Boodschappenpakket, cadeaupakket en het combipakket.quote:Op maandag 13 november 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik het in de OP/FAQ niet kan vinden, wat is een combi-pakket en welke soorten pakketten zijn er nog meer?
Jemigquote:Op zondag 12 november 2023 20:33 schreef Papabear het volgende:
Ik probeer vanaf vandaag ook weer regelmatig mee te lezen. Afgelopen maandag met mijn middelste zoon naar het ziekenhuis geweest voor vermoedelijk een flinke liesbreuk.
De afgelopen 3 dagen heeft hij zijn eerste chemokuren in het Antoni van Leeuwenhoek gehad. Rollercoaster van emoties, maar inmiddels is het een beetje geland.
Een beetje afleiding hier is nu wel welkom
Het is een vraag in de vragenlijst. Of iemand boodschappen wil, cadeautjes, of beidequote:Op maandag 13 november 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik het in de OP/FAQ niet kan vinden, wat is een combi-pakket en welke soorten pakketten zijn er nog meer?
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 12 november 2023 20:33 schreef Papabear het volgende:
Ik probeer vanaf vandaag ook weer regelmatig mee te lezen. Afgelopen maandag met mijn middelste zoon naar het ziekenhuis geweest voor vermoedelijk een flinke liesbreuk.
De afgelopen 3 dagen heeft hij zijn eerste chemokuren in het Antoni van Leeuwenhoek gehad. Rollercoaster van emoties, maar inmiddels is het een beetje geland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel een traantje moeten wegpoetsen bij die arme Karel, maar ja die sufferd heeft dan ook geen besef van tijd...
You sound reasonable...Time to up my medication.
Wat een heftige tijd, sterkte!quote:Op zondag 12 november 2023 20:33 schreef Papabear het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:34 schreef superkimmi het volgende:
Zien net in de postnl app dat er weer een kaartje onderweg is met onze nicknames.![]()
Nu moeten jullie normaal gaan doen hoor!!
En @:sharuun01 geef je ons adres gratis weg aan elke 5e dm’er ofzo?
Nee natuurlijk niet, dat is een verdien model voor mij.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:34 schreef superkimmi het volgende:
Zien net in de postnl app dat er weer een kaartje onderweg is met onze nicknames.![]()
Nu moeten jullie normaal gaan doen hoor!!
En @:sharuun01 geef je ons adres gratis weg aan elke 5e dm’er ofzo?
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:45 schreef superkimmi het volgende:
Met retour afzender de Noordpool; hou op met ons hoor
Ik durf niet meer naar huis hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:45 schreef superkimmi het volgende:
Met retour afzender de ‘Noordpool’ hou op met ons hoor![]()
Wordt wel een beetje eng nu…ik ga op handschriften letten bij meets
![]()
[ link | afbeelding ]
Oh en vanuit de Efteling![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Haha, jullie eigen stalker-elfjes
Dat is snel!quote:Op woensdag 15 november 2023 08:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
Eerste pakket staat klaar om verzonden te worden
![]()
vergeten spoilerfoto’s te maken
Leg vooral die druk nog even bij de andere shoppers/gavers jaquote:Op woensdag 15 november 2023 08:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
Eerste pakket staat klaar om verzonden te worden
![]()
vergeten spoilerfoto’s te maken
Maar maar maar ik moet nog 4 pakketten, en 40u pw werken en organisatie, dit is eigenlijk wel fijn. En een iets ander pakket dan de restquote:Op woensdag 15 november 2023 23:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Leg vooral die druk nog even bij de andere shoppers/gavers ja![]()
Ik heb net 3 dingen voor in het pakket. Ik kom meestal zo rond 10 december helemaal op stoom, want 14 december ofzo moet alles op de post.
Snap ik hoorquote:Op donderdag 16 november 2023 09:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar maar maar ik moet nog 4 pakketten, en 40u pw werken en organisatie, dit is eigenlijk wel fijn. En een iets ander pakket dan de rest
Leuk hè de kerstpakkettenactiequote:Op donderdag 16 november 2023 10:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Snap ik hoor
Ik maak 2 pakketten en het loopt in mijn hoofd door elkaar, maar dat is niet erg. Uiteindelijk krijg ik weer overzicht en dan is alles weer rustig.
Enormquote:Op donderdag 16 november 2023 12:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Leuk hè de kerstpakkettenactie
Het wordt pas écht eng als jullie beiden weg zijn, 's avonds thuis komen en er ineens een paar kaarten op de eettafel liggen ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar huis hoor.
We worden in de gaten gehouden
Vrouwen!quote:Op donderdag 16 november 2023 13:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Enorm![]()
Vrouw vraagt ook steeds of ik mijn zooi wil opruimen. Het inpakpapier ligt naast het bed, de cadeautjes verspreid tussen keuken en huiskamer, het plakband ligt op tafel, er staan dozen klaar… Zij wordt ook wel een beetje gek van me
Hou je ff opquote:Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt pas écht eng als jullie beiden weg zijn, 's avonds thuis komen en er ineens een paar kaarten op de eettafel liggen ofzo.
Maar ik moet al 2 pakketten maken… wanneer heb ik tijd om te behangen dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Vrouwen!![]()
![]()
Achter het behang plakken. Heb je niks aan
Ik kom wel even helpen. Plakken we @superkimmi er ook gelijk achter!quote:Op donderdag 16 november 2023 14:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Maar ik moet al 2 pakketten maken… wanneer heb ik tijd om te behangen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
quote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik kom wel even helpen. Plakken we @:superkimmi er ook gelijk achter!Gaan we dan bij jullie behangen of bij ons? Want ik weet niet of ik trek heb in 2 bobbels achter het behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schaam me doodquote:Op donderdag 16 november 2023 09:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar maar maar ik moet nog 4 pakketten, en 40u pw werken en organisatie, dit is eigenlijk wel fijn. En een iets ander pakket dan de rest
Ha idem. Meerdere pakketten kan ik niet aan hoor, ik moet nu al telkens de vragenlijst openen om dingen te checken.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik schaam me dood![]()
Ik zit thuis op m'n gemak uit te werken en doe maar 1 pakket![]()
Maaarrr, de vulling daarvan schiet aardig op gelukkig
Ik had best weinig info dus weinig om te checken en veel zelf verzinnenquote:Op donderdag 16 november 2023 17:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha idem. Meerdere pakketten kan ik niet aan hoor, ik moet nu al telkens de vragenlijst openen om dingen te checken.
Ik word even in 3 posts gedegradeerd tot ‘bobbel achter het behang’quote:Op donderdag 16 november 2023 15:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gaan we dan bij jullie behangen of bij ons? Want ik weet niet of ik trek heb in 2 bobbels achter het behang
Heb je een borstamuptatie gehad dan? Ze had het wel over twee bobbels hoorquote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik word even in 3 posts gedegradeerd tot ‘bobbel achter het behang’
De andere bobbel is haar eigen vrouwquote:Op donderdag 16 november 2023 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je een borstamuptatie gehad dan? Ze had het wel over twee bobbels hoor
Oh, zover had ik nog niet doorgedacht, maar dan zouden het twee bergen met vier toppen moeten zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 18:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De andere bobbel is haar eigen vrouw
Ben je even niet online, gebeurt dat… Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik word even in 3 posts gedegradeerd tot ‘bobbel achter het behang’
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ben je even niet online, gebeurt dat… Het zou verboden moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |