Dank jequote:Op donderdag 2 november 2023 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.nauticlink.com/windverwachting/
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, leuk! Op de draaischijf? Viel het mee of tegen?
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:15 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, draaien. Ik vond het meevallen, na wat verhalen die ik gehoord had over hoe lastig het zou kunnen zijn. Het laatste blokje klei van de avond heb ik zelfstandig tot een potje/kopje gedraaid.
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:22 schreef yinu het volgende:
[..]
Tof! Leuk hè. Ik doe het nu een jaar of 4. Ben net voor Corona begonnen en heb toen ook veel thuis gekleid. Ik ga vanavond beginnen met een korte cursus porselein draaien. Ben heel benieuwd, schijnt best lastig te zijn.
Heb je de Great Pottery Throwdown al gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens wat fotootjes uploaden!quote:Op donderdag 2 november 2023 13:23 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ooh leuk! Wil je eens wat fototjes delen van wat je gemaakt hebt?
Nee! Dat ken ik helemaal niet. Ik ga eens zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#yinny heel veel sterkte!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op donderdag 2 november 2023 14:09 schreef Troel het volgende:
Vanochtend de arboarts gesproken. Was een fijn gesprek.Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#yinny heel veel sterkte!![]()
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
Ja, ben daar ook wel heel blij mee. Mijn vorige ervaringen met arboartsen waren vooral naar. Dit was een verademing!quote:Op donderdag 2 november 2023 14:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een opluchting dat je bent gehoord door de arbo arts.![]()
Nu nog luisteren…naar het lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms lucht een liefdagboek opquote:
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Achterlaten op werk geen optie?
Ik denk dat ik best op mijn donder zou krijgen als mijn werklaptop 's avonds (zeker als ik niet ergens was voor werk) uit mijn auto werd gejat.
Nu, niks. Alleen leren voor de volgende keerquote:Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij werkt op woensdag op een andere locatie dan op donderdag dus dat ging ook niet helaas.
Heb nog niet gehoord dat hij op z'n donder heeft gehad, alleen dat hij door alle bureaucratie van aangifte, verzekering, enz enz heen aan het ploeteren was.
T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan.
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:47 schreef Tele6 het volgende:
T is me nu wel duidelijk dat het eigenlijk de schuld van B/ons was om niet de laptop eerst naar zijn huis te brengen / mee te nemen de concertzaal in. Maar ja wat doe je er nog aan.
De gelegenheid maakt de dief is anders al wel een heel oud spreekwoord.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, de schuld ligt gewoon bij een dief hoor. Dikke doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |