Ik ben vooral liberaal, ik wil dat de overheid zich niet overal mee bemoeit. Maar dat wil inmiddels niemand meer, vrijwel alle partijen willen meer bepalen ipv minderquote:Op zondag 5 november 2023 23:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal een niemandsland ja..
Ik zie hem ook wel doenquote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
NAVO wordt hij nu genoemd toch?
Hij is minder alleen maar aan het bashen jaquote:Op zondag 5 november 2023 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel doen
Verder: Timmermans herpakt zich in het debat
Ja daar lijkt ie goede papieren te hebben, al lijkt Von der Leien een goede concurrent. Maar als zij de NAVO gaat doen zal Rutte wel naar haar baan schuiven als EU-baas.quote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
NAVO wordt hij nu genoemd toch?
Meh, ik vind dat ik wel iets moet kiezen. Je bent het er toch nooit 100% mee eens..quote:
Ik vond prima debatquote:
Ik twijfel tussen NSC en SPquote:
Eens, is een logisch gevolg van alle ontwikkelingen maar zit ook een prijskaartje aan.quote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we worden allemaal een paar jaar ouder dan pak 'm beet 20 jaar geleden, we zijn daarnaast met steeds meer mensen in dit land en op de arbeidsmarkt was de zorg niet aantrekkelijk. Als je hoogstaande zorg wilt blijven leveren is het niet gek dat dat allemaal wat duurder wordt.
Wat me zo stoort in dit land is dat de gemiddelde Nederlander maar roept dat alles kut is, dat alles beter moet maar oh wee als het je in je eigen portemonnee gaat raken. Zelfde met die AOW-discussie van een paar jaar geleden. Als de gemiddelde NL'er een jaar of 5 ouder wordt als de periode waarin we de grens op 65 hebben gesteld is het toch niet gek dat we wat langer moeten doorwerken om het betaalbaar te houden.
Vond vooral Dilan maar matig ja.quote:Op zondag 5 november 2023 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond prima debat
Mijn top3 van dit debat:
1 Omzigt
2 Timmermans
3 Dilan
Die bedrijfspartij van Van Haga is misschien een optie voor je.quote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben vooral liberaal, ik wil dat de overheid zich niet overal mee bemoeit. Maar dat wil inmiddels niemand meer, vrijwel alle partijen willen meer bepalen ipv minder
We willen meer voor minder. De tendens van onze maatschappij. Kijk naar onze nieuwe generatie werkenden. Oei..quote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we worden allemaal een paar jaar ouder dan pak 'm beet 20 jaar geleden, we zijn daarnaast met steeds meer mensen in dit land en op de arbeidsmarkt was de zorg niet aantrekkelijk. Als je hoogstaande zorg wilt blijven leveren is het niet gek dat dat allemaal wat duurder wordt.
Wat me zo stoort in dit land is dat de gemiddelde Nederlander maar roept dat alles kut is, dat alles beter moet maar oh wee als het je in je eigen portemonnee gaat raken. Zelfde met die AOW-discussie van een paar jaar geleden. Als de gemiddelde NL'er een jaar of 5 ouder wordt als de periode waarin we de grens op 65 hebben gesteld is het toch niet gek dat we wat langer moeten doorwerken om het betaalbaar te houden.
En dat zou je ook niet achter RTL zoeken.quote:Op zondag 5 november 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Een debat zonder irritante schreeuwpartijen is wel echt een gouden zet van RTL geweest.
GroenLinks stemmers gonna madquote:
Da's wel een hele gevaarlijke gamechanger als je kijkt naar zijn achterbanquote:
Ik vraag me echt af wat er in je bovenkamer om gaat als je die stikstofonzin als een groter probleem ziet dan alles wat eronder lijdt.quote:
Grote varkensstallen ombouwen naar appartementen. Zonnepanelen liggen al op de daken. Twee problemen tegelijk aangepaktquote:Op zondag 5 november 2023 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er in je bovenkamer om gaat als je die stikstofonzin als een groter probleem ziet dan alles wat eronder lijdt.
win-win situatiequote:Op zondag 5 november 2023 23:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Grote varkensstallen ombouwen naar appartementen. Zonnepanelen liggen al op de daken. Twee problemen tegelijk aangepakt
Dan kan je met recht zeggen dat iemand bij wie je op bezoek bent in een varkensstal woontquote:Op zondag 5 november 2023 23:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Grote varkensstallen ombouwen naar appartementen. Zonnepanelen liggen al op de daken. Twee problemen tegelijk aangepakt
De stallen van vroeger kon je wel mooi ombouwen. Boerderij van mijn opa is ooit helemaal opgeknapt. Prachtig geworden die voormalig koeienstal. Zou menig mens graag in wonenquote:Op zondag 5 november 2023 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je met recht zeggen dat iemand bij wie je op bezoek bent in een varkensstal woont
Ik zou er trots op zijn als ik daar zou wonen.quote:Op zondag 5 november 2023 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je met recht zeggen dat iemand bij wie je op bezoek bent in een varkensstal woont
Ff een sessie in de Playboy dan.quote:Op zondag 5 november 2023 23:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vond vooral Dilan maar matig ja.
quote:Op zondag 5 november 2023 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Klimaat vind ik dan weer niet zo interessant
Ik denk altijd maar dat Nederland het toch niet kan oplossen. (We zijn gewoonweg veel te klein.)quote:Op zondag 5 november 2023 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvan hoop ik ook gewoon dat de partijen het eens zijn op de wappies na.
Volgens mij zijn deze 3 partijen in elke peiling wel de grootste 3, alleen de volgorde verschilt per peiling dacht ik.quote:Op maandag 6 november 2023 08:44 schreef Resistwemuch het volgende:
[ twitter ]
Zo denk ik er ook over. RTL zegt dat ze de uitnodigingen basseerden op de peilingen. Die erg onbetrouwbaar zijn.
Ik durf Timmermans eigenlijk wel af te schrijven als premier, het zal tussen Dilan en Pieter gaan. En ik denk dat mensen echt het meeste vertrouwen hebben in de nieuwe messias, dus dat worden interessante tijden.quote:Op maandag 6 november 2023 09:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze 3 partijen in elke peiling wel de grootste 3, alleen de volgorde verschilt per peiling dacht ik.
Lekker inhoudelijke post weer.quote:Op maandag 6 november 2023 09:03 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/politie(...)-programma~a17325bc/
Pieter is een hele vervelende vent
Op twitter kun je ook een peiling doen als je een groot bereik hebt. En dan zie je andere resultaten.quote:Op maandag 6 november 2023 09:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze 3 partijen in elke peiling wel de grootste 3, alleen de volgorde verschilt per peiling dacht ik.
Je wil echt een willekeurige Twitter poll van iemand met een bepaald gekleurd publiek vergelijken met professionele peilers?quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Op twitter kun je ook een peiling doen als je een groot bereik hebt. En dan zie je andere resultaten.
De inhoud spreekt toch voor zich. Ik vind het heel flauw dat iemand die wel/geen ambities heeft om premier te worden en wel/niet de grootste partij wil worden continue zijn snor wil drukken omdat de setting hem niet helemaal aan lijkt te staan. Continue dat gedweep over de inhoud etc, terwijl het echt niet zo is dat die debatten alleen maar show zijn.quote:
Huu ik mijn cirkel stemmen ze allemaal op dezelfde partij dus die moet ook nationaal de grootste partij zijn huuuquote:Op maandag 6 november 2023 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil echt een willekeurige Twitter poll van iemand met een bepaald gekleurd publiek vergelijken met professionele peilers?![]()
Peilingen zijn palingen. Maar zo onbetrouwbaar zijn ze nu ook weer niet. Dat, behoudens uitbreken van WO3 of andere zwarte zwanen, een van deze drie de grootste wordt lijkt me een zekerheidje.quote:Op maandag 6 november 2023 08:44 schreef Resistwemuch het volgende:
[ twitter ]
Zo denk ik er ook over. RTL zegt dat ze de uitnodigingen basseerden op de peilingen. Die erg onbetrouwbaar zijn.
Het zijn gratis woorden, wie kan er immers tegen zijn. Het is ook leeg en doorzichtig.quote:Op zondag 5 november 2023 23:29 schreef koos_vriendloos het volgende:
"Investeren in vooruitgaan, investeren, optimisme, geloven"
legere woorden kan je niet uit je mond krijgen
denk het ook.quote:Op maandag 6 november 2023 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf Timmermans eigenlijk wel af te schrijven als premier, het zal tussen Dilan en Pieter gaan. En ik denk dat mensen echt het meeste vertrouwen hebben in de nieuwe messias, dus dat worden interessante tijden.
quote:Op maandag 6 november 2023 09:21 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Op twitter kun je ook een peiling doen als je een groot bereik hebt. En dan zie je andere resultaten.
Heb je NOS op 3 gezien? Jetten & Baudet video verreweg de meeste kijkers...quote:Op maandag 6 november 2023 09:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk het ook.
[..]daar zal de fvd wel 40 zetels halen
logisch, dat is echt puur leedvermaak.quote:Op maandag 6 november 2023 09:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb je NOS op 3 gezien? Jetten & Baudet video verreweg de meeste kijkers...
Ramptoerisme.quote:Op maandag 6 november 2023 09:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb je NOS op 3 gezien? Jetten & Baudet video verreweg de meeste kijkers...
Dus hij gedraagt zich als een lijsttrekker in verkiezingstijd, en dan is ie vervelend?quote:Op maandag 6 november 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De inhoud spreekt toch voor zich. Ik vind het heel flauw dat iemand die wel/geen ambities heeft om premier te worden en wel/niet de grootste partij wil worden continue zijn snor wil drukken omdat de setting hem niet helemaal aan lijkt te staan. Continue dat gedweep over de inhoud etc, terwijl het echt niet zo is dat die debatten alleen maar show zijn.
Hij overweegt overduidelijk de confrontatie uit de weg te gaan uit angst dat zijn momentum komt te vervallen. Daar kun je straks als je premier bent ook niet voor weg lopen...
Inhoudelijk genoeg?
twitter zit vol met dat soort mensenquote:Op maandag 6 november 2023 10:01 schreef Momo het volgende:
Het is wel weer heel FVD om te denken dat de peilingen allemaal een complot zijn en dat FvD eigenlijk 40 zetels heeft op basis van je eigen online bubbel.
Vind ik van wel ja. Dit soort acties om debatten te mijden omdat de vorm je niet aan staat vind ik niet sterk ogen, het zijn juist trucjes van de door hem zo verfoeide "oude politiek" als je het mij vraagt.quote:Op maandag 6 november 2023 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus hij gedraagt zich als een lijsttrekker in verkiezingstijd, en dan is ie vervelend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |