Na een maand zwoegen eergisteren de laatste paar hoofdstukken gelezen. Het verhaal (roman) heeft veel bochten en daardoor had ik moeite om mijn aandacht erbij te houden. Ik vond het dus tegenvallen.quote:Wanneer zijn broer opeens verdwijnt, keert de 33-jarige Herman terug naar zijn geboortestad. Het wordt een kort bezoek, denkt hij. Maar wie eenmaal terugkeert naar het Wilde Oosten van Oekraïne – met zijn vrouwen, drank, smokkelaars, maïsbaronnen, vluchtelingen en granaten – gaat er niet snel meer vandaan.
Nou ik begin er net in, maar wordt er wel direct in meegezogen. Als ie dit blijft vasthouden, kan het wel eens in mijn toplijstje terecht komenquote:
True crimequote:
Van hem moet ik inderdaad ook eens iets lezen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:17 schreef Academicus het volgende:
Ik lees alles van Houellebecq en elke keer is het alsof ik over mezelf lees![]()
Verplichte literatuur voor iedereen die alles over de postmoderne maatschappij in ontbinding wil lezen
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar heeft dit toegevoegde waarde als je de podcast trouw beluisterd?
Ik ben ook een groot Houellebecq fan. Ik raad 'De wereld als markt en strijd' (Extension du domaine de la lutte) aan om mee te beginnen. Lekker dun boekje en je weet meteen welke toon je kan verwachten van de rest van zijn oeuvre.quote:Op woensdag 8 november 2023 00:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van hem moet ik inderdaad ook eens iets lezen.
Nog tips voor een newbie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |