ik zie veel electoraal potentie voor Denk op Fok.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:22 schreef probeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze afbeelding schaar jij niet onder propaganda?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)sief-of-conservatief
[..]
Lijkt er op dat Stephan en Thierry gewoon dezelfde kiezers aan proberen te spreken.
Toegegeven, van Baarle is autochtoon.
Het interesseert me eigenlijk niet zo. En dat geldt denk ik voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vind jij dat iemand niet nonbinair kan zijn?
Gast stop nu eens met dat pushen....quote:Op donderdag 2 november 2023 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja dit hoeft niet hè...quote:Op donderdag 2 november 2023 22:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Gast stop nu eens met dat pushen....
Ik gok dat je veel gepest bent vroeger en te weinig aandacht hebt gekregen van je ouders alleen dit is niet de manier om je trauma's op te lossen. Ga met iemand praten ofzo...
Je wilt die personen monddood maken?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:25 schreef Masberum het volgende:
Waarom hebben personen die zich niet identificeren als man of vrouw iets te zeggen? Is een geeste ziekte mogelijk gemaakt door de luxe die men nu heeft, zouden gewoon als onbekwaam moeten worden gezien
Ik richt mij helemaal niet tot nonbinairen. Overigens, in een discussie over dit onderwerp vind ik ook dat de waarheid dient te prevaleren.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft een nonbinair aan die informatie?
Je kunt ook gewoon antwoord geven.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Gast stop nu eens met dat pushen....
Ik gok dat je veel gepest bent vroeger en te weinig aandacht hebt gekregen van je ouders alleen dit is niet de manier om je trauma's op te lossen. Ga met iemand praten ofzo...
Zijn de argumenten weer eens op?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over jou.
[..]
Hij is politicus.
Wat begrijp je daar niet aan?
[..]
Vind je dan ook dat Jetten in de val wordt gelokt?
[..]
Stel je niet zo aan.
Nou dat niet. Maar je mag de maatschappij toch wel beschermen?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je wilt die personen monddood maken?
Dat. Is. Een. Feit.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was dat maar zo.quote:
Andogynie is inderdaad van alle tijden. Mannelijke vrouwen en vrouwelijke mannen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon antwoord geven.
Het is een eenvoudige vraag: kan iemand nonbinair zijn?
Waarom reageer je daar zo agressief op?
Er zijn weer verkiezingen en daarbij zil Baudet dus meer macht dan hij nu heeft verzamelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, die heeft echt mandaat. En zoals je weet wordt Baudet al jaren (terecht) van alle hoeken aangepakt en aangesproken. Je presenteert hem hier als soort alleskunner met brede aanhang en nul tegengeluid.
Er is geen sprake van liegen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik richt mij helemaal niet tot nonbinairen. Overigens, in een discussie over dit onderwerp vind ik ook dat de waarheid dient te prevaleren.
Een maatschappij waarin iedereen wordt gedwongen te liegen om maar niemand tegen de haren is te strijken is eng. Het is namelijk een zeer belangrijk kenmerk van een totalitaire staat.
Dan zou het Jetten sieren als hij ook daadwerkelijk twittert wat Baudet zei.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn weer verkiezingen en daarbij zil Baudet dus meer macht dan hij nu heeft verzamelen.
Heel normaal dus dat hij wordt aangesproken op waar hij voor staat.
Omdat iedereen je hier probeert uit te leggen dat je 2 geslachten hebt. Man of vrouw. Jij wil dat alleen niet accepteren en hebt je eigen clubje bedacht. Dat clubje probeer je ook nog eens te pushen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon antwoord geven.
Het is een eenvoudige vraag: kan iemand nonbinair zijn?
Waarom reageer je daar zo agressief op?
Nou, in mijn sociale omgeving niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
En hier kom ik veel meer intolerantie jegens LGBTwhatever tegen dan in mijn sociale omgeving.
Dat kan best. Komt door waar jij wilt kijken.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik zie veel electoraal potentie voor Denk op Fok.
Tsja, beide 4 zetels in de laatste ipsos peilingen.quote:
Jij bent van mening dat Baudet geen feiten (die jou niet uitkomen) mag benoemen in een debat. Dus is dit wel een bijzonder hypocriete vraag.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je wilt die personen monddood maken?
Nee hoor; wetten van Croughs in actie.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Tsja, beide 4 zetels in de laatste ipsos peilingen.
Je dan druk maken om het electoraat van het FVD maar niet om dat van DENK, is dan gewoon een beetje raar.
Mwoa heeft meer met gedrag te maken. Heb tijdens een zomerbaantje ook eens in de fabriek gewerkt waar ook een kale kerel van een jaar of 50 graag vrouw wilde worden en daarom ook vrouwenkleren droeg etc... Het zag er niet per se uit, maar diegene deed niet raar, liep niet te janken als iemand eens 'hij/hem' zei of liep ook niet de hele dag met glitters te strooien. Niemand die dat daar een probleem vond.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:41 schreef Sjemmert het volgende:
Verbaasd met niet dat hij journalist is. Elke andere werkplek of sector wordt zo'n mafkees toch keihard uitgelachen en weggepest ? Met zijn kinder pakje en glitters op zijn hoofdje bent godverdomme 24 jaar gedraag je als een volwassen vent.
Hoezo is iemand die nonbinair is dan een gevaar voor de samenleving?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou dat niet. Maar je mag de maatschappij toch wel beschermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |