Altijd al een personal shopper willen hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:F_R @:Flipsen jullie zijn bij deze een shopper en donateur koppel![]()
Éen van jullie krijgt dus een email met de gegevens van de ontvanger.
Hawaii? Wauw, veel plezier daar!quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef superkimmi het volgende:
Al onze donateurs betalen supersnel.![]()
@:sharuun01 @:nostra en nog wat anonieme mensen: wij zijn ff 3 weken slecht bereikbaar op Hawaii. Joejoe
Nee, @superkimmi bedoelde dus dat de donateurs zo snel betalen dat we ervan op vakantie konden haha.quote:
Ja zou idd wel zonaar kunnen bij ons. Maar niet dit jaar. En ook niet met de covid.quote:
Van die paar donaties? Hebben jullie er een roeiboot van gekocht? Dan is 3 weken wel erg snel trouwens..quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee, @:superkimmi bedoelde dus dat de donateurs zo snel betalen dat we ervan op vakantie konden haha.
Met covid komen jullie het land niet uit dames, gewoon hier hard aan de slag!quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef superkimmi het volgende:
Al onze donateurs betalen supersnel.![]()
@:sharuun01 @:nostra en nog wat anonieme mensen: wij zijn ff 3 weken slecht bereikbaar op Hawaii. Joejoe
3 weken slecht bereikbaar, dat is gewoon hoelang het duurt voor hen om daar te komen😂quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Van die paar donaties? Hebben jullie er een roeiboot van gekocht? Dan is 3 weken wel erg snel trouwens..
Jij gunt ons ook niksquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:20 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Met covid komen jullie het land niet uit dames, gewoon hier hard aan de slag!
Tof! Ik dm je zo even.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:37 schreef Muck het volgende:
Mocht het nog nodig zijn, wil ik naast gever ook best shopper zijn hoor. Of ik nu voor één of twee pakketten op pad moet, maakt me niet zoveel uit!
We komen precies op 0 uit? Dus voor iedere ontvanger is een shopper en een gever??? Dat is cool! Ik kan me herinneren dat het afgelopen jaren meer gedoe gaf..quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Tof! Ik dm je zo even.
Dan zijn we rond qua shoppers enzo! Wachten alleen nog op mailtje terug van 1 gever, dus als we daar geen reactie op krijgen dan komen we misschien nog 1x langs hier
Nou nee, we kwamen op 3 gevers te weinig uit. Maar een anonieme gever heeft 3 pakketten gedoneerdquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:21 schreef qltel het volgende:
[..]
We komen precies op 0 uit? Dus voor iedere ontvanger is een shopper en een gever??? Dat is cool! Ik kan me herinneren dat het afgelopen jaren meer gedoe gaf..
Oh cool!quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou nee, we kwamen op 3 gevers te weinig uit. Maar een anonieme gever heeft 3 pakketten gedoneerd
Is niet dezelfde persoon als de anonieme grote wensen donateur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusja. Kan wel wat christmas joy gebruiken.![]()
Foutjequote:Op vrijdag 3 november 2023 21:57 schreef Peejtur het volgende:
Euh ik ben gever en shopper. Ik kreeg een dm dat iemand voor mij ging shoppen. Hoop dat dat een foutje was?
Ja was een andere Peter. Sorry.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:57 schreef Peejtur het volgende:
Euh ik ben gever en shopper. Ik kreeg een dm dat iemand voor mij ging shoppen. Hoop dat dat een foutje was?
quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:52 schreef Donna het volgende:
Ik kijk er echt naar uit inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusja. Kan wel wat christmas joy gebruiken.![]()
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |