Ow, want je glazen bol vertelt je dat Syrie en rusland zich dan wel met dat conflict gaan bemoeien?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan kun je gelijk ook een robbertje vechten met Rusland om Syrië, uitstekende ontwikkeling als je in de mondiale lijkzakkenindustrie hebt geïnvesteerd.
met deze argumenten kun je de VS ook wel binnenvallenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan kun je gelijk ook een robbertje vechten met Rusland om Syrië, uitstekende ontwikkeling als je in de mondiale lijkzakkenindustrie hebt geïnvesteerd.
Ik begreep uit jouw woorden dat je Syrië ook toevoegde aan het lijstje, maar ik zal het verkeerd geïnterpreteerd hebben.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, want je glazen bol vertelt je dat Syrie en rusland zich dan wel met dat conflict gaan bemoeien?
Ook dat is een land wat op den duur ten positieve kan veranderden als de kwalijke invloed van iran stokt, ja.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik begreep uit jouw woorden dat je Syrië ook toevoegde aan het lijstje, maar ik zal het verkeerd geïnterpreteerd hebben.
De kwalijke invloed moet stoppen, dat zeker.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook dat is een land wat op den duur ten positieve kan veranderden als de kwalijke invloed van iran stokt, ja.
Nee het triest is dat je daar grotere gekken voor terugkrijgt. Met flink wat wraakzucht.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De kwalijke invloed moet stoppen, dat zeker.
Ik denk alleen niet dat het regime van Iran met geweld verdrijven de slimste manier is, al helemaal niet met het ontnuchterende voorbeeld van de oorlog in Irak (en de effecten ervan).
Gelukkig gaan die dingen niet zo snel kapot. Wel schofterig.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:20 schreef capricia het volgende:
Ah, de datum is misschien verstreken. Dat kan echt niet![]()
[ twitter ]
Misschien is het een subtiele hint over wat ze vinden van Hamas.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig gaan die dingen niet zo snel kapot. Wel schofterig.
Snap niet dat hun broederlanden niet meer doen.
Dat laatste snap ik sws niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig gaan die dingen niet zo snel kapot. Wel schofterig.
Snap niet dat hun broederlanden niet meer doen.
Kan niet veel goeds zijn vrees ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Aan dat filmpje kan je al zien dat er iets groots gaat worden aangekondigd
[ twitter ]
Mwah ging natuurlijk verkeerd door het machtsvacuum wat saddam achterliet. Het ontbinden van het irakese leger was ook geen slimme move.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De kwalijke invloed moet stoppen, dat zeker.
Ik denk alleen niet dat het regime van Iran met geweld verdrijven de slimste manier is, al helemaal niet met het ontnuchterende voorbeeld van de oorlog in Irak (en de effecten ervan).
Het valt zo te zien wel mee met de hongersnood, dat is positief.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:20 schreef capricia het volgende:
Ah, de datum is misschien verstreken. Dat kan echt niet![]()
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Aan dat filmpje kan je al zien dat er iets groots gaat worden aangekondigd
[ twitter ]
Gaat niks gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mwah ging natuurlijk verkeerd door het machtsvacuum wat saddam achterliet. Het ontbinden van het irakese leger was ook geen slimme move.
Als je hun poppetjes afneemt kunnen ze niet meer spelen.quote:Maar goed, met wil, kun je deze dingen voorkomen.
En ze niet op deze manier verdrijven betekent gewoon dat ze doorgaan met hun machinaties. De lijst met door hun aangejaagde, of in stand gehouden conflicten zal niet verdwijnen.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gaat niks gebeuren.
Weet je hoe ik dat weet?
Omdat jij denkt dat er wel wat gaat gebeuren.
Red Dawn confirmedquote:Op donderdag 2 november 2023 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
met deze argumenten kun je de VS ook wel binnenvallen
VN, al besproken, niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Israëlische UN ambassadeur wordt eruit gezet
Doei doei emoclown met je gele ster
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |