SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 04-11-2023 17:52:45 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dank je wel!quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gewoonmezelf wat gaaf zeg! Veel plezier alvast! Het is jullie van harte gegund!![]()
Donna wat een ellende zeg![]()
Ach Whiskers wat een schrik zeg! Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder
Dit herken ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vond het toen ik de vragenlijst invulde wat lastig om concreet wat dingen aan te geven die ik (en mijn kat) leuk zou vinden/wel kan gebruiken![]()
Heb ik wel vaker op dat soort momenten. Bijvoorbeeld als gevraagd wordt wat ik voor mijn verjaardag wil. En na mijn verjaardag heb ik dan ineens goede ideeën![]()
![]()
(…)
quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vond het toen ik de vragenlijst invulde wat lastig om concreet wat dingen aan te geven die ik (en mijn kat) leuk zou vinden/wel kan gebruiken![]()
Heb ik wel vaker op dat soort momenten. Bijvoorbeeld als gevraagd wordt wat ik voor mijn verjaardag wil. En na mijn verjaardag heb ik dan ineens goede ideeën![]()
![]()
Maar ik heb inmiddels wel wat bedacht voor het geval dat mijn (mij onbekende) gever/shopper nog wat inspiratie kan gebruiken:
* Opbergding voor koffiecups. Heb pas sinds kort zo'n apparaat en nog niks om de koffiecups in te bewaren;
* Catnip spray voor de kat. Althans: om af en toe op zijn speelgoed/krabpaal/krabton te sprayen.
* Recent ondekt dat mijn kat Lily's Kitchen whisker lickin' chicken (smooth paté) lekker blijkt te vinden i.t.t. allerlei ander natvoer dat ik uitgeprobeerd heb. Is wel prijzig, maar het zou dan ook voor zijn kerstdiner zijn 🎄
Zo niet: bovenstaande gewoon lekker negeren![]()
Het idee alleen al dat er een kerstpakket voor me samengesteld wordt is al hartverwarmend en zeer opbeurend![]()
![]()
![]()
Overigens ook hier nog een reden om extra blij te zijn dat er een kerstpakket in aantocht isHeel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
![]()
Maar ik heb inmiddels wel wat bedacht voor het geval dat mijn (mij onbekende) gever/shopper nog wat inspiratie kan gebruiken:
* Opbergding voor koffiecups. Heb pas sinds kort zo'n apparaat en nog niks om de koffiecups in te bewaren;
* Catnip spray voor de kat. Althans: om af en toe op zijn speelgoed/krabpaal/krabton te sprayen.
* Recent ondekt dat mijn kat Lily's Kitchen whisker lickin' chicken (smooth paté) lekker blijkt te vinden i.t.t. allerlei ander natvoer dat ik uitgeprobeerd heb. Is wel prijzig, maar het zou dan ook voor zijn kerstdiner zijn 🎄
Het idee alleen al dat er een kerstpakket voor me samengesteld wordt is al hartverwarmend en zeer opbeurend![]()
![]()
![]()
Overigens ook hier nog een reden om extra blij te zijn dat er een kerstpakket in aantocht isSterkte met je moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk heeft ze snel geen pijn meer en hersteld het (zo goed als)
Dank!quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:39 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Sterkte met je moeder!
Hopelijk heeft ze snel geen pijn meer en hersteld het (zo goed als)
Weet je of ze een goede botdichtheid heeft?quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Ze wordt behandeld alsof er inderdaad kans op genezing is. Ze heeft vanaf vandaag al fysiotherapie.
Moet er zelf niet aan denken hoeveel pijn dat moet doen..Ze heeft al zoveel pijn als se stil ligt en nog meer verlegd wordt tegen doorliggen
![]()
Duidelijk géén palliatieve behandeling.
Geen botontkalking voor zover ik weet. Of de artsen gezegd hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:53 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Weet je of ze een goede botdichtheid heeft?
Niet heel erg poreus dus.
Dan kan zoiets best wel relatief snel herstellen geloof ik. Neemt niet weg dat ze nu inderdaad veel pijn zal hebben. Op tijd fysio is belangrijk. Dan is het zeker niet palliatief en zullen ze denken dat er genezingskans is
quote:
Zeker welquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:09 schreef Ynske het volgende:
Begrijp ik goed dat er geen ontvangers met klein(e) kind(eren) zijn?
Heb zelf deze, vind ik erg leuk, misschien een ideetje (of je vindt het niets natuurlijk).quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Overigens ook hier nog een reden om extra blij te zijn dat er een kerstpakket in aantocht isAch jee, wat zul jij (en zijzelf) geschrokken zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
En mijn anonieme ontvanger ook! En da's niet majo of donna. Dus er zijn zeker wel kindjes.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker welIn ieder geval mijn kleine Aapie en ook @:Donna heeft kleine kindjes
Dank je!quote:Op zondag 5 november 2023 01:53 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ach jee, wat zul jij (en zijzelf) geschrokken zijn.
Beterschap!
Spoilerquote:Op zondag 5 november 2023 07:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En mijn anonieme ontvanger ook! En da's niet majo of donna. Dus er zijn zeker wel kindjes.
Yes 2 mini Donna's.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker welIn ieder geval mijn kleine Aapie en ook @:Donna heeft kleine kindjes
quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in! Zowel als gever als ontvangerJa precies, daarom ook 'blij' dat ze niet letterlijk in huis waren. Het voelt nu al besmet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn van je vrijwilligerswerk, echt gewaardeerd voel je je dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2023 14:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies, daarom ook 'blij' dat ze niet letterlijk in huis waren. Het voelt nu al besmet.
Wat fijn van je vrijwilligerswerk, echt gewaardeerd voel je je dan!Wine o clockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
quote:Op zondag 5 november 2023 14:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies, daarom ook 'blij' dat ze niet letterlijk in huis waren. Het voelt nu al besmet.
Wat fijn van je vrijwilligerswerk, echt gewaardeerd voel je je dan!Pff zit niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |