abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211166974
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211166996
quote:
Dank je _O_

Ik ga dus eind van de middag weg. Die flexibiliteit heb ik gelukkig.
Spoilers!
pi_211167014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh, leuk! Op de draaischijf? Viel het mee of tegen?
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.
  donderdag 2 november 2023 @ 13:18:20 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211167038
Goedemorgen! c_/

Goede TT:
Gisteravond in het pikkedonker (straatverlichting is hier op Curaçao minimaal) met een slakkengangetje vrijwel continue door 20 diep cm water gereden, na opnieuw een gigantische wolkbreuk. De ruitenwissers konden het op de hoogste stand nauwelijks aan.
Aangezien het asfalt van de wegen ook niet zo goed tegen de soms extreme weersomstandigheden kan, was het een zeer bumpy ride door kuilen in de weg en modderstromen.
Maar we hebben het overleefd, succes in NL met Ciarán…
pi_211167076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:15 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.

Heb je de Great Pottery Throwdown al gekeken?
pi_211167094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:22 schreef yinu het volgende:

[..]
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.

Heb je de Great Pottery Throwdown al gekeken?
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?

Nee! Dat ken ik helemaal niet. Ik ga eens zoeken!
pi_211167583
@MadMaster dat is niét wat de weersverwachting is bij het boeken van een Caribbean trip.

In het Voorjaar zijn de bomen voor de deur getrimd en toch (flinke) takken van de bomen - die nog heel wat blad hebben - liggen in het gras. Waai waai. De auto’s staan op de parkeerplaats een eindje verderop. Met minder en lage bomen.

Vandaag was ik zelf(s) rijden naar een afspraak in het volgende dorp. De meneer, waarmee ik de afspraak had, was er niet. Het was speciaal afgesproken, daarom ging ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211167585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:23 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?

Nee! Dat ken ik helemaal niet. Ik ga eens zoeken!
Ik zal eens wat fotootjes uploaden!
pi_211167609
Wat een leuke hobby is het om potjes te draaien.
Zojuist was ik bij een buurvrouw, die haar huis vol heeft staan met prachtig Mobach aardewerk. Niet zelf gedraaid natuurlijk. Eén grote expositie in haar huis van kleuren, glazuur en vormen.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:09:55 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_211167710
Vanochtend de arboarts gesproken. Was een fijn gesprek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#yinny heel veel sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211167754
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:09 schreef Troel het volgende:
Vanochtend de arboarts gesproken. Was een fijn gesprek.
SPOILER
#yinny heel veel sterkte!
Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts. :*
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
pi_211167762
Afgelast hoorde ik. 😂

twitter
  donderdag 2 november 2023 @ 14:14:59 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_211167786
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts. :*
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
Ja, ben daar ook wel heel blij mee. Mijn vorige ervaringen met arboartsen waren vooral naar. Dit was een verademing!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211168022
Fijn dat het een goed gesprek wast Troel :)

En wat stom van jouw praktijk Annex .

Ik heb zojuist een heel saaie nascholing gevolgd (was niet verplicht, via het lab kon je een webinar van een uurtje volgen. Weinig nieuws geleerd helaas) en nu moet ik me eens naar de douche slepen. Daarna weer verder met een brief.

SPOILER
pi_211168032
/liefdagboek :')
  donderdag 2 november 2023 @ 14:40:50 #16
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211168045
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef Candaasje het volgende:
Mijn conclusie na het lezen van het hele verhaal: Wegwezen :Y Succes!
  donderdag 2 november 2023 @ 14:42:17 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_211168060
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef Candaasje het volgende:
Soms lucht een liefdagboek op ;) En wat Morgane zegt ;)

Hier hebben we dan wel geen code rood of oranje of geel ofzo, maar heb toch al behoorlijk wat takken op de weg zien liggen en als ik de bomen zie staan valt het me mee dat ze niet als luciferhoutjes afbreken. Wat zijn bomen eigenlijk sterke dingen O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 november 2023 @ 14:45:29 #18
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211168091
Ik werd net zo de stoep op geblazen met de fiets :X Ik was blij dat m'n zoontje nog niet achterop zat.
pi_211168114
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Achterlaten op werk geen optie?

Ik denk dat ik best op mijn donder zou krijgen als mijn werklaptop 's avonds (zeker als ik niet ergens was voor werk) uit mijn auto werd gejat.
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.

Heb nog niet gehoord dat hij op z'n donder heeft gehad, alleen dat hij door alle bureaucratie van aangifte, verzekering, enz enz heen aan het ploeteren was.

T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan. :{
  donderdag 2 november 2023 @ 14:49:55 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211168129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.

Heb nog niet gehoord dat hij op z'n donder heeft gehad, alleen dat hij door alle bureaucratie van aangifte, verzekering, enz enz heen aan het ploeteren was.

T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan. :{
Nu, niks. Alleen leren voor de volgende keer *O*

Ik mik m weleens in een stationskluis als ik niet mee kan/wil nemen trouwens. Die zijn betrouwbaar

Tevens liggen inmiddels de eerste dakpannen eraf hier bij de buren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211168130
Ik vind dat niet hoor. Iedereen handelt ter goeder trouw en iedereen heeft een priveleven. Dan moeten ze de tijd die je nodig hebt om thuis te komen om je laptop daar af te geven ook als werktijd zien en dus uitbetalen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211168160
Ik zag bij Allianz dat een uit de auto gestolen laptop onder bepaalde voorwaarden (auto op slot) wel gewoon onder de inboedelverzekering valt.

Als inbrekers echt willen, komen ze overal natuurlijk wel binnen. Dan zou je altijd aansprakelijk gesteld kunnen worden.
pi_211168205
Oh, Simon sprong de achterdeur net open. Nu ligt de helft van de tuin in de keuken.

Bedoelen ze dit nu met 'buiten naar binnen halen' ?
pi_211168211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:08:26 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_211168328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:56 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.
De gelegenheid maakt de dief is anders al wel een heel oud spreekwoord.
De bordjes 'op slot, buit eruit' ook. Het probleem zit hem met name in het feit dat je denkt dat het veilig in je auto kunt blijven. Uiteraard is het uiteindelijk de dief die het doet, maar als je hem de gelegenheid niet geeft, is er geen dief.

maarja, hier kun je heel lang over filosoferen en noem maar op, maar dat lost niets op. Jezelf iets kwalijk nemen lost overigens ook niets op @Tele6 dus dat moet je ook gewoon niet doen.

Edit: natuurlijk moet je met je poten van andermans spullen af blijven. Maar dat neemt niet weg dat je zelf natuurlijk wel een deel in de hand hebt. Kut is het wel, zeker als er geen andere mogelijkheid is om de spullen veilig weg te bergen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')