Huilende kinderen in de nacht na een nachtmerriequote:Op vrijdag 3 november 2023 12:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet? Waar ben je bang voor?
En wat nu als ze er vreemd uit had gezien door een ongeluk waarbij haar gezicht verbrand is? Houd je de tere kinderzieltjes dan ook weg?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Huilende kinderen in de nacht na een nachtmerrie
Ik gok dat kinderen die uitgenodigd worden op het feestje haar al gezien hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Huilende kinderen in de nacht na een nachtmerrie
Bepaalde sociale problemen in de omgang kunnen een veelvoud aan oorzaken hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Maar als de problemen al begonnen toen ze nog redelijk normale tattoos en gekleurd haar had, dan zegt het vooral wat over de ouders van die kinderen die niet meer komen spelen.
Uit interesse; waarom verbood je je kind niet daar (naar 'die aso') heen te gaan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bepaalde sociale problemen in de omgang kunnen een veelvoud aan oorzaken hebben.
het is niet altijd zo dat de lezing van een partij daarin altijd de gehele en volledige versie van wat er mogelijk speelt is.
Soms heb je ook mensen die beweren dat ze buitengesloten worden omdat ze een andere huidskleur hebben ..
dat ze inderdaad ook een andere huidskleur hebben, hoeft echer ook dan niet de enige grond te zijn dat ze soms buitengesloten worden door anderen.
Het gebeurt ook dat soms bepaalde mensen buitengesloten worden omdat ze overal erg moeilijk in de omgang zijn, los ervan wat diegenen mischien zelf als vermeende reden/oorzaak aanwijst.
Dat maakt zulke onderwerpen erg lastig (zeker als het misschien beide speelt... zowel mogelijk ook uitsluiting wegens een andere uiterlijk, maar evengoed kan daarbij problemen in de omgang, bepaalde omgangsvormen f een levensituatie meespelen).
In dit geval heeft deze moeder kennelijk een nogal eigen uitstraling en sterke ideeen over hoe andere mensen eruit zien (ze claimt zelf dat ze er zo wil uitzien omdat 'andere vrouwen, allemaal dezelfde look hebben').
Het kan goed zijn dat haar hele uitstraling en levensstijl, uiteindelijk gewoon haarzelf in een positie plaatsen waarbij andedren liever niet veel contact hebben.
Haar tatoeage's (en lichaamsvervorming) zijn uiteindelijk een deel ervan, en ook een van die manieren waarop zijn haar eigen instelling uitdraagt.
Het is echter zeker niet zo dat als andere mensen het contact met haar vermijden en mogelijk ook liever niet hebben dat hun kinderen contact met haar kinderen hebben, altijd enkel veroorzaakt wordt door haar uiterlijk en verder niks erbij meespeelt.
Ikzelf heb nooit het contact van mijn kinderen met anderen verboden, maar ik weet wel dat er soms ouders waren waarbij ik het eigenlijk niet erg fijn vond als mn kinderen er speelden.
zeker in een geval was ik dolblij dat het contact tussen mn jongste dochter en een klasgenootje verbrak en ze daar niet meer wilde spelen, omdat ik haar moeder een verschrikkelijk mens vond (en het hele huishouden, de verzorging van de woning en hoe ze daar in dat gezin met elkaar omgingen, heel luid schreeuwen e.d., imho tegen het aso-tokkie-achtige aan)
Waarom wel?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:40 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Uit interesse; waarom verbood je je kind niet daar (naar 'die aso') heen te gaan?
Zoals zo beetje alle transgenders ?quote:Op donderdag 2 november 2023 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon een geestesziek persoon die gefaciliteerd wordt in haar ziekte.
Gewoon kkhard neuken.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet..
"Een droom"?. Je eigen wensen boven álles stellen is gewoon geschift hoor. Ik vind haar een bar slechte moeder. Om te kotsen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:28 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed ik denk ook dat veel negatieve reacties die ze krijgt een soort afgunst zijn.
Niet omdat diegenen er ook zo uit zouden willen zien en jaloers zouden zijn op haar uiterlijk. Maar meer omdat ze iets doet wat geen van al die kort pittige koppies ooit zou durven. Een droom uitvoeren waarbij je je niet laat tegenhouden door verstikkende normen van "doe maar normaal dan doe je gek genoeg". Dat is natuurlijk wel confronterend voor als die dames voor wie een cursus paalsdansen tijdens een vrijgezellenfeest al het meest bijzondere dat ze ooit meemaken
Ik vind Danielle een tof wijf. Ook al vind ik haar nog lelijker dan een Belgisch hoogbouwcomplex.
Waarom is ze een slechte moeder? Omdat ze er niet alledaags uitziet?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
"Een droom"?. Je eigen wensen boven álles stellen is gewoon geschift hoor. Ik vind haar een bar slechte moeder. Om te kotsen.
Omdat ze haar kinderen hun welzijn op een tweede plaats zet. En mensen moeten een ander in hun waarde laten, dat vind ik ook. Maar dat gebeurd niet en daar zijn haar kinderen de dupe van. Ze had beter gewacht tot haar kinderen wat ouder waren wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is ze een slechte moeder? Omdat ze er niet alledaags uitziet?
En jij bent psychiater?
Waar ligt de grens dan? Tot hoe ver trek jij door dat ouders binnen de kaders van een bekrompen gemeenschap moeten lopen zolang hun kinderen thuis wonen? Als je zondag de was buitenhangt in de bible belt bijvoorbeeld? Ben je dan een slechte ouder?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat ze haar kinderen hun welzijn op een tweede plaats zet. En mensen moeten een ander in hun waarde laten, dat vind ik ook. Maar dat gebeurd niet en daar zijn haar kinderen de dupe van. Ze had beter gewacht tot haar kinderen wat ouder waren wat mij betreft.
Dat is victimblaming.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat ze haar kinderen hun welzijn op een tweede plaats zet. En mensen moeten een ander in hun waarde laten, dat vind ik ook. Maar dat gebeurd niet en daar zijn haar kinderen de dupe van. Ze had beter gewacht tot haar kinderen wat ouder waren wat mij betreft.
Dit is wel vrij extreem. Ik ben niet jaloers op haar maar maak me eerder zorgen. Wat is er psychisch aan de hand met haar?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:28 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed ik denk ook dat veel negatieve reacties die ze krijgt een soort afgunst zijn.
Niet omdat diegenen er ook zo uit zouden willen zien en jaloers zouden zijn op haar uiterlijk. Maar meer omdat ze iets doet wat geen van al die kort pittige koppies ooit zou durven. Een droom uitvoeren waarbij je je niet laat tegenhouden door verstikkende normen van "doe maar normaal dan doe je gek genoeg". Dat is natuurlijk wel confronterend voor als die dames voor wie een cursus paalsdansen tijdens een vrijgezellenfeest al het meest bijzondere dat ze ooit meemaken
Ik vind Danielle een tof wijf. Ook al vind ik haar nog lelijker dan een Belgisch hoogbouwcomplex.
Maar geven we onze kinderen niet altijd mee dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk? Waarom doen wij het dan wel?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:18 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Dit is wel vrij extreem. Ik ben niet jaloers op haar maar maak me eerder zorgen. Wat is er psychisch aan de hand met haar?
Begrijp me niet verkeerd Danielle moet lekker doen wat ze wil doen. Maar zou ik in een lift staan en zij komt erin, stap ik er direct uit.
Ik geloof dat hier iets psychisch achter zit bij deze vrouw want kan me voorstellen dat ze veel reacties krijgt van mensen die schrikken van haar voorkomen. Kennelijk vindt ze dat prettig?
Een tattoo hier en piercings daar ben ik altijd voorstander van, mooi. Maar dit? Ik schrik hier echt van. Kan me voorstellen dat kinderen dat al helemaal hebben, ik als 30 jarige zou al maken als ik wegkom als ik deze vrouw zou zien.
Is net Voldemort waar ik als kind bang voor was.
Zeker, daar heb je gelijk in. In die zin is mijn reactie ook helemaal niet goed. Maar is wel mijn eerste reactie. Erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Maar geven we onze kinderen niet altijd mee dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk? Waarom doen wij het dan wel?
Ik snap het wel, volledig onder de tats zitten vind ik prima (mooi zelfs) maar die ogen en die neus hoeven voor mij ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:23 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Zeker, daar heb je gelijk in. In die zin is mijn reactie ook helemaal niet goed. Maar is wel mijn eerste reactie. Erg eigenlijk.
Wat verwacht je dan dat ze gaat doen in die lift?quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:18 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Dit is wel vrij extreem. Ik ben niet jaloers op haar maar maak me eerder zorgen. Wat is er psychisch aan de hand met haar?
Begrijp me niet verkeerd Danielle moet lekker doen wat ze wil doen. Maar zou ik in een lift staan en zij komt erin, stap ik er direct uit.
Ik geloof dat hier iets psychisch achter zit bij deze vrouw want kan me voorstellen dat ze veel reacties krijgt van mensen die schrikken van haar voorkomen. Kennelijk vindt ze dat prettig?
Een tattoo hier en piercings daar ben ik altijd voorstander van, mooi. Maar dit? Ik schrik hier echt van. Kan me voorstellen dat kinderen dat al helemaal hebben, ik als 30 jarige zou al maken als ik wegkom als ik deze vrouw zou zien.
Is net Voldemort waar ik als kind bang voor was.
Ach ja, je kunt je wel voorstellen dat met haar uiterlijk er 100% reacties op komen van de buitenwereld; dus oa schrikreacties.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |