Nu wel:quote:Op donderdag 2 november 2023 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Zijn er al hel en verdoemenis berichten verschenen dat het te nat is?
Ik luister alleen overdag, lekkerquote:Op donderdag 2 november 2023 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
StuBru. Al is die op donderdagavond vaak wel flauw, dan zet ik Willy op.
Een man van cultuurquote:
Ik ook. Nu ook. Heerlijk op kantoor werken met StuBru aan. Ben jij een Belg? Ik niet. Wel een reservebelg.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik luister alleen overdag, lekker
Aardappeltjes, spruitjes en was da vlees? SLAVINK?!quote:
Echt hé.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kunnen die dingen op topsnelheid draaien, stoppen ze ermee
ja treurig..quote:Op donderdag 2 november 2023 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan mensen die roeptoeteren dat "het allemaal wel meevalt, toch?!"
Het waait behoorlijk hier in Brabant alwaar ik al 45 jaar woonquote:Op donderdag 2 november 2023 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ook. Nu ook. Heerlijk op kantoor werken met StuBru aan. Ben jij een Belg? Ik niet. Wel een reservebelg.
Even ontopic: wat waait het he?
zoooo turbulent vluchtje wordt dat...respect voor de pilootquote:Op donderdag 2 november 2023 15:01 schreef Guanabana het volgende:
Nou we stijgen toch zo op, bid voor ons
Hallo Venrayquote:Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef THEFXR het volgende:
hier in Limburg waait het, dat is het
ik had nog gewaarschuwd dat het soppig zou wordenquote:Op donderdag 2 november 2023 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan mensen die roeptoeteren dat "het allemaal wel meevalt, toch?!"
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zoooo turbulent vluchtje wordt dat...respect voor de piloot![]()
Ga er maar vanuit dat ze weten wat ze doen...
ergens een live cam?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft al een poging gedaan
Volgens mij landt ie nuquote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft al een poging gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |