abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211185774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:29 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Jij gunt ons ook niks :(
Jazeker wel, maar die dingen heb ik jullie al gegeven.
En natuurlijk wens ik jullie heel veel leuke dingen toe alleen niet een vakantie naar Hawaii met een opblaas bootje, ik vrees gewoon voor jullie tussen de haaien in zo'n bootje

Allemaal liefde❤
pi_211185848
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:52 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Jazeker wel, maar die dingen heb ik jullie al gegeven.
En natuurlijk wens ik jullie heel veel leuke dingen toe alleen niet een vakantie naar Hawaii met een opblaas bootje, ik vrees gewoon voor jullie tussen de haaien in zo'n bootje

Allemaal liefde❤
Jaja, je wil gewoon je dagelijkse telefoontje niet mislopen. Je bent ook een schatje :P

OT:
Morgen laatste koppels *O*
Op anoniem
pi_211186253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:43 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Nou nee, we kwamen op 3 gevers te weinig uit. Maar een anonieme gever heeft 3 pakketten gedoneerd :o
Wow wat geweldig _O_
pi_211187835
Zaterdagochtend 9:15 *dingdong* De postbode met een pakketje, ik verwachtte niets dus was enigszins verbaasd, samen met mijn 2 enorm nieuwsgierige aapjes die altijd denken dat het voor hun is maakte we de doos open... en toen tranen bij mij en 2 stuiterballen...

Sharuun01 en monsterkoekie hebben onze grote wens laten uitkomen, wij gaan met zn 3en een dagje naar een attractiepark incl reiskosten! Duinrel en julianatoren staan hoog op de lijst maar de keuze viel vandaag al snel op duinrel...
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. dat jullie dit voor ons realiseren.. onbetaalbaar! De kinderen willen het liefst morgen al maar we gaan even een goede datum uitzoeken.

Bedankt ook voor de adventkalenders en het heerlijke douchespul. En ook bedankt namens izzy voor de knaagstokkies.

onwijs onwijs bedankt!!

[ Bericht 7% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 04-11-2023 10:06:26 ]
S. 2014
J. 2016
pi_211187909
Wat een mooi bericht! gewoonmezelf87 wat een toffe verrassing zo op de zaterdag ochtend!

En het is pas 4 november, kun je nagaan wat er in dit topic allemaal nog komt! O+

Ik ben blij dat ik over de drempel ben gestapt en mezelf heb opgegeven. Ik ben er boos, verdrietig en onzeker door, maar ook dankbaar, gelukkig en blij. Ik leefde altijd al mee hier (meestal stilletjes, vorig jaar als shopper met bijdrage) maar nu nog intenser.
pi_211187965
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zaterdagochtend 9:15 *dingdong* De postbode met een pakketje, ik verwachtte niets dus was enigszins verbaasd, samen met mijn 2 enorm nieuwsgierige aapjes die altijd denken dat het voor hun is maakte we de doos open... en toen tranen bij mij en 2 stuiterballen...

Sharuun01 en koekiemonster hebben onze grote wens laten uitkomen, wij gaan met zn 3en een dagje naar een attractiepark incl reiskosten! Duinrel en julianatoren staan hoog op de lijst maar de keuze viel vandaag al snel op duinrel...
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. dat jullie dit voor ons realiseren.. onbetaalbaar! De kinderen willen het liefst morgen al maar we gaan even een goede datum uitzoeken.

Bedankt ook voor de adventkalenders en het heerlijke douchespul. En ook bedankt namens izzy voor de knaagstokkies.

[ link | afbeelding ]

onwijs onwijs bedankt!!
Blij dat we dit voor jullie hebben kunnen realiseren! Laat maar weten wanneer je de datum geprikt hebt ;)
  Moderator/colorchick zaterdag 4 november 2023 @ 10:08:44 #57
382129 crew  Donna
pi_211188019
Wat fantastisch! O+
pi_211188111
Wat supergaaf *O* *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211188116
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 09:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Sharuun01 en monsterkoekie hebben onze grote wens laten uitkomen, wij gaan met zn 3en een dagje naar een attractiepark incl reiskosten! Duinrel en julianatoren staan hoog op de lijst maar de keuze viel vandaag al snel op duinrel...

[ link | afbeelding ]

onwijs onwijs bedankt!!
Wow wat tof! Heel veel plezier uiteraard :o

@Monsterkoekie @Sharuun01 bedankt
Op anoniem
pi_211188476
We wachten nog bij 1 shopper op het mailadres (net gevraagd, dus niet gek hoor) en dan zijn we helemaal rond! Alle andere aanmeldingen zijn verwerkt! *O*

Als je op dit punt als ontvanger geen dm van mij hebt ontvangen, of als je als gever/shopper/donateur ons een mail hebt gestuurd en nooit wat hebt gehoord, kun je dat dan even aan ons laten weten? Met dit enorme aantal pakketten en losse initiatieven, met de eerste vragen van gevers die al aan de slag zijn en met een aantal ongeruste ontvangers die al gemaild hebben 'ik heb geen bevestiging gehad', kan er wel eens een mailtje verloren zijn gegaan. :+
pi_211188521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:11 schreef superkimmi het volgende:
We wachten nog bij 1 shopper op het mailadres (net gevraagd, dus niet gek hoor) en dan zijn we helemaal rond! Alle andere aanmeldingen zijn verwerkt! *O*

Als je op dit punt als ontvanger geen dm van mij hebt ontvangen, of als je als gever/shopper/donateur ons een mail hebt gestuurd en nooit wat hebt gehoord, kun je dat dan even aan ons laten weten? Met dit enorme aantal pakketten en losse initiatieven, met de eerste vragen van gevers die al aan de slag zijn en met een aantal ongeruste ontvangers die al gemaild hebben 'ik heb geen bevestiging gehad', kan er wel eens een mailtje verloren zijn gegaan. :+
ik wacht nog op antwoorden op vragen van mij naar een anonieme ontvanger.
Dat moest via jullie, en had al reminder gestuurd (en jullie ook als ik het goed begrepen had..?)

Maar nog niets vernomen?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211188542
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:15 schreef Sally het volgende:

[..]
Dat moest via jullie, en had al reminder gestuurd (en jullie ook als ik het goed begrepen had..?)

Maar nog niets vernomen?
Klopt, nog niks vernomen. Ik ga er weer achteraan
pi_211188662
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:15 schreef Sally het volgende:

[..]

Maar nog niets vernomen?
:'( duurt wel lang zo
Op anoniem
pi_211188681
59 pakketten gekoppeld :o

We hebben nu eindelijk tijd voor een weekje griep @superkimmi _O- _O-
Op anoniem
pi_211188754
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:33 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
:'( duurt wel lang zo
Maar... diegene die hier meeleest, weet niet dat ik de gever ben. Hopelijk weet die dan wel als die dit leest, dat hij/zij diegene is ;)

Ik zit naarstig te wachten of ik de juiste boeken voor ogen heb! :D

Kan via de organisatie hoor!
pi_211188866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:52 schreef Donna het volgende:
Ik kijk er echt naar uit inmiddels. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dusja. Kan wel wat christmas joy gebruiken. ~:)
Ik heb er ook zin in! Zowel als gever als ontvanger :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
pi_211188870
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar... diegene die hier meeleest, weet niet dat ik de gever ben. Hopelijk weet die dan wel als die dit leest, dat hij/zij diegene is ;)

Ik zit naarstig te wachten of ik de juiste boeken voor ogen heb! :D

Kan via de organisatie hoor!
*) met de nodige prikjes via verschillende wegen heb je nu antwoord
Op anoniem
pi_211189207
Heb alweer paar cadeautjes gekocht vandaag, ben nog nooit zo vroeg geweest.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 november 2023 @ 13:09:35 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211189571
Begrijp ik goed dat er geen ontvangers met klein(e) kind(eren) zijn?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211189610
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik heb er ook zin in! Zowel als gever als ontvanger :@

SPOILER
*KNUFFEL* voor jouwwww :* *; O+

(en ook voor @Donna !! :* )
pi_211189620
X

[ Bericht 51% gewijzigd door ZombieQueen op 04-11-2023 14:26:05 ]
pi_211189640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
*) met de nodige prikjes via verschillende wegen heb je nu antwoord
Jaaaaaaaaaaa! Kan ik verderrrrr! *O* :D
pi_211189667
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:52 schreef Donna het volgende:
Ik kijk er echt naar uit inmiddels. O+

SPOILER
Dusja. Kan wel wat christmas joy gebruiken. ~:)
Ah jeetje Donna. *knuffel*
pi_211189721
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 13:09 schreef Ynske het volgende:
Begrijp ik goed dat er geen ontvangers met klein(e) kind(eren) zijn?
Ja die zijn er wel :P
Dat moeten we nog gaan regelen.

Eerst regelen we de primaire koppels. Daarna gaan alle andere vragen en extra’s geregeld worden.
Eerst globaal overzicht voordat we dit kunnen regelen.

We zijn je niet vergeten :D
Stuur je straks even een DM

~:)
Op anoniem
  zaterdag 4 november 2023 @ 13:39:35 #75
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211189901
Gisteren het eerste item gescoord en twee besteld. Let's go! *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo