abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211174010
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ben al geen fan van Yvonne, maar iemand waarvan ze vermoedt/weet dat diegene ziek is moet ze gewoon met rust laten. Ik kan natuurlijk alleen maar gissen, maar ik denk dat hij naar buiten heeft gebracht dat hij kanker heeft omdat Yvonne dit eerder deze dag al de wereld in heeft gegooid. Dit had gewoon privé moeten blijven.
Je haalt de chronologie door elkaar. Yvonne kreeg lucht van een artikel van het Parool over mogelijk grensoverschrijdend gedrag en afwezigheid op Social media. Daarop kwam bericht dat hij ernstig ziek is waarop zij aanvulde dat er mogelijk sprake is van beide situaties. Boulevard bracht dat hij ernstig ziek is.
pi_211174191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:27 schreef eenjongen... het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaat doen als hij ineens ongeneselijk ziek blijkt te zijn. Een simpele sorry is dan niet genoeg
Die praat altijd alles recht wat krom is.
pi_211174205
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Je haalt de chronologie door elkaar. Yvonne kreeg lucht van een artikel van het Parool over mogelijk grensoverschrijdend gedrag en afwezigheid op Social media. Daarop kwam bericht dat hij ernstig ziek is waarop zij aanvulde dat er mogelijk sprake is van beide situaties. Boulevard bracht dat hij ernstig ziek is.
Dan nog. Haar speculaties zouden er medeverantwoordelijk voor zijn dat het nieuws naar buiten gebracht is (bron ad.nl). Belachelijk! Dan heb je dus kanker en voel je je min of meer gedwongen om dit te delen vanwege deze verhalen. Triest.

Natuurlijk sluit het een het ander niet uit, maar toch.
pi_211174419
Tim heeft een zeldzame vorm van kanker; https://www.ad.nl/show/pr(...)van-kanker~a7a99fee/
pi_211174472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Ponsai het volgende:
Tim heeft een zeldzame vorm van kanker; https://www.ad.nl/show/pr(...)van-kanker~a7a99fee/
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat hij dood ging.
Zit ik er niet ver naast, helaas.
pi_211174827
De walgelijkheid van Yvonne Coldewijer heeft weer een nieuw level richting de hel gehaald. Geen woorden om uit te drukken hoe laag het is om iemand zo aan te vallen dat diegene gedwongen wordt om een ernstige ziekte te moeten openbaren.

Die bak karma die ze hopelijk een keer terug krijgt mag weer wat groter worden.

Voor de rest sterkte voor Tim.

Het kan overigens ook prima zijn dat er een onderzoek loopt naar grensoverschrijdend gedrag, maar haar hele handelen is zo laag. Vanmorgen in de modus "Goh wat is Tim toch stil ineens" de boel aanzwengelen, terwijl ze waarschijnlijk al lang wist wat er speelde. Vervolgens net doen alsof al die info haar dan net pas bereikt en nieuw voor haar is. Dit was gewoon een weloverwogen opzet om hem onder de bus te kunnen gooien, alleen ontploft het nu nog eens extra omdat ie daadwerkelijk ernstig ziek is.

[ Bericht 13% gewijzigd door TheVulture op 02-11-2023 22:53:01 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211174944
Dus hij heeft mensen aangerand en heeft ook nog eens kanker? Wat een clusterfuck..
pi_211175021
Woke racist Tim. Weg ermee.

pi_211175042
Vorig jaar rond deze tijd schreef Yvonne Coldewijer het volgende over Matthijs van Nieuwkerk:
quote:
Juicekoningin Yvonne Coldeweijer sprak gisteren, voorafgaand aan Guido’s onthulling, nog het vermoeden uit dat de Volkskrant koudwatervrees heeft. “Ja joh, neem de tijd 😂. Wat doen ze er langgg over! Eigenlijk zouden ze vorige week het artikel over het wangedrag van Matthijs van Nieuwkerk publiceren.”

Ze vervolgt: “Ik hoor zojuist van mijn spion dat het is doorgeschoven naar EIND november, omdat ze nog niet klaar zijn. Jaaa jaaaa… Weet je wat ik denk? Komt niet meer. Teveel gehyped, te dun verhaal.”
Ben geen fan van Tim maar zeker ook niet van Yvonne Coldewijer en haar zogenaamde spionnen. Veel van wat ze zegt blijkt onwaar of enorm opgeblazen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 3 november 2023 @ 01:08:24 #40
367000 roos94
pi_211175553
Wat een ongelooflijk moeilijke situatie zit hij nu in dan . Iemand met kanker zou zich volledig moeten kunnen richten op herstel maar je weet ook niet wat hij heeft uitgevreten. Lastig. :{
pi_211176896
Bij de NOS had ik ook dit gelezen, ja.

https://nos.nl/artikel/24(...)zame-vorm-van-kanker

Programmamaker Tim den Besten (36) heeft zeldzame vorm van kanker

Programmamaker Tim den Besten lijdt aan een zeldzame vorm van kanker. Dat heeft zijn advocaat laten weten namens Den Besten en zijn familie.

"De precieze diagnose is recent vastgesteld en momenteel worden de uitslagen van de laatste onderzoeken afgewacht, voordat met behandeling kan worden begonnen", staat in een verklaring.

Volgens zijn advocaat ondervindt de 36-jarige programmamaker niet alleen de lichamelijke gevolgen, maar heeft de ziekte ook een grote impact op zijn geestelijke gezondheid.

Eerder vandaag bracht VPRO al naar buiten dat de opnames van het programma Timmyland waren stilgelegd omdat de programmamaker "ernstig ziek" is. In het kinderprogramma Timmyland onderzoekt de presentator hoe is het om een eigen land op te richten en onderzoekt hij wat daar allemaal voor nodig is.

100 dagen
In een van zijn eerdere programma's, Tims^tent, nodigde Den Besten op de camping verschillende gasten uit met wie hij een dag of avond doorbracht, en gesprekken voerde. Samen met medepresentator Nicolaas Veul werden eerder dit jaar de opnames van de nieuwe programmaserie 100 dagen in de vergeten wijk afgerond.

In deze reeks gaan de twee programmamakers aan de slag als sociaal werker. Eerder maakten de twee de series 100 dagen voor de klas en 100 dagen in je hoofd, over het onderwijs en de psychiatrie.
pi_211176910
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beetje hard maar ik acht de kans heel groot dat die de ziekte faked.
Die is knettergek.
Als dat zo is, en Yvonne komt daarachter dan kan hij het helemaal wel schudden.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 09:52:02 #43
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211177085
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:47 schreef roos94 het volgende:

[..]
Iemand zomaar beschuldigen dat hij kanker faked kun je echt niet maken. Dat is echt niet oke.
Nee, ik zit geloof ik een beetje op de Yvonne-trein dat het allebei wel echt aan de hand is :Y Ik denk/hoop dat het Parool-artikel minder heftig is dan eerder werd gesuggereerd, maar dat die twee nu erg oonhandig samenvallen ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 november 2023 @ 10:50:32 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211177614
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:06 schreef Michie_ het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd schreef Yvonne Coldewijer het volgende over Matthijs van Nieuwkerk:
[..]
Ben geen fan van Tim maar zeker ook niet van Yvonne Coldewijer en haar zogenaamde spionnen. Veel van wat ze zegt blijkt onwaar of enorm opgeblazen.
Ehh, dan weet ik niet welke Yvonne jij steeds hebt gevolgd.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 november 2023 @ 10:55:14 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211177686
Ik vind het gemekker over Yvonne altijd zó hypocriet. Allemaal hier in SHO rondlopen, roddeltjes kijken, etc. maar wel Yv afkraken want alles wat zij doet kan echt niet. Behalve dan dat er wel gewoon van haar nieuwtjes wordt genoten, deze ook hier worden opgepikt en besproken of volger zijn van haar Insta. En echt elk bericht dat zij brengt is ineens de roddel die absoluut niet kan en ‘nu’ gaat ze echt veel ‘te laag.’ Elke roddel opnieuw, :').

Selectieve verontwaardiging.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211177713
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het gemekker over Yvonne altijd zó hypocriet. Allemaal hier in SHO rondlopen, roddeltjes kijken, etc. maar wel Yv afkraken want alles wat zij doet kan echt niet. Behalve dan dat er wel gewoon van haar nieuwtjes wordt genoten, deze ook hier worden opgepikt en besproken of volger zijn van haar Insta. En echt elk bericht dat zij brengt is ineens de roddel die absoluut niet kan en ‘nu’ gaat ze echt veel ‘te laag.’ Elke roddel opnieuw, :').

Selectieve verontwaardiging.
Ik ben ook #teamyvonne
pi_211177764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben zeer benieuwd wat hieruit gaat komen. Yvonne wordt zwart gemaakt aan alle kanten maar ik vermoed dat zij het aan het juiste eind heeft qua grensoverschrijdend gedrag en dat er geen sprake is van een dodelijke (lichamelijke) ziekte.
Grensoverschrijdend gedrag voorkomt niet dat je kanker krijgt.

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Vrij bizar hoe men is meegegaan in dit valse dilemma
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 november 2023 @ 11:19:40 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211178008
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:01 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat was toen nog niet bekend, maar de suggestie dat iemand niet ernstig ziek kan zijn, omdat er ook mogelijk misstappen zijn begaan is wel kut idd.
Ze benoemde ook een verslaving. Dan ben je in principe ook ziek in je hoofd.
pi_211178034
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Poeh, dat is veel.

Heel veel beterschap dan maar . (geen sarcasme)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 november 2023 @ 11:22:33 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211178047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:21 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Poeh, dat is veel.

Heel veel beterschap dan maar . (geen sarcasme)
Ik kan het niet meer terugvinden omdat het nu steeds gaat over zijn kanker en het aankomende Parool-artikel. Zou het overigens een zwaktebod van hen vinden als ze nu ineens het grensoverschrijdend gedrag van Tim niet brengen omdat hij plots zielig is.
pi_211178072
lifeofyvonne :r :r :r :r schijtmens
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211178244
Ik vind Tim echt een vreselijke vent. De verhalen over het grensoverschrijdende gedrag ben ik benieuwd naar, zou me niet verbazen.

Wat betreft zijn ziekte wens ik hem oprecht veel sterkte en beterschap.
Alius aliud dicit
pi_211178270
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh zo. Des te heftiger dan, dat je dealt met een verslaving of afkicken daarvan terwijl ook kanker wordt ontdekt. :{
pi_211178277
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:00 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Grensoverschrijdend gedrag voorkomt niet dat je kanker krijgt.

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Vrij bizar hoe men is meegegaan in dit valse dilemma
Het idee was gisteren dat nadat bekend werd dat het Parool een onderzoeksstuk aan het schrijven is Tim zich ziek melde uit voorzorg.
pi_211178281
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:01 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat was toen nog niet bekend, maar de suggestie dat iemand niet ernstig ziek kan zijn, omdat er ook mogelijk misstappen zijn begaan is wel kut idd.
Niemand doet die suggestie.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 12:15:15 #56
382129 crew  Donna
pi_211178610
Ik heb even geveegd. Laten we het netjes houden. Bedankt!
  vrijdag 3 november 2023 @ 12:18:24 #57
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_211178645
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:36 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind Tim echt een vreselijke vent. De verhalen over het grensoverschrijdende gedrag ben ik benieuwd naar, zou me niet verbazen.

Wat betreft zijn ziekte wens ik hem oprecht veel sterkte en beterschap.
Eens. Gezien zijn gedrag bij bijvoorbeeld ‘De Verraders’ zouden de verhalen over het grensoverschrijdende gedrag mij niet verbazen.

Verder natuurlijk ontzettend naar als iemand zo ernstig ziek is. En dan kan je niks anders dan hem veel beterschap en sterkte toewensen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_211178741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Het idee was gisteren dat nadat bekend werd dat het Parool een onderzoeksstuk aan het schrijven is Tim zich ziek melde uit voorzorg.
Denk dat het Parool nu niet gaat publiceren. Beetje lullig over een kankerpatient, doet het PR technisch niet zo goed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 november 2023 @ 12:40:42 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211178850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Denk dat het Parool nu niet gaat publiceren. Beetje lullig over een kankerpatient, doet het PR technisch niet zo goed.
Zwaktebod zou dat zijn imo. Kut dat hij kanker heeft, maar wat dan met de slachtoffers die híj heeft gemaakt? Yv noemde onder andere stalking en identiteitsfraude en na waarschuwingen zou hij nog steeds niet zijn gestopt. Ik vind het Parool ruggengraatloos als ze nu niets publiceren. Zeker als hij z’n programma per direct heeft gestopt ivm het onderzoek en niet zijn kanker. Dan maar slechte PR. Het is immers ook slechte PR om slachtoffers na weken te laten hangen en je schijnheilig terug te trekken. Parool komt er toch al niet meer goed vanaf either way, kan je beter je integriteit tegenover slachtoffers behouden. Alsof hij nu te zielig is om de waarheid naar boven te laten komen.

Bishhh please. Ook kankerpatiënten kunnen eikels of criminelen zijn. Buuf Joke op Facebook en Marjolein op X moeten dat maar eens leren ipv mogelijk fophef te creëeren als Parool publiceert. Mensen worden niet spontaan zielig, hulpeloos en een engel als ze kanker krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 03-11-2023 13:17:24 ]
pi_211179009
Tim is zon linkse wokie toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')