palestijnen niet als slachtoffer te kunnen zien.
Ik heb geen familie op dit forum. Althans niet dat ik weet.quote:Op maandag 6 november 2023 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een kloon.
Anders zou je dat toch ook aan je familie vragen, als moslim zijnde?
Hoe kijken die ertegenaan?
Tja, de racismekaart trekken is natuurlijk makkelijker dan onder ogen te durven komen waarom er bij sommigen minder medeleven is met de Palestijnen dan met de Israëliërs.quote:
ja dus worden de palestijnen gestraft voor hamasquote:Op maandag 6 november 2023 17:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik zie ze vooral als slachtoffer van hun eigen bezopen gedrag.
De meesten kennen hier geen Palestijnen van dichtbij. Dus het blijft gissen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de racismekaart trekken is natuurlijk makkelijker dan onder ogen te durven komen waarom er bij sommigen de meesten minder medeleven is met de Palestijnen dan met de Israëliërs.
Meer dan 4000 kinderen die zich inderdaad als complete idioten hebben gedragen inderdaad!quote:Op maandag 6 november 2023 17:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik zie ze vooral als slachtoffer van hun eigen bezopen gedrag.
Wat is het doel van een reportage: is dat uitleggen hoe groot de pijn is van hier dat bestoven jongetje met wat het moet doormaken of is dat gebruiken om (de waanzin van) een ontstane situatie te benadrukken ?quote:Op maandag 6 november 2023 17:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat stond er ook weer? Er was een jongetje onder het puin vandaan gehaald, helemaal onder het stof en de rotzooi, die was aan het kermen van de pijn. Dat is een redelijk objectieve waarneming.
Ik snap niet zo goed waarom 7 oktober daar bijgehaald moet worden. Ook daar waren meer gedetailleerde beschrijvingen van te vinden.
Als hier al problemen van worden gemaakt gaat er iets niet helemaal goed. Lijkt alsof bepaalde mensen nieuws proberen te beïnvloeden…
Nee, zeker niet de meeste mensen. Kijk naar de demonstraties en de media. Het "medeleven" met de Palestijnen is in het Westen schrikbarend groot.quote:Op maandag 6 november 2023 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De meesten kennen hier geen Palestijnen van dichtbij. Dus het blijft gissen.²
mjaquote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer dan 4000 kinderen die zich inderdaad als complete idioten hebben gedragen inderdaad!
Tijd dus om zsm een andere onderdrukker te kiezen zodat je niet "gestraft" wordt.quote:Op maandag 6 november 2023 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus worden de palestijnen gestraft voor hamas
misschien nu komt er een verandering en durven ze wat anders te kiezenquote:Op maandag 6 november 2023 17:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tijd dus om zsm een andere onderdrukker te kiezen zodat je niet "gestraft" wordt.
Nee, dat zijn hun ouders die dat zelf hun kinderen hebben aangedaan of konden laten aandoen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer dan 4000 kinderen die zich inderdaad als complete idioten hebben gedragen inderdaad!
Mss hadden ze teveel jihad mickey gekeken, wie zal het zeggen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ze ondervinden de consequentie van Hamas toestaan in hun midden.quote:Op maandag 6 november 2023 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus worden de palestijnen gestraft voor hamas
dus gestraftquote:Op maandag 6 november 2023 17:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze ondervinden de consequentie van Hamas toestaan in hun midden.
Benjamin Netanyahu wil koste wat kost Hamas vernietigen en daar moet alles voor wijken.quote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor je buurman gaat vreemd met een stoute vrouw en haar man slaat jou in elkaar.
Of beter nog. Hij gooit een sloopkogel tegen de flat waar jullie beiden wonen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |