Nee, had in Q1 FOK! F1 nog niet opgestartquote:
Had Ocon hem verloren als Alonso niet ingestuurd had? Als je door die stuurbeweging denkt dat Alonso je niet gezien heeft en dan in een reflex naar binnen stuurt is het makkelijk de controle verliezen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het beetje insturen was wel apart. Toch was er niets gebeurd als Ocon hem niet verloren had.
Viaplay studio?quote:
Ja.quote:
Haha. Ik denk eerder Ocon dan Alonso maar verwacht geen straf. Hij schrok leek het, verloor hem. Sprint shootout incident.quote:
Gewoon weer lekker 1 voor 1.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Waarom doen ze niet twee groepen van 10 in Q1 bij bepaalde circuits zodat ze niet klagen over 'traffic'?
Zijn ze wel over aan het nadenken, las ik.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Waarom doen ze niet twee groepen van 10 in Q1 bij bepaalde circuits zodat ze niet klagen over 'traffic'?
Hij verloor de controle op de kerbs en drifte daarna tegen Fernando aan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef beantherio het volgende:
Net de beelden weer gezien maar Ocon ging echt compleet de verkeerde kant op.
Goed idee, ik ga er ook een makenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Nah..nog maar een bakkieinschenken dan
MotoGP doet dat al een hele tijd met die redenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Gamen en F1 kijken tegelijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef Tijn het volgende:
Zeg, heb ik hier Baldur's Gate 3 voor uitgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |