ik zie veel electoraal potentie voor Denk op Fok.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:22 schreef probeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze afbeelding schaar jij niet onder propaganda?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)sief-of-conservatief
[..]
Lijkt er op dat Stephan en Thierry gewoon dezelfde kiezers aan proberen te spreken.
Toegegeven, van Baarle is autochtoon.
Het interesseert me eigenlijk niet zo. En dat geldt denk ik voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vind jij dat iemand niet nonbinair kan zijn?
Gast stop nu eens met dat pushen....quote:Op donderdag 2 november 2023 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja dit hoeft niet hè...quote:Op donderdag 2 november 2023 22:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Gast stop nu eens met dat pushen....
Ik gok dat je veel gepest bent vroeger en te weinig aandacht hebt gekregen van je ouders alleen dit is niet de manier om je trauma's op te lossen. Ga met iemand praten ofzo...
Je wilt die personen monddood maken?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:25 schreef Masberum het volgende:
Waarom hebben personen die zich niet identificeren als man of vrouw iets te zeggen? Is een geeste ziekte mogelijk gemaakt door de luxe die men nu heeft, zouden gewoon als onbekwaam moeten worden gezien
Ik richt mij helemaal niet tot nonbinairen. Overigens, in een discussie over dit onderwerp vind ik ook dat de waarheid dient te prevaleren.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft een nonbinair aan die informatie?
Je kunt ook gewoon antwoord geven.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Gast stop nu eens met dat pushen....
Ik gok dat je veel gepest bent vroeger en te weinig aandacht hebt gekregen van je ouders alleen dit is niet de manier om je trauma's op te lossen. Ga met iemand praten ofzo...
Zijn de argumenten weer eens op?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over jou.
[..]
Hij is politicus.
Wat begrijp je daar niet aan?
[..]
Vind je dan ook dat Jetten in de val wordt gelokt?
[..]
Stel je niet zo aan.
Nou dat niet. Maar je mag de maatschappij toch wel beschermen?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je wilt die personen monddood maken?
Dat. Is. Een. Feit.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was dat maar zo.quote:
Andogynie is inderdaad van alle tijden. Mannelijke vrouwen en vrouwelijke mannen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon antwoord geven.
Het is een eenvoudige vraag: kan iemand nonbinair zijn?
Waarom reageer je daar zo agressief op?
Er zijn weer verkiezingen en daarbij zil Baudet dus meer macht dan hij nu heeft verzamelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, die heeft echt mandaat. En zoals je weet wordt Baudet al jaren (terecht) van alle hoeken aangepakt en aangesproken. Je presenteert hem hier als soort alleskunner met brede aanhang en nul tegengeluid.
Er is geen sprake van liegen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik richt mij helemaal niet tot nonbinairen. Overigens, in een discussie over dit onderwerp vind ik ook dat de waarheid dient te prevaleren.
Een maatschappij waarin iedereen wordt gedwongen te liegen om maar niemand tegen de haren is te strijken is eng. Het is namelijk een zeer belangrijk kenmerk van een totalitaire staat.
Dan zou het Jetten sieren als hij ook daadwerkelijk twittert wat Baudet zei.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn weer verkiezingen en daarbij zil Baudet dus meer macht dan hij nu heeft verzamelen.
Heel normaal dus dat hij wordt aangesproken op waar hij voor staat.
Omdat iedereen je hier probeert uit te leggen dat je 2 geslachten hebt. Man of vrouw. Jij wil dat alleen niet accepteren en hebt je eigen clubje bedacht. Dat clubje probeer je ook nog eens te pushen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon antwoord geven.
Het is een eenvoudige vraag: kan iemand nonbinair zijn?
Waarom reageer je daar zo agressief op?
Nou, in mijn sociale omgeving niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
En hier kom ik veel meer intolerantie jegens LGBTwhatever tegen dan in mijn sociale omgeving.
Dat kan best. Komt door waar jij wilt kijken.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik zie veel electoraal potentie voor Denk op Fok.
Tsja, beide 4 zetels in de laatste ipsos peilingen.quote:
Jij bent van mening dat Baudet geen feiten (die jou niet uitkomen) mag benoemen in een debat. Dus is dit wel een bijzonder hypocriete vraag.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je wilt die personen monddood maken?
Nee hoor; wetten van Croughs in actie.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Tsja, beide 4 zetels in de laatste ipsos peilingen.
Je dan druk maken om het electoraat van het FVD maar niet om dat van DENK, is dan gewoon een beetje raar.
Mwoa heeft meer met gedrag te maken. Heb tijdens een zomerbaantje ook eens in de fabriek gewerkt waar ook een kale kerel van een jaar of 50 graag vrouw wilde worden en daarom ook vrouwenkleren droeg etc... Het zag er niet per se uit, maar diegene deed niet raar, liep niet te janken als iemand eens 'hij/hem' zei of liep ook niet de hele dag met glitters te strooien. Niemand die dat daar een probleem vond.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:41 schreef Sjemmert het volgende:
Verbaasd met niet dat hij journalist is. Elke andere werkplek of sector wordt zo'n mafkees toch keihard uitgelachen en weggepest ? Met zijn kinder pakje en glitters op zijn hoofdje bent godverdomme 24 jaar gedraag je als een volwassen vent.
Hoezo is iemand die nonbinair is dan een gevaar voor de samenleving?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou dat niet. Maar je mag de maatschappij toch wel beschermen?
Niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo is iemand die nonbinair is dan een gevaar voor de samenleving?
Hoezo is iemand die gewoon totaal geen interesse heeft in LGBTQ-zaken dat?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, dat verzin jij erbij.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat Baudet geen feiten (die jou niet uitkomen) mag benoemen in een debat. Dus is dit wel een bijzonder hypocriete vraag.
Noem eens iemand op waarvan jij denkt dat die om die reden een gevaar is voor de samenleving?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo is iemand die gewoon totaal geen interesse heeft in LGBTQ-zaken dat?
Dat is natuurlijk ook precies wat mensen tegen non-binairen zeggen. Niet sterk.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, dat verzin jij erbij.
En dat snap ik wel, omdat jij je mening altijd als feit ziet.
Maar dat jij iets vindt maakt het geen feit.
Dat weet die wel, hij doet alsof.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is opvallend dat een partijleider die een standpunt inneemt tegen dit onderwerp niet weet wat nonbinair inhoudt.
Gender is onzinnig gebrabbel, bedacht door een pedofiele pseudowetenschapper die een experiment uitvoerde op een tweeling die Mengele niet zou hebben misstaan en van a tot z heeft gelogen over de resultaten van het onderzoek, maar wiens bevindingen de progressieve hoek uitkwamen en men dus maar net doet alsof het wetenschap is.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is geen sprake van liegen.
Dat weet je zelf ook wel
Er wordt onderscheid gemaakt tussen geslacht en gender.
Bij iemand met genderdysforie is daar een mismatch tussen. En dat kan betekenen dat iemand bijvoorbeeld nonbinair is of transgender.
Zo iemand heeft niets aan discussies over gameten.
Nou je wil toch geen verdeeldheid zoals nu het geval is. Mensen kunnen zich met alles identificeren. Alleen al het aanpassen van de ICT systemen om dat te faciliteren kost al veel onnodig geld. Nog afgezien van alle haat die het met zich meebrengt van normale mensen. Als ik me met een aardappel ga identificeren en daar rekening mee gehouden moet worden begrijp ik wel dat normale mensen daar pissig om gaan wordenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat is verder jouw probleem.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet.
Al ken ik wel een pro-LHTBQI+ persoon die een gevaar is voor een fatsoenlijke discussie.
Niemand, dat is mijn hele punt. Desinteresse is niet automatisch intolerantie.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem eens iemand op waarvan jij denkt dat die om die reden een gevaar is voor de samenleving?
"De ICT-systemen!"quote:Op donderdag 2 november 2023 22:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je wil toch geen verdeeldheid zoals nu het geval is. Mensen kunnen zich met alles identificeren. Alleen al het aanpassen van de ICT systemen om dat te faciliteren kost al veel onnodig geld. Nog afgezien van alle haat die het met zich meebrengt van normale mensen. Als ik me met een aardappel ga identificeren en daar rekening mee gehouden moet worden begrijp ik wel dat normale mensen daar pissig om gaan worden
Joh, ik heb je de vorige keer al genoeg bronnen gegeven. Daarnaast heb ik onderbouwd waarom geslacht binair is en heb je goddomme een paar posts geleden het impliciet bevestigd.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, dat verzin jij erbij.
En dat snap ik wel, omdat jij je mening altijd als feit ziet.
Maar dat jij iets vindt maakt het geen feit.
Nee, John Money men ik niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gender is onzinnig gebrabbel, bedacht door een pedofiele pseudowetenschapper die een experiment uitvoerde op een tweeling die Mengele niet zou hebben misstaan en van a tot z heeft gelogen over de resultaten van het onderzoek, maar wiens bevindingen de progressieve hoek uitkwamen en men dus maar net doet alsof het wetenschap is.
John Money. Maar die ken je al lang.
En dan gaan ze eisen dat ze dat op hun identiteitskaart krijgen en dat je ze aanspreekt als aardappel. Je valt met dat soort dingen altijd mensen lastig, daarom zijn er nu al die jankerige groeperingenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
"De ICT-systemen!"![]()
Tevens, waarom zouden normale mensen pissig worden als jij je identificeert als aardappel, zolang je daar verder niemand mee lastig valt, behalve met een aardappelpak over straat te lopen?
Aan de andere kant, als iemand denkt dat hij Keanu Reeves is en graag zo aangesproken wil worden, maar verder een lieve buurman, goede collega en acceptabel chauffeur is, waarom zou je dan helemaal ziedend worden op het feit dat hij denkt dat hij Keanu is?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, ik heb je de vorige keer al genoeg bronnen gegeven. Daarnaast heb ik onderbouwd waarom geslacht binair is en heb je goddomme een paar posts geleden het impliciet bevestigd.
En dan zo’n laffe ad hominem… Echt, kom met iets beters.
Ik kan ook onderbouwen dat een koe een rund is, maar dat slaat de plank mis.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, ik heb je de vorige keer al genoeg bronnen gegeven. Daarnaast heb ik onderbouwd waarom geslacht binair is en heb je goddomme een paar posts geleden het impliciet bevestigd.
En dan zo’n laffe ad hominem… Echt, kom met iets beters.
Dat van die ID-kaart raakt mij toch niet? En aanspreken als aardappel... Tja dat is onzin, maar zolang ze niet boos worden als mensen het fout doen, who cares? Het is niet alsof je er persoonlijk last van hebt.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
En dan gaan ze eisen dat ze dat op hun identiteitskaart krijgen en dat je ze aanspreekt als aardappel. Je valt met dat soort dingen altijd mensen lastig, daarom zijn er nu al die jankerige groeperingen
Ik heb nergens ontkend dat gender dysforie bestaat, dus je bent mij nu woorden in de mond aan het leggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, John Money men ik niet.
Ik zal mijn transgender vriendin morgen even inlichten dat ze is bedacht door een pedofiele pseudo wetenschapper, die als Mengele te werk is gegaan.
I
Net als elke ver van je bedshow die eigenlijk niks boeit want je hebt er geen last vanquote:Op donderdag 2 november 2023 22:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat van die ID-kaart raakt mij toch niet? En aanspreken als aardappel... Tja dat is onzin, maar zolang ze niet boos worden als mensen het fout doen, who cares? Het is niet alsof je er persoonlijk last van hebt.
Correct. Is lekker zorgeloos leven hoor, ik kan het je aanraden.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Net als elke ver van je bedshow die eigenlijk niks boeit want je hebt er geen last van
Je draait het heel leuk om.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niemand, dat is mijn hele punt. Desinteresse is niet automatisch intolerantie.
Jij hebt juist heel veel interesse, want je domineert over het algemeen dit soort topics.quote:Dat ik niet weet wat 'two spirit' is, en daar ook geen interesse in heb, maakt mij niet intolerant of hatelijk.
Boeit allemaal niet.quote:Ik kan wel alle 50 hoofdsteden van de 50 Amerikaanse staten opdreunen, vind ik weer interessant. Ik kan me echter voorstellen dat niet iedereen op die kennis zit te wachten.
Waarom reageer je hier dan als het je eigenlijk niks uitmaakt en je alleen vanuit jezelf uitgaat in plaats vanuit de rest van de wereld? Een serieuze vraagquote:Op donderdag 2 november 2023 22:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Correct. Is lekker zorgeloos leven hoor, ik kan het je aanraden.
Wie wordt er ziedend. Ik denk alleen dat als je bij een politiek debat gaat zeggen dat er een vraag gesteld gaat worden door de wereldberoemde acteur Keanu Reeves en vervolgens komt Gekke Henkie ten tonele dat de lijsttrekkers dan ook gaan vragen aan de producent of die niet helemaal goed bij zijn paasei is.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als iemand denkt dat hij Keanu Reeves is en graag zo aangesproken wil worden, maar verder een lieve buurman, goede collega en acceptabel chauffeur is, waarom zou je dan helemaal ziedend worden op het feit dat hij denkt dat hij Keanu is?
Waarom al dat geneuzel over gameten dan.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nergens ontkend dat gender dysforie bestaat, dus je bent mij nu woorden in de mond aan het leggen.
Wat is desinteresse dan wel?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je draait het heel leuk om.
De stelling is: desinteresse is niet automatisch tolerantie.
Waarom draai je dat eigenlijk om?
[..]
Jij hebt juist heel veel interesse, want je domineert over het algemeen dit soort topics.
[..]
Boeit allemaal niet.
Je verdraait het punt van desinteresse naar intolerantie.
En waarom zouden mensen die zichzelf indentificeren als non-binair geen 'normale mensen' zijn. In sommige landen staat bij geslacht gewoon een X in het paspoort. 'Normale mensen' hebben daar 0 last van en hebben geen enkele reden om daar pissig over te worden, het zegt meer wat over jezelf dan de persoon die zich identificeert als non-binair.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je wil toch geen verdeeldheid zoals nu het geval is. Mensen kunnen zich met alles identificeren. Alleen al het aanpassen van de ICT systemen om dat te faciliteren kost al veel onnodig geld. Nog afgezien van alle haat die het met zich meebrengt van normale mensen. Als ik me met een aardappel ga identificeren en daar rekening mee gehouden moet worden begrijp ik wel dat normale mensen daar pissig om gaan worden
Omdat de algehele tendens in Nederland mij wel aangaat. Het kan mij inderdaad geen hol interesseren als iemand meent dat diegene transgender is en zo aangesproken wil worden. Ook kan het mij niks schelen als iemand anders vervolgens denkt 'wat een flikker, maar goed het zal wel'. Maar als mensen fysiek aangevallen worden of dwingen mee te mogen doen met bijvoorbeeld vrouwelijke sporten vind ik daar wel wat van.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier dan als het je eigenlijk niks uitmaakt en je alleen vanuit jezelf uitgaat in plaats vanuit de rest van de wereld? Een serieuze vraag
Ja en straks heb je daar 100 mogelijkheden en niemand heeft er last van omdat iedereen het geleidelijk aan maar accepteert. Maar het is natuurlijk niet normaal dat je onder de druk om maar alles te accepteren ook alles toe gaat laten.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waarom zouden mensen die zichzelf indentificeren als non-binair geen 'normale mensen' zijn. In sommige landen staat bij geslacht gewoon een X in het paspoort. 'Normale mensen' hebben daar 0 last van en hebben geen enkele reden om daar pissig over te worden, het zegt meer wat over jezelf dan de persoon die zich identificeert als non-binair.
Nee, de aandoening gender dysforie bestaat. Wat een verzinsel is dat het dan ook feitelijk gaat om ‘in het verkeerde lichaam geboren zijn’.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan ook onderbouwen dat een koe een rund is, maar dat slaat de plank mis.
En dat weet jij ook wel.
Het gaat niet om het biologische geslacht bij genderdysforie.
Maar jij ziet dat als een verzinsel.
Maar merk jij in het dagelijkse leven dan op een hinderlijke manier dat sommige mensen zichzelf niet met hun biologische geslacht identificeren?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Non binair heeft werkelijk niets te maken met gender dysforie. Jij lult echt maar wat, zonder ook maar enige verdieping in het onderwerp.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom al dat geneuzel over gameten dan.
Het gaat er in dit geval om dat die persoon nonbinair is.
En je geeft zelf ook al aan dat dat los staat van het biologische geslacht van iemand.
Dat zo iemand bij elke andere werkplek of sector zoals je zelf zegt wordt uitgelachen en weggepest is juist het hele probleem.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:41 schreef Sjemmert het volgende:
Verbaasd met niet dat hij journalist is. Elke andere werkplek of sector wordt zo'n mafkees toch keihard uitgelachen en weggepest ? Met zijn kinder pakje en glitters op zijn hoofdje bent godverdomme 24 jaar gedraag je als een volwassen vent.
Prima.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de aandoening gender dysforie bestaat. Wat een verzinsel is dat het dan ook feitelijk gaat om ‘in het verkeerde lichaam geboren zijn’.
Wat helemaal een verzinsel is dat geslacht wordt toegewezen bij geboorte en dat het hebben van een penis helemaal geen goede indicator is van het geslacht.
Wat ook een verzinsel is, is dat geslacht een spectrum is (ongeacht of je het gender noemt of niet).
Waanzin.
Dan kan hij hulp gaan zoeken voor zijn problemen?quote:Op donderdag 2 november 2023 23:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Prima.
Het bestaat dus.
Deze persoon in de uitzending is iemand met genderdysforie, die zichzelf daardoor als nonbinair beschouwd.
Wat heeft zo'n persoon aan een uiteenzetting dat geslacht binair is, en dat nonbinair niet bestaat.
Huh?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en straks heb je daar 100 mogelijkheden en niemand heeft er last van omdat iedereen het geleidelijk aan maar accepteert. Maar het is natuurlijk niet normaal dat je onder de druk om maar alles te accepteren ook alles toe gaat laten.
Zolang dat beide kanten opgaat, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Huh?
Want is daar 'natuurlijk niet normaal' aan dan?
Deze persoon voelt zich blijkbaar non-binair, identificeert zich dus niet als vrouw of man. Wat is daar precies zo erg/niet normaal aan?
Leven en laten leven.
Waarom moet zo'n persoon daar dan iets aan hebben op dat moment? Baudet deelt toch gewoon zijn mening? Kijk ik snap oprecht niet waarom mensen op dat spectrum er zo'n punt van maken om met Baudet in debat te gaan hierover? Het is toch duidelijk wat de standpunten van zijn partij zijn (die tevens niet veel anders zijn dan DENK of de SGP). Ik begrijp oprecht niet wat hen hiermee dacht te bereiken.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Prima.
Het bestaat dus.
Deze persoon in de uitzending is iemand met genderdysforie, die zichzelf daardoor als nonbinair beschouwd.
Wat heeft zo'n persoon aan een uiteenzetting dat geslacht binair is, en dat nonbinair niet bestaat.
Als iemand zich identificeert als konijn dan noem je het toch ook een aandachtshoer? Wat is dan het verschil? Het is vrij land dus je mag dat best doen maar dan moet je niet verbaast zijn dat anderen daar een mening over hebben.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Huh?
Deze persoon voelt zich blijkbaar non-binair, identificeert zich dus niet als vrouw of man. Wat is daar precies zo erg/niet normaal aan?
Leven en laten leven.
Hen wil dat alle anderen hen hen noemen. Daar gaat het mis met deze acteur.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Huh?
Leven en laten leven.
Ik hou ermee op. Je bent net zo feitenvrij aan het praten als Trump wanneer hij het over de verkiezingen heeft die hij heeft verloren.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Prima.
Het bestaat dus.
Ja prima toch.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang dat beide kanten opgaat, natuurlijk.
Dit snapt hij niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat Baudet daar zit en hij een verkiezingsdeelnemer is die die illiberale stroming in ons land vertegenwoordigt.
Dat onderschat ik niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja prima toch.
Denk niet dat deze persoon iemand lastig valt. Hij stelt wat terechte vragen aan onze opperwappie.
Ik denk dat je ook onderschat hoe lastig het bv is voor transgenders om van bv man naar vrouw te gaan. Het is niet even tekenen bij het kruisje ofzo er gaat een heel tracject aan vooraf.
Nieuwe set pompoms gehaald?quote:Op donderdag 2 november 2023 23:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit snapt hij niet.
Baudet zit daar, en dan moet Jetten volgens sommige users hier de aanval openen tegen moslims en niet tegen Baudet.
Dutch protocollen van de wijzen van Sion...quote:Op donderdag 2 november 2023 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat onderschat ik niet.
Waar ik wel vraagtekens bij zet is het Dutch Protocol. Terecht, zo blijkt.
Dat voorbeeld van jou slaat dan ook totaal nergens op. Uiteraard mag iedereen een mening hebben over personen die non-binair zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:05 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als iemand zich identificeert als konijn dan noem je het toch ook een aandachtshoer? Wat is dan het verschil? Het is vrij land dus je mag dat best doen maar dan moet je niet verbaast zijn dat anderen daar een mening over hebben.
Kan ik in komen ja. Minimaal 21 plus zou een goede regeling zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat onderschat ik niet.
Waar ik wel vraagtekens bij zet is het Dutch Protocol. Terecht, zo blijkt.
Maar dat is sowieso het grote issue hier in dit steeds meer 'vertokkieserende' land. Iedereen loopt altijd maar te roeptoeteren "mag ik daar geen mening meer over hebben dan?!", wat in hun ogen gelijk staat aan het naroepen, beledigen en bedreigen van betreffende mensen/groepen.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van jou slaat dan ook totaal nergens op. Uiteraard mag iedereen een mening hebben over personen die non-binair zijn.
So it's all good. Val die personen niet lastig met dreigberichten, doen ze andersom ook niet.
Nog niet. Maar vroeger merkte ik ook niet zoveel criminaliteit als dat er nu gaande is. Over 20 jaar heeft dit wel degelijk gevolgen en iedereen steekt zijn hoofd nu weer in het zand want je merkt het nu nog niet in de volle matequote:Op donderdag 2 november 2023 23:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar merk jij in het dagelijkse leven dan op een hinderlijke manier dat sommige mensen zichzelf niet met hun biologische geslacht identificeren?
Bij FvD hebben ze de fout gemaakt dat ze vol op de complot tour zijn gegaan. En Rusland steunen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Tsja, beide 4 zetels in de laatste ipsos peilingen.
Je dan druk maken om het electoraat van het FVD maar niet om dat van DENK, is dan gewoon een beetje raar.
Deze persoon wil niet aangesproken worden als man/vrouw lijkt mij een hele kleine moeite.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Hen wil dat alle anderen hen hen noemen. Daar gaat het mis met deze acteur.
Hou op. Er zit niemand van DENK in die uitzending.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; wetten van Croughs in actie.
Paar deurtjes verderquote:Op donderdag 2 november 2023 22:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat. Is. Een. Feit.
Iemand kan zich alleen nonbinair voelen. Net als dat iemand zich superman kan voelen.
Dat gaat toch ook de andere kant in? Brammetje valt Baudet aan over zijn mening over non-binaire personen en de nos zet de beste man daar speciaal voor neer. Prima dat jij jezelf als konijn identificeert alleen ga niet van andere eisen dat ze dit erkennen.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van jou slaat dan ook totaal nergens op. Uiteraard mag iedereen een mening hebben over personen die non-binair zijn.
So it's all good. Val die personen niet lastig met dreigberichten, doen ze andersom ook niet.
Prima dan wil ik voortaan als God himself aangesproken worden door je. Kleine moeite toch?quote:Op donderdag 2 november 2023 23:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Deze persoon wil niet aangesproken worden als man/vrouw lijkt mij een hele kleine moeite.
Is snap het hele probleem dan ook niet. Wat ik nog minder begrijp dat je in je vrije tijd mensen zou gaan bedreigen omdat ze zichzelf non-binair noemen.
Leef en laat leven. Laat deze mensen met rust dat doen ze andersom ook.
Mee eens man. Waarom zou je hier pissig om worden of wat dan ook. Laat die mensen lekker en als jij als 'normaal persoon' het een stelletje vervelende aanstellerige idioten vindt is dat ook helemaal prima.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso het grote issue hier in dit steeds meer 'vertokkieserende' land. Iedereen loopt altijd maar te roeptoeteren "mag ik daar geen mening meer over hebben dan?!", wat in hun ogen gelijk staat aan het naroepen, beledigen en bedreigen van betreffende mensen/groepen.
Probleem daarbij is dat God niet hetzelfde is als 'hen' voor een groot deel van de mensen. Of bid jij dagelijks tot 'hen'? Als jij nou aangesproken wil worden als Pieter denk ik dat vrij weinig mensen daar een probleem mee hebben.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:19 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Prima dan wil ik voortaan als God himself aangesproken worden door je. Kleine moeite toch?
Als iedereen van iemand anders kan eisen hoe hij of zij aangesproken kan worden dan kun je daar geen onderscheid in maken. Je krijgt gewoon een poppenkast en daar zijn veel mensen op tegen.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Probleem daarbij is dat God niet hetzelfde is als 'hen' voor een groot deel van de mensen. Of bid jij dagelijks tot 'hen'? Als jij nou aangesproken wil worden als Pieter denk ik dat vrij weinig mensen daar een probleem mee hebben.
Ik vind het helemaal prima gap. Als slaat dit voorbeeld natuurlijk weer ook helemaal nergens op. Ik noem mijn collega's meestal gewoon bij de voornaam.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:19 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Prima dan wil ik voortaan als God himself aangesproken worden door je. Kleine moeite toch?
Ja eens op elk vlak, so what dat er een zwart/gehandicapt/dik/transgender persoon voor je loopt. Hou gewoon je bek en denk wat je wil denken. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mee eens man. Waarom zou je hier pissig om worden of wat dan ook. Laat die mensen lekker en als jij als 'normaal persoon' het een stelletje vervelende aanstellerige idioten vindt is dat ook helemaal prima.
Het leven is te kort om je hier druk over te maken.
Klopt en als die collega zoiets gaat eisen lach je hem hard uit en doe je het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima gap. Als slaat dit voorbeeld natuurlijk weer ook helemaal nergens op. Ik noem mijn collega's meestal gewoon bij de voornaam.
Iedereen kan vragen hoe hij of zij aangesproken wil worden. Mochten mensen dat niet willen of daar fouten in maken is dat aan die persoon om daarop te reageren. En ik ben er ook op tegen als die personen vervolgens moord en brand schreeuwen en de media opzoeken. Maar persoonlijk vind ik het nou niet per se zo'n issue als iemand vraagt of hij Janneke i.p.v. Jan genoemd wil worden.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:22 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als iedereen van iemand anders kan eisen hoe hij of zij aangesproken kan worden dan kun je daar geen onderscheid in maken. Je krijgt gewoon een poppenkast en daar zijn veel mensen op tegen.
Gewoon geen moeite. Tenzij je zwaar autistisch bent of zo.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Deze persoon wil niet aangesproken worden als man/vrouw lijkt mij een hele kleine moeite.
Is snap het hele probleem dan ook niet. Wat ik nog minder begrijp dat je in je vrije tijd mensen zou gaan bedreigen omdat ze zichzelf non-binair noemen.
Leef en laat leven. Laat deze mensen met rust dat doen ze andersom ook.
Stemmingsmakerij van de uitzendende partij, maar vrijwel niemand kan het veroorloven om een pro-russische en anti-LHBQT gast uit te nodigen. Dus dan maar via de andere kant.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:26 schreef DjDaano het volgende:
Even een zijweg maar dat er ook nog heel toevallig een LHBQT leraar en LHBQT Oekrainier bij de vragenstellers zat vonden jullie niet een klein beetje een overkill en een vooropgezette aanval op Baudet?
Ja, dat bewijst die wet.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hou op. Er zit niemand van DENK in die uitzending.
Zolang die geen paraplu's hebben zal het allemaal wel meegevallen zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:26 schreef DjDaano het volgende:
Even een zijweg maar dat er ook nog heel toevallig een LHBQT leraar en LHBQT Oekrainier bij de vragenstellers zat vonden jullie niet een klein beetje een overkill en een vooropgezette aanval op Baudet?
Ik maak die uitzending niet grapjas.quote:
Als je dat al aanvallen noemt. Hij stelt onze opperwappie een paar vragen. Ik ben absoluut geen fan van Jetten maar hij wel gewoon gelijk in deze.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:18 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook de andere kant in? Brammetje valt Baudet aan over zijn mening over non-binaire personen en de nos zet de beste man daar speciaal voor neer. Prima dat jij jezelf als konijn identificeert alleen ga niet van andere eisen dat ze dit erkennen.
Ik lach helemaal niemand uit, val niemand lastig en leef gewoon mijn levenquote:Op donderdag 2 november 2023 23:24 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Klopt en als die collega zoiets gaat eisen lach je hem hard uit en doe je het tegenovergestelde.
Nouja dat dus.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gewoon geen moeite. Tenzij je zwaar autistisch bent of zo.
Hij mag het prima vragen alleen moet zich dan ook neerleggen als iemand daar niet in meegaat en dat is hier het probleem. Dat vinden ze opeens geen optie meer.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik lach helemaal niemand uit, val niemand lastig en leef gewoon mijn leven
Hij eist ook niks he.
Die zijn niet #ALTIJDREADY.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nouja dat dus.
Waarom zou je je hier druk over maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |