quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Vergeleken met pen en papier is het nog steeds relatief nieuw hoor.![]()
Maar ik gebruik zelf dus wel excel, omdat ik precies binnen het budget wil blijven. Inmiddels rekent ie zelfs uitgaven in SEK om naar EUR.
Ja, ieder jaarquote:
Voor mij is dat onderdeel van de pret, om het zo uit te kienen dat het precies in het budget van de donateur past. Anders is het einde zoek!quote:Want dat was mijn punt een beetje haha.
Ik maak ieder jaar een prachtige excel om ieder jaar NIET binnen budget te blijven
In steen beitelen is dan weer niet handig, want ik ruil vaak later nog aankopen om tussen het kerstpakket en mijn eigen voorraadkast.quote:Op zaterdag 11 november 2023 06:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Pffff, pen en papier.
De echte shopper schrijft met een lei en een griffel, en de echte pro's beitelen hun administratie met een stenen beitel in een platte steen.
Haha @KapiteinIglo en ik zijn team einde zoekquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar
[..]
Voor mij is dat onderdeel van de pret, om het zo uit te kienen dat het precies in het budget van de donateur past. Anders is het einde zoek!
Misschien moeten we dat maar in de kaarten schrijven dit jaarquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:21 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha @:kapiteiniglo en ik zijn team einde zoek
Oh, zó herkenbaar. Ik kocht de ultieme Ronny James Dio lelijke kersttrui als sinterklaascadeau voor dit jaar. Voor pakjesavond.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen geheim houden.
Koop ik in begin van het jaar een cadeau voor verjaardag van @:superkimmi (die is 7dec jarig), dan kan ik dat precies 2 uur geheim houden. Dus kan ik daarna alsnog een nieuw cadeau kopen.
Dat herhaalt zich dan meermaalsper jaar.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:34 schreef Jentin het volgende:
[..]
Oh, zó herkenbaar. Ik kocht de ultieme Ronny James Dio lelijke kersttrui als sinterklaascadeau voor dit jaar. Voor pakjesavond.
Het duurde twee dagen na aankomst van het pakje
Stuur maar dm evenquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:04 schreef marsan het volgende:
Ik had dit jaar, net als elk jaar ook iets extras te geven. Maar geen idee aan wie. Ook gevraagd aan oude ontvangers gevraagd, maar kwam niets uit.
Iemand met n idee?
Donequote:
Via welke weg? We hebben je aanmelding gemist denk ikquote:Op zondag 12 november 2023 09:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Kan het kloppen dat ik nog niet gekoppeld ben? Heb mij opgegeven als donateur.
Ik weet wel met welke 2 cadeautjes jullie naar mij mogen komenquote:Op zondag 12 november 2023 23:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Vanaf deze week ga ik beginnen met inpakken.
Ons hele huis begint langzaam 1 groot kerstpakket te worden
Ehhhhhh is dit een soort verkapt voorspel?quote:Op maandag 13 november 2023 08:43 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik weet wel met welke 2 cadeautjes jullie naar mij mogen komen
Jeeeeetje, wat een pech....Sterkte en een knuffelquote:Op zondag 12 november 2023 20:33 schreef Papabear het volgende:
Ik probeer vanaf vandaag ook weer regelmatig mee te lezen. Afgelopen maandag met mijn middelste zoon naar het ziekenhuis geweest voor vermoedelijk een flinke liesbreuk.
De afgelopen 3 dagen heeft hij zijn eerste chemokuren in het Antoni van Leeuwenhoek gehad. Rollercoaster van emoties, maar inmiddels is het een beetje geland.
Een beetje afleiding hier is nu wel welkom
hahahahaquote:Op maandag 13 november 2023 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ehhhhhh is dit een soort verkapt voorspel?
Heftig Papabear, sterkte hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 20:33 schreef Papabear het volgende:
Ik probeer vanaf vandaag ook weer regelmatig mee te lezen. Afgelopen maandag met mijn middelste zoon naar het ziekenhuis geweest voor vermoedelijk een flinke liesbreuk.
De afgelopen 3 dagen heeft hij zijn eerste chemokuren in het Antoni van Leeuwenhoek gehad. Rollercoaster van emoties, maar inmiddels is het een beetje geland.
Een beetje afleiding hier is nu wel welkom
Tenzij je er verse kerstkransjes in hebt zitten, die dan met Kerst niet zo vers meer zijn…quote:Op maandag 13 november 2023 17:30 schreef Cod_player het volgende:
Mijn pakket is over max 1,5 week wel klaar voor verzending. Het is nog geen december dan maar dat is geen probleem toch?
Ach, er is nog tijd zat hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 18:11 schreef camaron het volgende:
Ik ben nog niet aan het inpakken, ik heb nog niet eens voldoende cadeaupapier.
Vandaag wel weer 2 cadeautjes gescoord.
Ik mag een combipakket samenstellen en de 'gewone' boodschappen doe ik op het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |