Oh zo. Des te heftiger dan, dat je dealt met een verslaving of afkicken daarvan terwijl ook kanker wordt ontdekt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze benoemde ook een verslaving. Dan ben je in principe ook ziek in je hoofd.
Het idee was gisteren dat nadat bekend werd dat het Parool een onderzoeksstuk aan het schrijven is Tim zich ziek melde uit voorzorg.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag voorkomt niet dat je kanker krijgt.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Vrij bizar hoe men is meegegaan in dit valse dilemma
Niemand doet die suggestie.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet bekend, maar de suggestie dat iemand niet ernstig ziek kan zijn, omdat er ook mogelijk misstappen zijn begaan is wel kut idd.
Eens. Gezien zijn gedrag bij bijvoorbeeld ‘De Verraders’ zouden de verhalen over het grensoverschrijdende gedrag mij niet verbazen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:36 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind Tim echt een vreselijke vent. De verhalen over het grensoverschrijdende gedrag ben ik benieuwd naar, zou me niet verbazen.
Wat betreft zijn ziekte wens ik hem oprecht veel sterkte en beterschap.
Denk dat het Parool nu niet gaat publiceren. Beetje lullig over een kankerpatient, doet het PR technisch niet zo goed.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het idee was gisteren dat nadat bekend werd dat het Parool een onderzoeksstuk aan het schrijven is Tim zich ziek melde uit voorzorg.
Zwaktebod zou dat zijn imo. Kut dat hij kanker heeft, maar wat dan met de slachtoffers die híj heeft gemaakt? Yv noemde onder andere stalking en identiteitsfraude en na waarschuwingen zou hij nog steeds niet zijn gestopt. Ik vind het Parool ruggengraatloos als ze nu niets publiceren. Zeker als hij z’n programma per direct heeft gestopt ivm het onderzoek en niet zijn kanker. Dan maar slechte PR. Het is immers ook slechte PR om slachtoffers na weken te laten hangen en je schijnheilig terug te trekken. Parool komt er toch al niet meer goed vanaf either way, kan je beter je integriteit tegenover slachtoffers behouden. Alsof hij nu te zielig is om de waarheid naar boven te laten komen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat het Parool nu niet gaat publiceren. Beetje lullig over een kankerpatient, doet het PR technisch niet zo goed.
Wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zwaktebod zou dat zijn imo. Kut dat hij kanker heeft, maar wat dan met de slachtoffers die híj heeft gemaakt? Yv noemde onder andere stalking en identiteitsfraude en na waarschuwingen zou hij nog steeds niet zijn gestopt. Ik vind het Parool ook ruggengraatloos als ze nu niets publiceren. Zeker als hij z’n programma per direct heeft gestopt ivm het onderzoek en niet zijn kanker. Dan maar slechte PR. Het is immers ook slechte PR om slachtoffers na weken te laten hangen en je schijnheilig terug te trekken. Parool komt er toch al niet meer goed vanaf either way, kan je beter je integriteit tegenover slachtoffers behouden. Alsof hij nu te zielig is om de waarheid naar boven te laten komen.
Bishhh please. Ook kankerpatiënten kunnen eikels of criminelen zijn. Buuf Joke op Facebook en Marjolein op X moeten dat maar eens leren ipv mogelijk fophef te creëeren als Parool publiceert. Mensen worden niet spontaan zielig, hulpeloos en een engel als ze kanker krijgen.
Niemand heeft hem gedwongen naar buiten te komen. Hij had ook z’n muil kunnen houden, ondanks Yv. Maar tbh is het ook gewoon een ‘goede’ bliksemafleider van het Parool-artikel, iets dat de VPRO al heeft geprobeerd te voorkomen. Misschien helpt het hele kankerverhaal hen alsnog, hoe cru ook. Tv-wereld blijft tv-wereld. Bovendien kies je ervoor BN’er te zijn: dit soort dingen kunnen uitkomen. Risico van ‘t vak.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
De walgelijkheid van Yvonne Coldewijer heeft weer een nieuw level richting de hel gehaald. Geen woorden om uit te drukken hoe laag het is om iemand zo aan te vallen dat diegene gedwongen wordt om een ernstige ziekte te moeten openbaren.
Die bak karma die ze hopelijk een keer terug krijgt mag weer wat groter worden.
Voor de rest sterkte voor Tim.
Het kan overigens ook prima zijn dat er een onderzoek loopt naar grensoverschrijdend gedrag, maar haar hele handelen is zo laag. Vanmorgen in de modus "Goh wat is Tim toch stil ineens" de boel aanzwengelen, terwijl ze waarschijnlijk al lang wist wat er speelde. Vervolgens net doen alsof al die info haar dan net pas bereikt en nieuw voor haar is. Dit was gewoon een weloverwogen opzet om hem onder de bus te kunnen gooien, alleen ontploft het nu nog eens extra omdat ie daadwerkelijk ernstig ziek is.
Je gedrag beïnvloeden = identiteitsfraude?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:12 schreef ikbent het volgende:
Ik zou me kunnen voorstellen dat het misschien een vorm betreft die ook je gedrag kan beïnvloeden (hersens of een tumor met de nodige hormonale invloed).
Dat zou een reden kunnen zijn om een onderzoeksartikel naar grensoverschreidend gedrag on hold te zetten.
Ik stem links, dan weet je dat maar vast.quote:
Gewoon, maffe dingen gaan doen. Net als mensen met dementie opeens heel vreemd gedrag kunnen gaan vertonen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je gedrag beïnvloeden = identiteitsfraude?
Want dat (én stalking) is immers het verhaal zover we nu ‘weten’.
Ik weet waar je op doelde hoor. Maar ik geloof er niks van dat je dan identiteitsfraude gaat plegen. Meerdere malen. Dat is wel wat anders dan simpelweg ‘heel vreemd gedrag’, of een gebrek aan sociale rem en/of impulsief reageren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef ikbent het volgende:
[..]
Gewoon, maffe dingen gaan doen. Net als mensen met dementie opeens heel vreemd gedrag kunnen gaan vertonen.
Waarbij je geen goede sociale rem meer hebt en impulsief doet, of reageert op een manier waar je zin in hebt op dat moment.
Tja, ik weet niet wat er met identiteitsfraude bedoelt wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelde hoor. Maar ik geloof er niks van dat je dan identiteitsfraude gaat plegen. Meerdere malen. Dat is wel wat anders dan simpelweg ‘heel vreemd gedrag’, of een gebrek aan sociale rem en/of impulsief reageren.
Dan houden we elkaar mooi in balans !quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik stem links, dan weet je dat maar vast.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan houden we elkaar mooi in balans !
Dat eerste zal niet classificeren als identiteitsfraude máár wel als onwijs creepy. Vind dat ook niet helemaal gezond voor een volwassen vent en ik zie die situatie ook niet helemaal onder ‘maffe dingen’ vallen (door evt bepaalde soort kanker).quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:30 schreef ikbent het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat er met identiteitsfraude bedoelt wordt.
Heeft hij gedaan alsof hij een bepaald persoon was om b.v. achter iemands adres of nummer te komen omdat hij verliefd was?
Of heeft hij iemands leven overgenomen en tonnen van hun spaarrekening gehaald?
Hij zou ook met zijn manager gebroken hebben.quote:Maar dat was nog lang niet alles. ‘Er schijnt een grootschalig onderzoek van media en politie te lopen naar grensoverschrijdend gedrag van Tim den Besten’, schreef Yvonne op Instagram. ‘Naast de vermoedelijke drugsverslaving spelen er volgens spionnen nog veel ernstigere dingen.’
Kun je daar iets over vertellen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens. Gezien zijn gedrag bij bijvoorbeeld ‘De Verraders’ zouden de verhalen over het grensoverschrijdende gedrag mij niet verbazen.
Hij maakte met Nicolas Veul onder andere de indrukwekkende serie https://www.vpro.nl/programmas/100-dagen-voor-de-klas.html Om te ervaren hoe het is voor de klas te staan. Over de valkuilen, problemen, maar ook schoonheid van het docentschap.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee wie die Tim is, maar ik volg wel even
Dat gewetenloze kutwijf zou pas écht dichtbij komen als ze jullie (ja, alle 9 aanhangertjes v dat valse vod, inc.chipsz; huidige score) zéér vuile was zou openbaren of je relatie om zeep zou helpen omdat je een x na drie wodka's semi-per ongeluk je tong in een andere mond hebt gestoken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het gemekker over Yvonne altijd zó hypocriet. Allemaal hier in SHO rondlopen, roddeltjes kijken, etc. maar wel Yv afkraken want alles wat zij doet kan echt niet. Behalve dan dat er wel gewoon van haar nieuwtjes wordt genoten, deze ook hier worden opgepikt en besproken of volger zijn van haar Insta. En echt elk bericht dat zij brengt is ineens de roddel die absoluut niet kan en ‘nu’ gaat ze echt veel ‘te laag.’ Elke roddel opnieuw,.
Selectieve verontwaardiging.
Ik drink niet, dus dat scheelt,quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat gewetenloze kutwijf zou pas écht dichtbij komen als ze jullie (ja, alle 9 aanhangertjes v dat valse vod, inc.chipsz; huidige score) zéér vuile was zou openbaren of je relatie om zeep zou helpen omdat je een x na drie wodka's semi-per ongeluk je tong in een andere mond hebt gestoken.
Of die feeks ff je ernstig zieke moedertje hur naaktselfies openbaar zou gooien terwijl ze op de IC leg![]()
"hypocriet"![]()
[ afbeelding ]
Je ben 'r rap bijquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik drink niet, dus dat scheelt,. Sterk staaltje projectie verder.
Babyhartje, bedoel je?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je ben 'r rap bij![]()
Dat jij die duivelin hier loopt te verdedigen doet m'n kinderhart pijn
Ik verwacht dat ze een Moeder Theresa in de dop of juist een Rosemary’s baby sowieso wel van de socials afhoudt. Ze is vrij privé wat betreft haar eigen leven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat je wilt![]()
Als die feeks binnenkort een duivels gedrocht baart kom ik zeker hierow zegge: She had it coming![]()
[ afbeelding ]
Deze heeft het nu geschopt tot mijn fobo,quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze heeft het nu geschopt tot mijn fobo,. Dat ene ding dat niemand ooit meer gebruikt.
Ik weet natuurlijk helemaal niet of dit met Tim aan de hand is, maar compleet ongepast, asociaal gedrag, verlies van emphatie/inleven in anderen, tot extreem crimineel en/of agressief gedrag aan toe is iets wat zeker wel gelinked is aan hersenlesies en bepaalde tumoren. Ook gedrag dat "creepy" is en waarvan je je het niet kan voorstellen valt daar gewoon onder.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat eerste zal niet classificeren als identiteitsfraude máár wel als onwijs creepy. Vind dat ook niet helemaal gezond voor een volwassen vent en ik zie die situatie ook niet helemaal onder ‘maffe dingen’ vallen (door evt bepaalde soort kanker).
Moet die del wel vaker haar gordijnen dichtdoen want een kennis uit het wereldjequote:Op vrijdag 3 november 2023 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is vrij privé wat betreft haar eigen leven.
Juice over die heks svp!@. Die Tim is niet relevant at all en ook niet in dit topicquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:36 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik heb ooit juice over hem geweten, dan heb ik het over lang geleden, maar ik ben het serieus vergeten.
Nu hij het zo pijnlijk samenvat moet ik denk ik ook maar stoppen met Yvonne, maar ik vind de Hazes juice zooo heerlijk. Heeft me door de corona lockdowns heen getrokken 😬quote:
Graag gedaan,quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik kan nu gelukkig sterven, ik heb het gemaakt !
Dat horen we vanzelf, of nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:39 schreef Sledgehammer. het volgende:
Welke zeldzame vorm van kanker heeft hij? Wat enorm sneu voor hem. Hopelijk komt het goed.
Nicolas Veulquote:Op vrijdag 3 november 2023 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij maakte met Nicolas Veul onder andere de indrukwekkende serie https://www.vpro.nl/programmas/100-dagen-voor-de-klas.html Om te ervaren hoe het is voor de klas te staan. Over de valkuilen, problemen, maar ook schoonheid van het docentschap.
Zij doet toch precies het zelfde als wat Story, Prive, Shownieuws, RLT Boulevard etc. etc. etc. doen? Die hebben ook overal spionnen hoor, die betalen gewoon voor informatie over bekende mensen. Hoe denk je anders dat ze aan die informatie komen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je ben 'r rap bij![]()
Dat jij die duivelin hier loopt te verdedigen doet m'n kinderhart pijn
Ja, daarom is het ook allemaal kut.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Zij doet toch precies het zelfde als wat Story, Prive, Shownieuws, RLT Boulevard etc. etc. etc. doen? Die hebben ook overal spionnen hoor, die betalen gewoon voor informatie over bekende mensen. Hoe denk je anders dat ze aan die informatie komen?
Wel heel laag om dat in twijfel te trekken zonder enig bewijs.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De zeldzame vorm die optreedt net als er onzedelijk stalkergedrag over je gepubliceerd word.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Zij doet toch precies het zelfde als wat Story, Prive, Shownieuws, RLT Boulevard etc. etc. etc. doen? Die hebben ook overal spionnen hoor, die betalen gewoon voor informatie over bekende mensen. Hoe denk je anders dat ze aan die informatie komen?
"Precies" Preciesquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Wat mild roddelvermaak? Boulie en consorten?? Daaaggquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Precies" Precies![]()
Nogal een verschil tussen wat bladen / tv programma's / etc. melden die met wat mild roddelvermaak komen (maar niet doelbewust mensen schaden) en deze teef. Als je dit vergelijkt met de psychopate die zonder gêne en geweten lachend levens kapotmaakt (dus alles, ongeacht uitkomst, publiceren wat likes geeft) denk ik dat je het gebrek aan normen bij de hyena niet waarneemt.
En dan ook nog regelmatig doen alsof ze 'nieuws' openbaart om mensen te helpen![]()
Het feit dat "spionnen" en "informatie" en "betalingen" leidend zijn in deze 'business', neemt natuurlijk niet weg dat er onderscheid is en er gradaties zijn: van dom -en tamelijk onschuldig- vermaak tot bewust kaput machen van mensen.
Verder geen fan v genoemde bladen en kutprogramma's!@
Ja, maar dat doen wij hier toch ook?quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]dan zijn ze allemaal heel ranzig sneu, zo moeilijk is dit toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |