Enormquote:Op donderdag 16 november 2023 12:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Leuk hè de kerstpakkettenactie
Het wordt pas écht eng als jullie beiden weg zijn, 's avonds thuis komen en er ineens een paar kaarten op de eettafel liggen ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar huis hoor.
We worden in de gaten gehouden
Vrouwen!quote:Op donderdag 16 november 2023 13:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Enorm![]()
Vrouw vraagt ook steeds of ik mijn zooi wil opruimen. Het inpakpapier ligt naast het bed, de cadeautjes verspreid tussen keuken en huiskamer, het plakband ligt op tafel, er staan dozen klaar… Zij wordt ook wel een beetje gek van me
Hou je ff opquote:Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt pas écht eng als jullie beiden weg zijn, 's avonds thuis komen en er ineens een paar kaarten op de eettafel liggen ofzo.
Maar ik moet al 2 pakketten maken… wanneer heb ik tijd om te behangen dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Vrouwen!![]()
![]()
Achter het behang plakken. Heb je niks aan
Ik kom wel even helpen. Plakken we @superkimmi er ook gelijk achter!quote:Op donderdag 16 november 2023 14:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Maar ik moet al 2 pakketten maken… wanneer heb ik tijd om te behangen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
quote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik kom wel even helpen. Plakken we @:superkimmi er ook gelijk achter!Gaan we dan bij jullie behangen of bij ons? Want ik weet niet of ik trek heb in 2 bobbels achter het behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schaam me doodquote:Op donderdag 16 november 2023 09:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar maar maar ik moet nog 4 pakketten, en 40u pw werken en organisatie, dit is eigenlijk wel fijn. En een iets ander pakket dan de rest
Ha idem. Meerdere pakketten kan ik niet aan hoor, ik moet nu al telkens de vragenlijst openen om dingen te checken.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik schaam me dood![]()
Ik zit thuis op m'n gemak uit te werken en doe maar 1 pakket![]()
Maaarrr, de vulling daarvan schiet aardig op gelukkig
Ik had best weinig info dus weinig om te checken en veel zelf verzinnenquote:Op donderdag 16 november 2023 17:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha idem. Meerdere pakketten kan ik niet aan hoor, ik moet nu al telkens de vragenlijst openen om dingen te checken.
Ik word even in 3 posts gedegradeerd tot ‘bobbel achter het behang’quote:Op donderdag 16 november 2023 15:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gaan we dan bij jullie behangen of bij ons? Want ik weet niet of ik trek heb in 2 bobbels achter het behang
Heb je een borstamuptatie gehad dan? Ze had het wel over twee bobbels hoorquote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik word even in 3 posts gedegradeerd tot ‘bobbel achter het behang’
De andere bobbel is haar eigen vrouwquote:Op donderdag 16 november 2023 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je een borstamuptatie gehad dan? Ze had het wel over twee bobbels hoor
Oh, zover had ik nog niet doorgedacht, maar dan zouden het twee bergen met vier toppen moeten zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 18:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De andere bobbel is haar eigen vrouw
Ben je even niet online, gebeurt dat… Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik word even in 3 posts gedegradeerd tot ‘bobbel achter het behang’
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ben je even niet online, gebeurt dat… Het zou verboden moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |