Oke leuk. Laten we daar dan mee doorgaan en onderweg figuren zoals Baudet terechtwijzen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Nederland is wel het land waar het eerste homohuwelijk werd gesloten. Nederland waar de eerste homo gewoon op tv te zien was, net als de eerste zwarte.
Doe dat dan met valide punten ipv met voor de normale burger volstrekt irrelevante onzin.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke leuk. Laten we daar dan mee doorgaan en onderweg figuren zoals Baudet terechtwijzen.
Waarom? Homo zijn is geen keuze, een donkere huid hebben ook niet. Dat moet je accepteren.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke leuk. Laten we daar dan mee doorgaan en onderweg figuren zoals Baudet terechtwijzen.
Waar heeft Baudet gezegd dat homo's of zwarten niet op TV mogen?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Iemand noemde deze uitzending een toneelstukje.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een toneelstukje van alle betrokkenen. Grote verliezer is Jetten met z'n "hij zit hier', hè".
Mja, in een eerdere discussie over dit onderwerp gaf je zelf al aan dat de acceptatie in bijvoorbeeld islamitische landen niet slechter kan dan het nu is.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Harvest, dat is niet wat er wordt gezegd. Maar ludieke poging.
Kijk de uitzending nog even terug.
Jetten zegt op een gegeven moment dat we "vrouwen- en homorechten" overal ter wereld achteruit zien gaan.
En wat noemt hij dan als voorbeelden? De V.S., Europa en Nederland.
Totaal voorspelbaar: Jetten houdt het veilig en gaat vooral tekeer tegen Westerse landen, waar, i.t.t. de rest van de wereld, vrouwen- en homorechten Godzijdank veel beter beschermd zijn.
Jetten kan niet anders; wetten van Croughs. Hij had hier zonder meer kunnen vertellen hoe afschuwelijk het gesteld is met vrouwenrechten in Iran, Somalië, Afghanistan, of hoe in sommige landen de doodstraf staat op homoseksueel gedrag.
Maar dat kan Jetten niet. Hij moet het houden bij het veilige. En het aangeleerde.
D66 is volstrekt ongeloofwaardig en niet serieus te nemen.
Wat een ontzettende berg aannames en gezever is dit dan zeg.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je gewoon een keer kunnen lezen wat er staat? "Puur over de islam"? I.t.t. jou heb ik o.m. een SCP-rapport gegeven om mijn argumenten te onderbouwen en aangegeven waar de meeste intolerantie speelt. Dat je daar niet eens op in gaat, zegt genoeg. Je moet en zal het bagatelliseren dan wel onder de mat vegen, liever heb je het over (een veel veiliger prooi) die paar christenen die we nog hebben, over Baudet (met z'n wat, 3 zetels?), en natuurlijk die talloze neo-nazi's hier, over Trump, of all people, en bent daarmee op precies dezelfde wijze bezig als Bram.
En ik begrijp het ook. De ijzeren wetten van Croughs. Je verfoeit haat jegens homo's (heel fijn, ik ook), maar kunt die haat enkel en alleen benoemen wanneer het het Westen, de blanken, christenen of andere groepen betreft die 'abject' zijn, per definitie niet deugen en vol haat zitten tegen alles van homo's en vrouwen tot moslims en transgenders.Nederland als abject land met abjecte mensen, waar gelukkig nog een paar met erfzonde behepte 'progressievelingen', ondanks hun inherente mankementen, nobel en dapper strijd leveren tegen hun intens kwaadaardige soortgenoten.
Je kunt simpelweg niet toegeven, laat staan benoemen, dat we wat vrouwen- en homorechten betreft nog een behoorlijke dobber hebben aan de conservatieve islam. Want dan dreigt het etiketje dat elke 'progressieveling' doet sidderen: "racist".
Ik ben dat station al jaren gepasseerd. Men noemt men maar wat men wil. Mijn principes (RADICALE gelijkwaardigheid voor vrouwen en homo's) zijn me iets dierbaarder dan een woke flavor of the month campagne waar aan meegedaan moet worden om je linkse credentials te mogen behouden.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij moet het dus puur over de islam hebben van jou?
Ook al hebben die bijna geen aanhang in het politieke landschap en zie je ze zelden in de mediawereld waar ze dus ook geen invloed hebben om dingen te veranderen?
In tegenstelling tot Yusuf die 5x per dag gaat bidden of Mo die wat coke op straat loopt te dealen heeft Baudet die invloed echter wel.
In het artikel staat ook dat er weerstand is tegen de transwet van ChristenUnie. Mag hij dat niet benoemen? Moet het IslamUnie zijn?
Dan heb je het punt totaal niet begrepen.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, in een eerdere discussie over dit onderwerp gaf je zelf al aan dat de acceptatie in bijvoorbeeld islamitische landen niet slechter kan dan het nu is.
Dan bevreemdt het mij dat je er nu over valt dat Jetten landen benoemd waar wel sprake is van acceptatie, maar dat die aan het afnemen is.
Is ook een kutpartij.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:07 schreef probeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de huidige campagne van Denk. Dé Nederlandse partij voor onze islamitische medemens lijkt ook niet echt positief te staan tov lgbtqi+.
Die is er al. DENK.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende berg aannames en gezever is dit dan zeg.
"Een paar christenen", over bagatelliseren gesproken. Christenen en cultuurchristenen zijn in het politieke landschap gewoon jarenlang bezig om allerlei transwetten onmogelijk te maken . De mediawereld geeft ze herhaaldelijk een podium. Vindt je het dan heel raar dat die Bram daar even zijn pijlen op richt? vooral als zo'n politicus recht tegenover hem zit.
De eerste beste islamitische partij en politici die het leven voor transgenders, homo's en noem maar op moeilijker wil maken zal ik net zo goed kritiek op hebben hoor, wees maar niet bang.
Maar ga vooral door met woke en wetten van croky naar users toe te gooien. Dat is nu eenmaal je hobby de afgelopen tijd.
Nee, want wanneer hoor je daar ook iets over. En in tegenstelling tot FvD/CU/CDA/PVV nooit boven de 2 of 3 zetels gekomen.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die is er al. DENK.
Hoor ik je ooit nooit over.
Het is opvallend dat een partijleider die een standpunt inneemt tegen dit onderwerp niet weet wat nonbinair inhoudt.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
Nou ben ik geen fan van Baudet, maar hij heeft feitelijk gelijk dat er maar twee geslachten bestaan. Geslacht is binair.
Dat iemand zich daar niet gelukkig bij voelt en zichzelf non-binair wil noemen is helemaal prima. En een normaal mens gaat daar ook respectvol mee om. Maar hier zet je natuurlijk Baudet voor het blok en gaat deze natuurlijk niet ineens zeggen dat hij non-binair zijn erkent als een feitelijk gegeven.
Dat moet die gozer vooraf geweten hebben en de programmamaker ook.
Als je de politiek volgt, genoeg.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, want wanneer hoor je daar ook iets over. En in tegenstelling tot FvD/CU/CDA/PVV nooit boven de 2 of 3 zetels gekomen.
Gelukkig is onze Geert wel lief tegen transgenders. Oh wacht.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die is er al. DENK.
Hoor ik je ooit nooit over.
En als je werkelijk denkt dat het christendom ook nog maar iets in het nationaal-politieke domein voorstelt, zou ik de peilingen nog even checken.
Of het aantal meest geseculariseerde landen ter wereld. Nederland en de Scandinavische landen staan bovenaan.
Tenzij, natuurlijk, partijen als VVD, D66, PvdA, GroenLinks etc. allemaal onder de noemer 'cultuurchristen' vallen.
Nog zo'n makkelijk doelwit inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gelukkig is onze Geert wel lief tegen transgenders. Oh wacht.
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan heb je het punt totaal niet begrepen.
Tja, wat is je punt dat?quote:Totaal voorspelbaar: Jetten houdt het veilig en gaat vooral tekeer tegen Westerse landen, waar, i.t.t. de rest van de wereld, vrouwen- en homorechten Godzijdank veel beter beschermd zijn
Hoezo is Wilders een gemakkelijk doelwit?quote:Op donderdag 2 november 2023 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog zo'n makkelijk doelwit inderdaad.
Het moet wel veilig blijven allemaal natuurlijk.
Hoezo makkelijk doelwit weer?quote:Op donderdag 2 november 2023 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog zo'n makkelijk doelwit inderdaad.
Het moet wel veilig blijven allemaal natuurlijk.
Je ziet de ontkenning zelfs al in dat SCP rapport. Je respondenten sorteren op religie, maar dan de groep 'overig', waar verreweg de grootste negativiteit vandaan komt, niet willen specificeren. Kom op zeg, dan ben je als onderzoeker niet eerlijk bezig in het weergeven van je resultaten.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je gewoon een keer kunnen lezen wat er staat? "Puur over de islam"? Dat hij WEL de ChristenUnie noemt, maar het daar ook bij laat, is juist het manco. I.t.t. jou heb ik o.m. een SCP-rapport gegeven om mijn argumenten te onderbouwen en aangegeven waar de meeste intolerantie speelt. Dat je daar niet eens op in gaat, zegt genoeg. Je moet en zal het bagatelliseren dan wel onder de mat vegen, liever heb je het over (een veel veiliger prooi) die paar christenen die we nog hebben, over Baudet (met z'n wat, 3 zetels?), en natuurlijk die talloze neo-nazi's hier, over Trump, of all people, en bent daarmee op precies dezelfde wijze bezig als Bram.
En ik begrijp het ook. De ijzeren wetten van Croughs. Je verfoeit haat jegens homo's (heel fijn, ik ook), maar kunt die haat enkel en alleen benoemen wanneer het het Westen, de blanken, christenen of andere groepen betreft die 'abject' zijn, per definitie niet deugen en vol haat zitten tegen alles van homo's en vrouwen tot moslims en transgenders.Nederland als abject land met abjecte mensen, waar gelukkig nog een paar met erfzonde behepte 'progressievelingen', ondanks hun inherente mankementen, nobel en dapper strijd leveren tegen hun intens kwaadaardige soortgenoten.
Je kunt simpelweg niet toegeven, laat staan benoemen, dat we wat vrouwen- en homorechten betreft nog een behoorlijke dobber hebben aan de conservatieve islam. Want dan dreigt het etiketje dat elke 'progressieveling' doet sidderen: "racist".
Ik ben dat station al jaren gepasseerd. Men noemt me maar wat men wil. Mijn principes (RADICALE gelijkwaardigheid voor vrouwen en homo's) zijn me iets dierbaarder dan een woke flavor of the month campagne waar aan meegedaan moet worden om je linkse credentials te mogen behouden.
Geheimpje. Hij weet het stiekem wel maar vind het onzinnig en wil dat op deze manier benadrukken.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is opvallend dat een partijleider die een standpunt inneemt tegen dit onderwerp niet weet wat nonbinair inhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |