SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Over het algemeen houden piloten van afwijkend weer en zien ze het als een kers op de taart tegenover die saaie -opstijgen en landen- vluchten.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zoooo turbulent vluchtje wordt dat...respect voor de piloot![]()
Ga er maar vanuit dat ze weten wat ze doen...
We willen alle ins en outs weten en hoeveel je je hoofd gestoten hebt en hoeveel kotszakjes er gevuld zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef Arizona het volgende:
Welkom terug in Nederland @:guanabana
Daar in het zuiden gaat de vlam nu uit de pan toch?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef THEFXR het volgende:
hier in Limburg waait het, dat is het
De annuleringen zijn ook erg veel ..zegt wel wat lijkt me.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over het algemeen houden piloten van afwijkend weer en zien ze het als een kers op de taart tegenover die saaie -opstijgen en landen- vluchten.
Als het echt zo slecht was vlogen er niet zoveel vandaag.
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef Arizona het volgende:
Welkom terug in Nederland @:guanabana
Tuurlijk, maar er vliegt nog wel wat.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De annuleringen zijn ook erg veel ..zegt wel wat lijkt me.
Elke vlucht weer hopen dat mensen het niet doen.quote:
welke vlam?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:49 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Daar in het zuiden gaat de vlam nu uit de pan toch?
En schuift het windveld nu noordelijker
Afgezien van een klein smetje nagenoeg vlekkeloos:quote:Op donderdag 2 november 2023 16:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We willen alle ins en outs weten en hoeveel je je hoofd gestoten hebt en hoeveel kotszakjes er gevuld zijn![]()
![]()
Welkom terug.. en wat een pilot die het aandurft! (risicootje ook pff)
Schijnt daar toch flink tekeer te zijn gegaan als ik het las op de media?quote:
ik woon veel zuidelijker, maasmechelenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:53 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Schijnt daar toch flink tekeer te zijn gegaan als ik het las op de media?
Of was dat opblazerij?
Haha Belgquote:Op donderdag 2 november 2023 16:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik woon veel zuidelijker, maasmechelen
die gaat nu naar Luikquote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft al een poging gedaan
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een situatieschets. @:zipportal
[ afbeelding ]
ow inmiddels staat er geen Luik meer maar weer Amsterdamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |