Ja was het wel op het einde, maar ik kon het handelenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:47 schreef Momo het volgende:
@:Guanabana gefeliciteerd met de veilige landing, hopelijk geen schudkist geweest in de lucht?
Welkom thuis.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja was het wel op het einde, maar ik kon het handelener zat een bange jongeman naast me die ik gerust heb gesteld.
![]()
Wel voor het eerst meegemaakt dat er geapplaudiseerd werd na landingmaar goed dat was dit keer ook wel terecht.
quote:Op donderdag 2 november 2023 17:16 schreef Guanabana het volgende:
er zat een bange jongeman naast me die ik gerust heb gesteld.
Die film blijft na 43 jaar gewoon epischquote:Op donderdag 2 november 2023 17:23 schreef dick_laurent het volgende:
Godver nu ga ik vanavond Airplane! kijken ook![]()
Ben eerlijk gezegd banger voor de autorit terug naar huis straks dan voor die achtbaanvluchtquote:Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis.Wat zul je lekker slapen vannacht. Denk ik.
Oh je bent nog niet thuis.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd banger voor de autorit terug naar huis straks dan voor die achtbaanvlucht
Maar eerst maar even wat eten hier en hopen dat dan de spitsdrukte (?) voorbij is.
Toen deze film werd gereleased was jij begin 30.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:23 schreef dick_laurent het volgende:
Haha, ja die gedachte had ik ook al. En alle Naked Guns. Leuk.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:23 schreef dick_laurent het volgende:
40-45 minuten rijden.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je bent nog niet thuis.
Heb je nog een lange route naar huis?
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 2 november 2023 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar het is toch soppige grond?
Toen was U begin 30.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toen deze film werd gereleased was jij begin 30.
TT moet dus zijn soppige grondquote:Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toen was U begin 30.
Beetje respect graag jongeman.
@Dotteke verander ffquote:Op donderdag 2 november 2023 17:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ben hier niet de motherfucking mod he.
@:Frutsel
Zal wel een vrouwelijke machinist zijn geweest.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:32 schreef Momo het volgende:
Trein rijdt tegen omgevallen boom in Haelen
Spoorbeheerder ProRail meldt dat in Haelen, bij Roermond, een trein tegen een omgewaaide boom is gereden. Niemand raakte gewond.
Omdat de bovenleiding is beschadigd, rijden er voorlopig geen treinen tussen Weert en Roermond. Volgens de NS duurt dat tenminste tot 00.30 uur.
NOS
En Police Squadquote:Op donderdag 2 november 2023 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja die gedachte had ik ook al. En alle Naked Guns. Leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |