Hey als je aan Chipszak komt kom je aan mij !quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey als je aan Chipszak komt kom je aan mij !
Dit belooft niet veel goeds. Maar ‘het ligt iets anders’ klinkt ook weer niet alsof hij een volledige leugen uit z’n duim heeft gezogen, toch? Meer alsof enige context of nuance mist. Of dat het aangedikt is of iets dergelijks.quote:
Ik dacht alquote:
Nou inderdaad, zeg hoe het zit of zeg niks. Die suffe insinuaties laten ons heus niet geloven dat Yvonne een moreel kompas heeft.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vertel het nou maar gewoon hoe het anders zit, domme kut!
Een verweer niveau lagere school. Treurig.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wist overigens niet dat Za en sly-nl getrouwd waren,?
Ja dit laat weer ruimte voor allerlei interpretaties. Mensen lezen taal heel anders. Wel een bizarre zaak waar ernstige ziekte en eventueel straffeiten die een gevangenisstraf kunnen opleveren, door elkaar lopen.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zeg hoe het zit of zeg niks. Die suffe insinuaties laten ons heus niet geloven dat Yvonne een moreel kompas heeft.
Dat ze samen spruitjes mogen pellen of piemels zuigen in de hel for eternityquote:Op woensdag 8 november 2023 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft-ie nog iets gemeen met Yvonne Coldeweijer ook! @:sly-nl
Als je je mening geeft over Tim den Besten is dat prima, als je je mening geeft over users en hoe hier gepost wordt haal ik het weg.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:46 schreef Za het volgende:
Kun je stoppen met mijn posts deleten?
Ik moet hier gewoon vrijelijk mijn mening kunnen geven.
Trotsquote:Op donderdag 9 november 2023 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Een verweer niveau lagere school. Treurig.
I have, my lovequote:Op donderdag 9 november 2023 18:51 schreef Za het volgende:
[..]
Heeft niemand meer een moreel kompas?
Nou, ze houdt wel voor zich welke BN’er in een ziekenhuis belandde met een hamster in zijn anus,quote:Op donderdag 9 november 2023 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zeg hoe het zit of zeg niks. Die suffe insinuaties laten ons heus niet geloven dat Yvonne een moreel kompas heeft.
Kun je daar een zeldzame vorm van kanker van krijgen?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ze houdt wel voor zich welke BN’er in een ziekenhuis belandde met een hamster in zijn anus,.
Dat vind ik trouwens wel bizar in dit verhaal, iedere keer dat "een zeldzame vorm van kanker".quote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je daar een zeldzame vorm van kanker van krijgen?
Er zijn heel veel zeldzame ziektes. De kans dat iemand een willekeurige zeldzame ziekte krijgt, is vrij groot. De kans op één specifieke zeldzame ziekte is wel weer klein, anders was 'ie niet zeldzaam.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens wel bizar in dit verhaal, iedere keer dat "een zeldzame vorm van kanker".
Het is vast niet zo dat het zo zeldzaam is dat het nog geen naam heeft.
Zeg gewoon welke vorm als je zo graag sympathie wilt kweken omdat je kanker hebt.
Klopt, maar een zeldzame vorm van kanker beperkt het al behoorlijk.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zijn heel veel zeldzame ziektes. De kans dat iemand een willekeurige zeldzame ziekte krijgt, is vrij groot. De kans op één specifieke zeldzame ziekte is wel weer klein, anders was 'ie niet zeldzaam.
quote:Kanker is zeldzaam als elk jaar minder dan 6 per 100.000 Nederlanders deze ziekte krijgen (zo'n 1.070 personen per jaar). Er zijn echter heel veel soorten zeldzame kanker. Bij elkaar opgeteld komt dat neer op ruim 20.000 patiënten per jaar.
Nouja to be fair: Yvonne heeft niet zélf gebracht dat Tim ziek is, en er is een mogelijkheid dat ze het écht niet wist.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
BN'ers die zwanger zijn. Nee, dat zou natuurlijk te ver gaan.
Ik kon die post eerder vanavond niet terug vinden en dacht dat deze al gedelete was, niet dus. Het helpt dan om een topic report te zetten i.p.v. overal op in te gaanquote:Op donderdag 9 november 2023 22:17 schreef Za het volgende:
-----
En mijn posts dat met deze thread het dieptepunt van SHO is bereikt worden gedelete.
Wat een niveau.
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je daar een zeldzame vorm van kanker van krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |