Jazeker wel, maar die dingen heb ik jullie al gegeven.quote:
Jaja, je wil gewoon je dagelijkse telefoontje niet mislopen. Je bent ook een schatjequote:Op vrijdag 3 november 2023 22:52 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar die dingen heb ik jullie al gegeven.
En natuurlijk wens ik jullie heel veel leuke dingen toe alleen niet een vakantie naar Hawaii met een opblaas bootje, ik vrees gewoon voor jullie tussen de haaien in zo'n bootje
Allemaal liefde❤
Wow wat geweldigquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou nee, we kwamen op 3 gevers te weinig uit. Maar een anonieme gever heeft 3 pakketten gedoneerd
Blij dat we dit voor jullie hebben kunnen realiseren! Laat maar weten wanneer je de datum geprikt hebtquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zaterdagochtend 9:15 *dingdong* De postbode met een pakketje, ik verwachtte niets dus was enigszins verbaasd, samen met mijn 2 enorm nieuwsgierige aapjes die altijd denken dat het voor hun is maakte we de doos open... en toen tranen bij mij en 2 stuiterballen...
Sharuun01 en koekiemonster hebben onze grote wens laten uitkomen, wij gaan met zn 3en een dagje naar een attractiepark incl reiskosten! Duinrel en julianatoren staan hoog op de lijst maar de keuze viel vandaag al snel op duinrel...
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. dat jullie dit voor ons realiseren.. onbetaalbaar! De kinderen willen het liefst morgen al maar we gaan even een goede datum uitzoeken.
Bedankt ook voor de adventkalenders en het heerlijke douchespul. En ook bedankt namens izzy voor de knaagstokkies.
[ link | afbeelding ]
onwijs onwijs bedankt!!
Wow wat tof! Heel veel plezier uiteraardquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zaterdagochtend 9:15 *dingdong* De postbode met een pakketje, ik verwachtte niets dus was enigszins verbaasd, samen met mijn 2 enorm nieuwsgierige aapjes die altijd denken dat het voor hun is maakte we de doos open... en toen tranen bij mij en 2 stuiterballen...
Sharuun01 en monsterkoekie hebben onze grote wens laten uitkomen, wij gaan met zn 3en een dagje naar een attractiepark incl reiskosten! Duinrel en julianatoren staan hoog op de lijst maar de keuze viel vandaag al snel op duinrel...
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. dat jullie dit voor ons realiseren.. onbetaalbaar! De kinderen willen het liefst morgen al maar we gaan even een goede datum uitzoeken.
Bedankt ook voor de adventkalenders en het heerlijke douchespul. En ook bedankt namens izzy voor de knaagstokkies.
[ link | afbeelding ]
onwijs onwijs bedankt!!
ik wacht nog op antwoorden op vragen van mij naar een anonieme ontvanger.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:11 schreef superkimmi het volgende:
We wachten nog bij 1 shopper op het mailadres (net gevraagd, dus niet gek hoor) en dan zijn we helemaal rond! Alle andere aanmeldingen zijn verwerkt!![]()
Als je op dit punt als ontvanger geen dm van mij hebt ontvangen, of als je als gever/shopper/donateur ons een mail hebt gestuurd en nooit wat hebt gehoord, kun je dat dan even aan ons laten weten? Met dit enorme aantal pakketten en losse initiatieven, met de eerste vragen van gevers die al aan de slag zijn en met een aantal ongeruste ontvangers die al gemaild hebben 'ik heb geen bevestiging gehad', kan er wel eens een mailtje verloren zijn gegaan.
Klopt, nog niks vernomen. Ik ga er weer achteraanquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ik wacht nog op antwoorden op vragen van mij naar een anonieme ontvanger.
Dat moest via jullie, en had al reminder gestuurd (en jullie ook als ik het goed begrepen had..?)
Maar nog niets vernomen?
quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ik wacht nog op antwoorden op vragen van mij naar een anonieme ontvanger.
Dat moest via jullie, en had al reminder gestuurd (en jullie ook als ik het goed begrepen had..?)
Maar nog niets vernomen?
Maar... diegene die hier meeleest, weet niet dat ik de gever ben. Hopelijk weet die dan wel als die dit leest, dat hij/zij diegene isquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:52 schreef Donna het volgende:
Ik kijk er echt naar uit inmiddels.
Ik heb er ook zin in! Zowel als gever als ontvangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusja. Kan wel wat christmas joy gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... diegene die hier meeleest, weet niet dat ik de gever ben. Hopelijk weet die dan wel als die dit leest, dat hij/zij diegene is
Ik zit naarstig te wachten of ik de juiste boeken voor ogen heb!
Kan via de organisatie hoor!
quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in! Zowel als gever als ontvanger*KNUFFEL* voor jouwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(en ook voor @Donna !!)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jaaaaaaaaaaa! Kan ik verderrrrr!quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]met de nodige prikjes via verschillende wegen heb je nu antwoord
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:52 schreef Donna het volgende:
Ik kijk er echt naar uit inmiddels.
Ah jeetje Donna. *knuffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusja. Kan wel wat christmas joy gebruiken.
Ja die zijn er welquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:09 schreef Ynske het volgende:
Begrijp ik goed dat er geen ontvangers met klein(e) kind(eren) zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |