Uh nee. Zoals gezegd weet je dat pas als je ermee wordt geconfronteerd, maar waarschijnlijk komt er wel emotie en ruzie bij kijken. Zo'n dooie reactie als die jij schetst vind ik niet zo waarschijnlijk. Maar ja, maakt mij niet uit verder.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de ideale reactie?
"Ik wil jou nooit meer zien, want je ziet er niet meer zo uit als ik dat wil!!"
Zal best dat ik op zo'n moment geschokt ben en vraag of ze gek geworden is.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh nee. Zoals gezegd weet je dat pas als je ermee wordt geconfronteerd, maar waarschijnlijk komt er wel emotie en ruzie bij kijken. Zo'n dooie reactie als die jij schetst vind ik niet zo waarschijnlijk. Maar ja, maakt mij niet uit verder.
Dat laatste heb ik ook geen moment beweerd. Ik kan het mij overigens wel goed voorstellen dat relaties door zoiets kapot gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zal best dat ik op zo'n moment geschokt ben en vraag of ze gek geworden is.
Maar uiteindelijk gaat het erom hoe verder als ze zoiets toch doorzet. Uiteindelijk vind ik dat dat je als ouder neer moet leggen bij zo'n besluit van haar. Er is verder geen reden om de relatie voor zoiets kapot te laten gaan.
Dit zijn natuurlijk wel ontwikkelingen bij iemand. Het is niet zo dat ze op een bepaalde dag wakker werd en dacht laat ik me eens vol spuiten met verf en botox en mn neus eraf halen. Zo te zien is er al een ronde vooraf gegaan met botox en veel make-up. Dit is een proces bij iemand en bij haar is dat proces steeds verder gegaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook geen moment beweerd. Ik kan het mij overigens wel goed voorstellen dat relaties door zoiets kapot gaan.
Hoezo is het nou weer de schuld van de school? Het lijkt mij hartstikke logisch dat kinderen niet graag op bezoek gaan bij een monster.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:45 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Voor die kinderen is het niet leuk. Het is ook niet leuk als een ouder nooit thuis geeft of in de gevangenis zit. Er zij voor kinderen talloze redenen om met minder prettige omstandigheden op te groeien. Daar wordt meestal weer niet zo dramatisch over gedaan maar is net zo vervelend. Nu hebben ze een moeder, anders was die moeder mogelijk wel veel minder leuk geweest. Dat er niemand op het feestje komt kan je deels ook wijten aan de school van de kinderen.
Sowieso een staaltje ordinaire victimblamingquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
Overigens vind ik 'haar kinderen worden gepest' wel echt zo'n matig argument om je eigen moralisme te verhullen. Kinderen pesten elkaar en die vinden altijd wel wat. Dat is in de basis geen reden om iets niet te doen. Dat is een reden om pestgedrag aan te pakken en die kinderen weerbaar te maken. Wat deze mensen eigenlijk bedoelen is dat ze het terecht vinden dat haar kinderen gepest worden, omdat zij er debiel uit ziet. Maar dan klinkt het opeens niet meer als opkomen voor kinderen, maar als een klootzak zijn.
Mijn kinderen zouden daar niet heen mogen maar waarschijnlijk durven ze dat sowieso al niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer de schuld van de school? Het lijkt mij hartstikke logisch dat kinderen niet graag op bezoek gaan bij een monster.
Mwah, waarom zouden ze niet mogen? Ik zou er niet zoveel van zeggen. Als ze niet willen dan hoor ik dat vanzelf wel. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat kinderen niet durven. Ikzelf vind zwarte oogbollen al eng om te zien, laat staan kinderen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden daar niet heen mogen maar waarschijnlijk durven ze dat sowieso al niet.
Acties hebben consequenties
Je moet ze beschermen tegen beelden. Net zoals sex en geweld op tv ook een leeftijdsgrensadvies hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, waarom zouden ze niet mogen? Ik zou er niet zoveel van zeggen. Als ze niet willen dan hoor ik dat vanzelf wel. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat kinderen niet durven. Ikzelf vind zwarte oogbollen al eng om te zien, laat staan kinderen.
Waarom mogen ze niet? Waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden daar niet heen mogen maar waarschijnlijk durven ze dat sowieso al niet.
Ik denk dat het heel erg af hangt van het kind. Mijn oudste (9) houdt heel erg van enge horror dingen, dus ik gok dat ze dit wel cool vindt om te zienquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je moet ze beschermen tegen beelden. Net zoals sex en geweld op tv ook een leeftijdsgrensadvies hebben.
Precies.. het is een wandelende horror-show maar dan zonder kijkwijzer 16 jaar en ouderquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Tja je kan ook denken 'als ze hier al over zeiken, dan kan je net zo goed helemaal schijt hebben'. Overigens ga je mij dus echt niet wijsmaken dat dat van die kinderen zelf komt. Dit is echt geen uiterlijk dat kinderen afschrikt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:18 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar en toen werd ze al overal nagekeken en kwamen van vriendjes van haar kinderen niet meer op verjaardagen.. Dat was nog enigszins normaal qua uiterlijk. Hoe kan je bedenken dat volledige verminking de situatie gaat verbeteren? Die body modders zijn trouwens ook gestoord dat ze zover gaan met verminken.
Nou euhm.... Zwarte oogbollen zijn vrij scary hoorquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Tja je kan ook denken 'als ze hier al over zeiken, dan kan je net zo goed helemaal schijt hebben'. Overigens ga je mij dus echt niet wijsmaken dat dat van die kinderen zelf komt. Dit is echt geen uiterlijk dat kinderen afschrikt.
Ik bedoel de foto die @Ericr post.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou euhm.... Zwarte oogbollen zijn vrij scary hoor
Soms is blij zijn onhaalbaar. Ik heb lipoedeem en zal daar nooit blij mee zijn. Acceptatie is het hoogst haalbare en ook daar ben ik nog lang niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:46 schreef zuchtje het volgende:
Ze had ook kunnen leren om blij met haarzelf te zijn zoals ze geboren was. Maar dat is te moeilijk.
https://www.linda.nl/nieu(...)oos-verboden-liefde/quote:Op donderdag 2 november 2023 15:57 schreef Kanaroe het volgende:
Ze is wel hard gegaan zeg, Danielle....
Ik zag haar eerder in een tv-programma, vond haar toen eigenlijk ook een beetje sneu. Toen zag ze er nog redelijk toegankelijk uit, dat wel.
Dat programma was van POW, 'Verboden Liefde' uit 2021.
Met die vreselijke homohatende moeder...krijg de link niet geplakt helaas
Ach ja dat zal haar leren om niet braaf met een kort pittig koppie en een joggingbroek op het schoolplein te komen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik bedoel de foto die @:Ericr post.
Bij haar huidige uiterlijk kan je nog claimen dat het komt omdat die kinderen zo schrikken van haar. Maar als de problemen al begonnen toen ze nog redelijk normale tattoos en gekleurd haar had, dan zegt het vooral wat over de ouders van die kinderen die niet meer komen spelen.
Dan snap ik wel dat ze af en toe haar toevlucht in Rotterdam komt zoeken ja. Wat een bekrompen volk.
Huilende kinderen in de nacht na een nachtmerriequote:Op vrijdag 3 november 2023 12:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet? Waar ben je bang voor?
En wat nu als ze er vreemd uit had gezien door een ongeluk waarbij haar gezicht verbrand is? Houd je de tere kinderzieltjes dan ook weg?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Huilende kinderen in de nacht na een nachtmerrie
Ik gok dat kinderen die uitgenodigd worden op het feestje haar al gezien hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Huilende kinderen in de nacht na een nachtmerrie
Bepaalde sociale problemen in de omgang kunnen een veelvoud aan oorzaken hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Maar als de problemen al begonnen toen ze nog redelijk normale tattoos en gekleurd haar had, dan zegt het vooral wat over de ouders van die kinderen die niet meer komen spelen.
Uit interesse; waarom verbood je je kind niet daar (naar 'die aso') heen te gaan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bepaalde sociale problemen in de omgang kunnen een veelvoud aan oorzaken hebben.
het is niet altijd zo dat de lezing van een partij daarin altijd de gehele en volledige versie van wat er mogelijk speelt is.
Soms heb je ook mensen die beweren dat ze buitengesloten worden omdat ze een andere huidskleur hebben ..
dat ze inderdaad ook een andere huidskleur hebben, hoeft echer ook dan niet de enige grond te zijn dat ze soms buitengesloten worden door anderen.
Het gebeurt ook dat soms bepaalde mensen buitengesloten worden omdat ze overal erg moeilijk in de omgang zijn, los ervan wat diegenen mischien zelf als vermeende reden/oorzaak aanwijst.
Dat maakt zulke onderwerpen erg lastig (zeker als het misschien beide speelt... zowel mogelijk ook uitsluiting wegens een andere uiterlijk, maar evengoed kan daarbij problemen in de omgang, bepaalde omgangsvormen f een levensituatie meespelen).
In dit geval heeft deze moeder kennelijk een nogal eigen uitstraling en sterke ideeen over hoe andere mensen eruit zien (ze claimt zelf dat ze er zo wil uitzien omdat 'andere vrouwen, allemaal dezelfde look hebben').
Het kan goed zijn dat haar hele uitstraling en levensstijl, uiteindelijk gewoon haarzelf in een positie plaatsen waarbij andedren liever niet veel contact hebben.
Haar tatoeage's (en lichaamsvervorming) zijn uiteindelijk een deel ervan, en ook een van die manieren waarop zijn haar eigen instelling uitdraagt.
Het is echter zeker niet zo dat als andere mensen het contact met haar vermijden en mogelijk ook liever niet hebben dat hun kinderen contact met haar kinderen hebben, altijd enkel veroorzaakt wordt door haar uiterlijk en verder niks erbij meespeelt.
Ikzelf heb nooit het contact van mijn kinderen met anderen verboden, maar ik weet wel dat er soms ouders waren waarbij ik het eigenlijk niet erg fijn vond als mn kinderen er speelden.
zeker in een geval was ik dolblij dat het contact tussen mn jongste dochter en een klasgenootje verbrak en ze daar niet meer wilde spelen, omdat ik haar moeder een verschrikkelijk mens vond (en het hele huishouden, de verzorging van de woning en hoe ze daar in dat gezin met elkaar omgingen, heel luid schreeuwen e.d., imho tegen het aso-tokkie-achtige aan)
Waarom wel?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:40 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Uit interesse; waarom verbood je je kind niet daar (naar 'die aso') heen te gaan?
Zoals zo beetje alle transgenders ?quote:Op donderdag 2 november 2023 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon een geestesziek persoon die gefaciliteerd wordt in haar ziekte.
Gewoon kkhard neuken.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet..
"Een droom"?. Je eigen wensen boven álles stellen is gewoon geschift hoor. Ik vind haar een bar slechte moeder. Om te kotsen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:28 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed ik denk ook dat veel negatieve reacties die ze krijgt een soort afgunst zijn.
Niet omdat diegenen er ook zo uit zouden willen zien en jaloers zouden zijn op haar uiterlijk. Maar meer omdat ze iets doet wat geen van al die kort pittige koppies ooit zou durven. Een droom uitvoeren waarbij je je niet laat tegenhouden door verstikkende normen van "doe maar normaal dan doe je gek genoeg". Dat is natuurlijk wel confronterend voor als die dames voor wie een cursus paalsdansen tijdens een vrijgezellenfeest al het meest bijzondere dat ze ooit meemaken
Ik vind Danielle een tof wijf. Ook al vind ik haar nog lelijker dan een Belgisch hoogbouwcomplex.
Waarom is ze een slechte moeder? Omdat ze er niet alledaags uitziet?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
"Een droom"?. Je eigen wensen boven álles stellen is gewoon geschift hoor. Ik vind haar een bar slechte moeder. Om te kotsen.
Omdat ze haar kinderen hun welzijn op een tweede plaats zet. En mensen moeten een ander in hun waarde laten, dat vind ik ook. Maar dat gebeurd niet en daar zijn haar kinderen de dupe van. Ze had beter gewacht tot haar kinderen wat ouder waren wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is ze een slechte moeder? Omdat ze er niet alledaags uitziet?
En jij bent psychiater?
Waar ligt de grens dan? Tot hoe ver trek jij door dat ouders binnen de kaders van een bekrompen gemeenschap moeten lopen zolang hun kinderen thuis wonen? Als je zondag de was buitenhangt in de bible belt bijvoorbeeld? Ben je dan een slechte ouder?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat ze haar kinderen hun welzijn op een tweede plaats zet. En mensen moeten een ander in hun waarde laten, dat vind ik ook. Maar dat gebeurd niet en daar zijn haar kinderen de dupe van. Ze had beter gewacht tot haar kinderen wat ouder waren wat mij betreft.
Dat is victimblaming.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat ze haar kinderen hun welzijn op een tweede plaats zet. En mensen moeten een ander in hun waarde laten, dat vind ik ook. Maar dat gebeurd niet en daar zijn haar kinderen de dupe van. Ze had beter gewacht tot haar kinderen wat ouder waren wat mij betreft.
Dit is wel vrij extreem. Ik ben niet jaloers op haar maar maak me eerder zorgen. Wat is er psychisch aan de hand met haar?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:28 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed ik denk ook dat veel negatieve reacties die ze krijgt een soort afgunst zijn.
Niet omdat diegenen er ook zo uit zouden willen zien en jaloers zouden zijn op haar uiterlijk. Maar meer omdat ze iets doet wat geen van al die kort pittige koppies ooit zou durven. Een droom uitvoeren waarbij je je niet laat tegenhouden door verstikkende normen van "doe maar normaal dan doe je gek genoeg". Dat is natuurlijk wel confronterend voor als die dames voor wie een cursus paalsdansen tijdens een vrijgezellenfeest al het meest bijzondere dat ze ooit meemaken
Ik vind Danielle een tof wijf. Ook al vind ik haar nog lelijker dan een Belgisch hoogbouwcomplex.
Maar geven we onze kinderen niet altijd mee dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk? Waarom doen wij het dan wel?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:18 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Dit is wel vrij extreem. Ik ben niet jaloers op haar maar maak me eerder zorgen. Wat is er psychisch aan de hand met haar?
Begrijp me niet verkeerd Danielle moet lekker doen wat ze wil doen. Maar zou ik in een lift staan en zij komt erin, stap ik er direct uit.
Ik geloof dat hier iets psychisch achter zit bij deze vrouw want kan me voorstellen dat ze veel reacties krijgt van mensen die schrikken van haar voorkomen. Kennelijk vindt ze dat prettig?
Een tattoo hier en piercings daar ben ik altijd voorstander van, mooi. Maar dit? Ik schrik hier echt van. Kan me voorstellen dat kinderen dat al helemaal hebben, ik als 30 jarige zou al maken als ik wegkom als ik deze vrouw zou zien.
Is net Voldemort waar ik als kind bang voor was.
Zeker, daar heb je gelijk in. In die zin is mijn reactie ook helemaal niet goed. Maar is wel mijn eerste reactie. Erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Maar geven we onze kinderen niet altijd mee dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk? Waarom doen wij het dan wel?
Ik snap het wel, volledig onder de tats zitten vind ik prima (mooi zelfs) maar die ogen en die neus hoeven voor mij ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:23 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Zeker, daar heb je gelijk in. In die zin is mijn reactie ook helemaal niet goed. Maar is wel mijn eerste reactie. Erg eigenlijk.
Wat verwacht je dan dat ze gaat doen in die lift?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:18 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Dit is wel vrij extreem. Ik ben niet jaloers op haar maar maak me eerder zorgen. Wat is er psychisch aan de hand met haar?
Begrijp me niet verkeerd Danielle moet lekker doen wat ze wil doen. Maar zou ik in een lift staan en zij komt erin, stap ik er direct uit.
Ik geloof dat hier iets psychisch achter zit bij deze vrouw want kan me voorstellen dat ze veel reacties krijgt van mensen die schrikken van haar voorkomen. Kennelijk vindt ze dat prettig?
Een tattoo hier en piercings daar ben ik altijd voorstander van, mooi. Maar dit? Ik schrik hier echt van. Kan me voorstellen dat kinderen dat al helemaal hebben, ik als 30 jarige zou al maken als ik wegkom als ik deze vrouw zou zien.
Is net Voldemort waar ik als kind bang voor was.
Ach ja, je kunt je wel voorstellen dat met haar uiterlijk er 100% reacties op komen van de buitenwereld; dus oa schrikreacties.quote:
Niets.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan dat ze gaat doen in die lift?
Op basis van dat artikel? waarin verder hooguit haar eigen visie staat en deze kritiekloos neergepent wordt vol beweren over anderen, incl schuld-toewijzingen en platitudes als "het gaat om de binnenkant"quote:
Nee omdat ze een psychiatrische stoornis lijkt te hebben en haar behoeften ver boven die van wie dan ook stelt. Haar kinderen zijn hier de dupe van en ze nuanceert dat bewust niet maar gaat juist nog harder overal tegen aan schoppen. Dat getuigt niet bepaalt van een gezonde geest.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is ze een slechte moeder? Omdat ze er niet alledaags uitziet?
En jij bent psychiater?
Knettergek ben je dan. Idd rijp voor een psychiater.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:54 schreef ZarB het volgende:
Zo'n ontiegelijke dwangmatige hang naar "anders" willen zijn duidt wel op een psychiatrische stoornis. Niet zo zuinig ook. En (ernstige) psychiatrische stoornissen hebben nou eenmaal een invloed op de opvoeding/ontwikkeling van haar kinderen. Ze zal vast niet bewust een slechte moeder willen zijn, maar dat betekent niet dat je kinderen niet beschadigd raken.
In en in triest voor die kinderen.
Dr kut, zal die nog wel intact zijn of zal ie ook verbouwd zijn?quote:
Euro?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Op basis van dat artikel? waarin verder hooguit haar eigen visie staat en deze kritiekloos neergepent wordt vol beweren over anderen, incl schuld-toewijzingen en platitudes als "het gaat om de binnenkant"
Dat is wel heel overdreven. (en iemand die 100.000 gulden uitgeeft aan pure operaties aan haar uiterlijk zonder medisch nut, maakt zich gewoon erg lachwekkend als ze aankomt met iets als "het gaat enkel om de binnenkant")
uiteindelijk weet je verder helemaal niks van haar... integendeel overigens tot al die mensen die volgens haar zonder enige grond zich van haar afwenden, die kennen haar iig uit de realiteit en als mens en niet als media-presentatie.
Ik moest tamelijk hard lachen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is al gebeurd, toen zijn de airbags afgegaan.
Dat vind ik dan wel weer flink kortzichtig eigenlijk. Ben je hetzelfde van plan als een familied ernstige brandwonden oploopt en dan continue nagekeken wordt op straat?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik was eerder iets te mild denk ik. Wanneer een direct familielid van mij zoiets zou flikken, zou ik er denk ik geen contact meer mee hoeven. Iemand die zichzelf zo monsterlijk laat verminken heeft volkomen schijt aan de eigen omgeving en naasten. Waarom zou je er dan zelf nog wel rekening mee moeten houden?
Zich laten verminken of door een ongeluk verminkt geraken zijn compleet verschillende zaken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:33 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer flink kortzichtig eigenlijk. Ben je hetzelfde van plan als een familied ernstige brandwonden oploopt en dan continue nagekeken wordt op straat?
Meewerken aan dit soort verminkingen en het aanbieden ervan zou wat mij betreft verboden moeten worden.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zich laten verminken of door een ongeluk verminkt geraken zijn compleet verschillende zaken.
Had ik eigenlijk niet verwacht van een kwaliteitsuser.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:24 schreef OllieA het volgende:
Ik moest tamelijk hard lachen.
Dat is toch wel erg, eigenlijk, ergens...
Brandwonden oplopen doe je doorgaans niet vrijwillig. Dat is wel een verschil. Uit nieuwsgierigheid heb ik gezocht naar artikelen over 'lichaamsmodificatie' en kwam een artikel in het AD tegen over een knul die ook een monster heeft gemaakt van zichzelf. Ook hij komt met de dooddoener 'het gaat om het innerlijk' Uh ja, dus niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:33 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer flink kortzichtig eigenlijk. Ben je hetzelfde van plan als een familied ernstige brandwonden oploopt en dan continue nagekeken wordt op straat?
Meewerken aan dit soort verminkingen en het aanbieden ervan zou wat mij betreft verboden moeten worden.
Tuurlijk maakt het de persoon anders. De ene kiest voor een bepaald uiterlijk en mag daar dus op beoordeeld worden, de ander overkomt iets en heeft dus geen keuze.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:43 schreef Inbox het volgende:
[..]
Klopt.
Maar maakt het de persoon anders? Beide zijn verneukt voor het leven en krijgen het label 'oerlelijk'.
Dat bedoel ik dus met kortzichtig. Zelfde als dat sommige ouders niets meer van dr kinderen willen weten als ze uit de kast komen als homo, terwijl er daarvoor niets aan de hand was. Snap ik ook niet.
Nee, het is respectvol om iemand aan de kant te zetten omwille van zn uiterlijk, terwijl je daarvoor nooit problemen had met ze. Dan respecteer je overduidelijk iemands keuze niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het de persoon anders. De ene kiest voor een bepaald uiterlijk en mag daar dus op beoordeeld worden, de ander overkomt iets en heeft dus geen keuze.
Dit over een kam scheren vind ik overigens nogal respectloos ten opzichte van personen die verminkt geraakt zijn door een ongeluk.
Hoe weet jij dat de een stoornis heeft? En welke is dat dan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee omdat ze een psychiatrische stoornis lijkt te hebben en haar behoeften ver boven die van wie dan ook stelt. Haar kinderen zijn hier de dupe van en ze nuanceert dat bewust niet maar gaat juist nog harder overal tegen aan schoppen. Dat getuigt niet bepaalt van een gezonde geest.
Ziek zijn kies je niet voor, maar
als er dan voor kíest om jezelf niet te laten behandelen dan ben je een slechte moeder ja.
Met die redenering kun je ook de hele politiek naar de psychiater sturen omdat ze bewust dingen roepen die boze reacties oproepen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:45 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt je wel voorstellen dat met haar uiterlijk er 100% reacties op komen van de buitenwereld; dus oa schrikreacties.
Ze kiest er toch voor om er zo bij te lopen, dus dan zal ze het vast prettig vinden.
Waarom stel je precies eisen aan je familieleden hoe ze eruit moeten zien? Kijk als het je man was, die je aantrekkelijk wilt vinden, is het begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik was eerder iets te mild denk ik. Wanneer een direct familielid van mij zoiets zou flikken, zou ik er denk ik geen contact meer mee hoeven. Iemand die zichzelf zo monsterlijk laat verminken heeft volkomen schijt aan de eigen omgeving en naasten. Waarom zou je er dan zelf nog wel rekening mee moeten houden?
Als die mevrouw beter in haar vel zit zonder neus is dat wat mij betreft prima. Maar hoever mag je gaan als bodymod artiest?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:25 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Geen chirurg maar een “bodymods artiest” iedereen mag zichzelf die titel geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |